-
SIA "Estēts" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs68 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA | 8 |
1.1. | Stratēģijas elementi | 10 |
1.2. | Stratēģijas veidošanas ietekmējošie faktori | 12 |
1.3. | Stratēģijas ieviešana un kontrole | 22 |
1.4. | Mārketinga komunikācija un preču virzīšanas stratēģija | 26 |
2. | SIA “ESTĒTS” DARBĪBA UN TĀS RAKSTUROJUMS | 31 |
2.1. | Būvniecības nozares raksturojums | 31 |
2.2. | Uzņēmuma raksturojums | 35 |
3. | SIA “ESTĒTS” MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE | 50 |
3.1. | Mārketinga stratēģija un tās ieviešana | 51 |
3.2. | Mārketinga pasākumu novērtējums | 60 |
3.3. | Mārketinga stratēģijas kontroles mehānisms | 62 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 65 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS | 67 |
Secinājumi un priekšlikumi
Balstoties uz teorētisko materiālu par mārketinga stratēģiju izstrādāšanu, kā arī balstoties uz iegūto informāciju par pašu uzņēmumu, autors uzskata, ka bez mārketinga stratēģijas interneta veikals ebs.lv nespēs konkurēt vietējā tirgū.
Diplomdarba ietvaros autors formulēja šādus secinājumus:
1. Galvenie faktori uzņēmuma vadībai, kas ir jāņem vērā attīstot interneta veikalu ebs.lv un kopējo mārketinga stratēģiju, ir tādi, ka interneta veikala stiprās puses ir produkti, darbinieku kompetence un izmaksas, bet vājās puses, kurām ir nepieciešams pievērst uzmanību, ir organizatoriskā struktūra, pasūtījumu apstrāde.
2. Gan darbiniekiem, gan vadībai ir grūti noteikt uzņēmumam nepieciešamos preču krājumus konkrētam laika periodam, parasti mēnesim. Tā kā preču iepirkšanas laiks nesakrīt ar preču pārdošanas laiku, tad, lai spētu apmierināt klientu vajadzības un lai nezaudētu uzņēmuma pozīcijas būvmateriālu tirgū, uzņēmuma iepirkuma speciālistam nākas veidot ievērojamus preču krājumus savā noliktavā.
3. Uzņēmums ir izveidojies preču sortimentu, kurš tiek turēts atlikumā noliktavā un klients preci var iegādāties uzreiz, bet ir noteiktas preču grupas, kuras ir pieejamas tikai pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir pozitīvais faktors uzņēmumam.
4. Uzņēmums piedāvā preces pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir labākais un efektīvākais izvēles veids, jo celtnieki bieži vien nevar gaidīt 2-3 mēnešus, lai varētu saņemt pasūtīto preci.
5. Uzņēmums palielina savu apgrozījumu vietējā tirgū, pieaug arī uzņēmumā strādājošo darbinieku skaits.
…
Uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā ir uzņēmuma efektīva konkurētspēja tirgū. Un tādēļ, paplašinoties tirgus dalībnieku skaitam, arvien lielāka nozīme ir uzņēmuma efektīva attīstības stratēģijas izveidošana un realizācija, pārvērtējot arī esošo attīstības stratēģiju un to pielāgojot jaunajām tirgus prasībām ar mērķi nodrošināt uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmi. Lai gan būvmateriālu tirdzniecības nozare Latvijā vairāk ir saistīta ar reģionālo noieta tirgu būvmateriālu specifikas dēļ, tomēr būvmateriālu tirdzniecības nozares raksturs kļūst arvien starptautiskā gan no tirgus dalībnieku viedokļa, gan preču un pakalpojumu piegādātāju starpā. Līdz ar to starptautiska doktrīna, teorētiskās atziņas jeb teorija un uzņēmumu starptautiskā pieredze var sniegt ievērojamu atbalstu uzņēmumu konkurētspējas palielināšanai. Lai uzņēmums darbotos sekmīgi, uzņēmumam ir jāattīstās un jāveido nākotnes plāni, jeb uzņēmuma attīstības skices.
Pielikumu nav.
- Firmas mārketinga stratēģija
- Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas
-
SIA "Estēts" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs68 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs augstskolai83
Novērtēts! -
Uzņēmuma "X” mārketinga stratēģija
Diplomdarbs augstskolai49
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai68
-
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
Diplomdarbs augstskolai57
-
Tīkla mārketinga attīstība Latvijā
Diplomdarbs augstskolai75