Ievads
Personāla motivēšana kā būtisks uzņēmuma veiksmīgas darbības nosacījums ir atzīts jau sen. Tie uzņēmumu vadītāji, kas neapzinās personāla motivācijas nozīmi un uzmanību pievērš tikai produkcijai, ir spiesti atzīt, ka lai sasniegtu augstus rezultātus nepietiek ar unikālu produktu vai pakalpojumu,bet ir jābūt pareizi motivētiem darbiniekiem, kas spēj šo produktu vai pakalpojumu sniegt klientiem.
Šodien uzņēmumi darbojas strauju pārmaiņu laikā un nemitīgās konkurences pieaugums un spiediens uz uzņēmumu, liek izvirzīt un sasniegt jaunus un augstākus mērķus, kā rezultātā uzņēmuma vadība sāk meklēt risinājumus un arvien biežāk, risinājums tiek atrasts personāla motivēšanā, lai sasniegtu uzņēmuma kopīgos mērķus.
Pētījums tiks veikts mediju aģentūrā Sia Carat, kur darba autors izgāja praksi. Uzņēmuma vadība ar intresi piekrita motivācijas sistēmas pētījumam savā uzņēmumā, atzīstot, ka pastāvošajā sistēmā ir iespējas uzlabojumiem.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt Sia Carat motivācijas sistēmu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidei.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi ir noteikti vairāki darba uzdevumi;
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu teorētisko pamatojumu
• Iepazīties ar uzņēmumu (vēsturi, struktūru, personāla politiku)
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu uzņēmumā
• Veikt personāla apmierinātības aptaujas rezultātu analīzi
Pētījuma problēma ir nepilnvērtīga motivācijas sistēma uzņēmumā.
Bakalaura darba pētījuma obejkts ir motivēšanas sistēma mediju aģentūrā.
Pētījuma priekšmets šim darbam ir mediju aģentūras Sia Carat personāla motivēšanas sistēma.
Bakalaura darba mērķa uz uzdevumu sasniegšanai pielietotas sekojošas metodes;
• Literatūras analīze
• Darbinieku anketēšanas datu analīze
Bakalaura darba hipotēze; „Uzņēmuma motivācijas sistēma nespēj pilnībā apmierināt uzņēmuma darbinieku vēlmes un vajadzības”
Bakalaura darba pētījuma periods : no 2009. gada februāra līdz 5. jūnijam.
…