Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:953153
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Konkurences jēdziens un konkurētspējas novērtēšanas nosacījumi    7
1.1.  Konkurences pamatstratēģija un konkurences priekšrocības    8
1.2.  Konkurences likums un konkurenci ierobežojošas darbības    10
1.3.  Konkurences vide un konkurētspējas novērtējums    12
1.4.  Konkurences situāciju un vides veidojošo faktoru raksturojums    14
1.5.  Uzņēmuma konkurētspējas veicināšana    17
2.  Poligrāfijas nozares un SIA „Cita tipogrāfija” darbības raksturojums    24
2.1.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzes metodes    27
2.2.  Uzņēmuma iekšējā vide un tās ietekmes analīze    34
2.3.  Uzņēmuma ārējā vide un tās ietekmes analīze    44
2.4.  Uzņēmuma netieši ietekmējošās ārējās vides ietekmes analīze    52
3.  Poligrāfijas nozares analīze    58
3.1.  Tirgus segmentēšana    60
3.2.  Pozicionēšana    62
3.3.  Pircēju rīcības modelis    63
4.  Uzņēmuma vieta nozarē, tās briedums un attīstības iespējas    66
4.1.  SVID analīze    67
4.2.  GE/McKinsey matrica    69
4.3.  Portera 5 spēku modelis    70
4.4.  PEST analīze    73
5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija kā konkurētspējas virzītājspēks    77
6.  Vadlīnijas stratēģijas īstenošanai poligrāfijas uzņēmumam SIA „Cita Tipogrāfija” vienam gadam    80
  Secinājumi    81
  Priekšlikumi    84
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    86
  Pielikumi    89
Darba fragmentsAizvērt

Darba autore par analizējamo uzņēmumu ir izvēlējusies SIA „Cita Tipogrāfija”, kas nodarbojas ar poligrāfijas pakalpojumu sniegšanu. Tā kā poligrāfijas tirgū vērojama arvien pieaugoša konkurence, liela daļa tirgus dalībnieku lieto dempinga cenas, pārdodot produkciju zem tās pašizmaksas, tad uzņēmuma konkurētspējas novērtējums, stratēģiskā analīze un plānošana ir īpaši aktuāls jautājums, kuru būtu nepieciešams izpētīt un pilnveidot.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt vadlīnijas stratēģijas īstenošanai poligrāfijas uzņēmumam SIA „Cita Tipogrāfija” vienam gadam.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai nepieciešams risināt šādus uzdevumus:
1.Izpētīt teoriju par konkurenci, tās jēdzieniem un to lomu uzņēmuma darbībā.
2.Noskaidrot uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzes faktorus un to savstarpējo saikni.
3.Raksturot poligrāfijas nozari un SIA „Cita tipogrāfija” darbību.
4. Veikt uzņēmuma ietekmējošo iekšējo un ārējo faktoru analīzi.
5.Vadoties pēc uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un stratēģijas, norādīt vadlīnijas stratēģijas īstenošanai vienam gadam.
6.Izstrādāt priekšlikumus SIA „Cita tipogrāfija” konkurētspējīgo priekšrocību uzlabošanai poligrāfijas tirgū.
Darba gaitā izmantotas sekojošas pētniecības metodes:
referatīvā, analītiskās salīdzināšanas, faktoru noteikšanas un grafiskā, kā arī ekonomiski matemātiskā un statistiskā metode.
Bakalaura darba pētījumu periods ir no uzņēmuma dibināšanas dienas (2006.gada 28.marts) līdz 2008.gada 31.decembrim. Šis periods ietver dažādus ārējās vides faktorus un atšķirīgu ekonomisko situāciju valstī, tādējādi ir iespējams veikt uzņēmuma ietekmējošo faktoru analīzi, novērtēt konkurētspējīgās priekšrocības, kā arī pamatot nepieciešamās izmaiņas uzņēmumā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties