Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:978004
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Saturs    5
1.  Motivācijas skaidrojums    6
1.1.  Motivēšanas teorijas    9
1.2.  Atalgojuma nozīme motivēšanā    16
1.2.1.  Monetārais atalgojums    16
1.2.2.  Nemonetārais atalgojums    20
2.  Uzņēmuma raksturojums    25
2.1.  Uzņēmuma vispārējā informācija    25
2.2.  Uzņēmuma personāla vadība    27
3.  Sia Carat darbinieku apmierinātības aptauja    34
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliografisko norāžu saraksts    50
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Personāla motivēšana kā būtisks uzņēmuma veiksmīgas darbības nosacījums ir atzīts jau sen. Tie uzņēmumu vadītāji, kas neapzinās personāla motivācijas nozīmi un uzmanību pievērš tikai produkcijai, ir spiesti atzīt, ka lai sasniegtu augstus rezultātus nepietiek ar unikālu produktu vai pakalpojumu,bet ir jābūt pareizi motivētiem darbiniekiem, kas spēj šo produktu vai pakalpojumu sniegt klientiem.
Šodien uzņēmumi darbojas strauju pārmaiņu laikā un nemitīgās konkurences pieaugums un spiediens uz uzņēmumu, liek izvirzīt un sasniegt jaunus un augstākus mērķus, kā rezultātā uzņēmuma vadība sāk meklēt risinājumus un arvien biežāk, risinājums tiek atrasts personāla motivēšanā, lai sasniegtu uzņēmuma kopīgos mērķus.
Pētījums tiks veikts mediju aģentūrā Sia Carat, kur darba autors izgāja praksi. Uzņēmuma vadība ar intresi piekrita motivācijas sistēmas pētījumam savā uzņēmumā, atzīstot, ka pastāvošajā sistēmā ir iespējas uzlabojumiem.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt Sia Carat motivācijas sistēmu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidei.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi ir noteikti vairāki darba uzdevumi;
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu teorētisko pamatojumu
• Iepazīties ar uzņēmumu (vēsturi, struktūru, personāla politiku)
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu uzņēmumā
• Veikt personāla apmierinātības aptaujas rezultātu analīzi
Pētījuma problēma ir nepilnvērtīga motivācijas sistēma uzņēmumā.
Bakalaura darba pētījuma obejkts ir motivēšanas sistēma mediju aģentūrā.
Pētījuma priekšmets šim darbam ir mediju aģentūras Sia Carat personāla motivēšanas sistēma.
Bakalaura darba mērķa uz uzdevumu sasniegšanai pielietotas sekojošas metodes;
• Literatūras analīze
• Darbinieku anketēšanas datu analīze
Bakalaura darba hipotēze; „Uzņēmuma motivācijas sistēma nespēj pilnībā apmierināt uzņēmuma darbinieku vēlmes un vajadzības”
Bakalaura darba pētījuma periods : no 2009. gada februāra līdz 5. jūnijam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties