Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
SIA "Baltā bura" produkta piemērotība tirgus situācijai L...-
SIA "Baltā bura" produkta piemērotība tirgus situācijai Latgales reģionā
Diplomdarbs82 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
ANOTĀCIJA | 4 | |
ABSTRACT | 5 | |
SAĪSINĀJUMU UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS | 6 | |
IEVADS | 7 | |
1. | PRODUKTU RAKSTUROJOŠI MĀRKETINGA PAMATELEMENTI | 10 |
1.1. | Mārketinga kompleksa būtība un tā elementi | 10 |
1.2. | Preces un sortiments | 13 |
1.3. | Preces cena un tās stratēģija | 18 |
1.4. | Produkta sadales sistēma | 23 |
1.5. | Produkta virzīšana tirgū | 27 |
1.6. | Mārketinga kompleksa - produkta veidošanās īpatnības vairumtirdzniecībā | 31 |
2. | LATGALES REĢIONĀ TIRGUS SITUĀCIJAS RAKSTUROJUMS | 37 |
2.1. | Inflācijas Latvijā tās ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē | 38 |
2.2. | Bezdarbs Latvijā un tās reģionos, tā ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē | 39 |
2.3. | Iedzīvotāju līmeņa novērtējums Latgales reģionā | 40 |
2.4. | Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumi to ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē | 41 |
2.5. | Demogrāfiskā situācija Latvijā un tās ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē | 42 |
3. | SIA "BALTĀ BURA" VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 47 |
3.1. | SIA "Baltā Bura" īss raksturojums | 47 |
3.3. | SIA "Baltā Bura" preču sortiments | 50 |
3.4. | Cena un tās veidošanās uzņēmumā SIA "Balta Bura" | 53 |
3.5. | Produkta sadale uzņēmumā SIA "Baltā Bura" | 55 |
3.6. | Produkta virzīšanas sistēma uzņēmumā SIA "Baltā Bura" | 57 |
4. | APTAUJU REZULTĀTU APKOPOJUMS UN IZPĒTE | 64 |
4.1. | Aptaujas metodoloģijas pamatojums | 64 |
4.2. | SIA "Baltā Bura" klientu raksturojums Latgales reģionā | 66 |
4.3. | SIA "Baltā Bura" sortimenta atbilstība reģiona vajadzībām | 70 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 75 | |
KOPSAVILKUMS | 81 | |
SUMMARY | 84 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 87 | |
PIELIKUMS | 91 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot diplomdarbu, autors secināja:
1. Tikai veiksmīgi izstrādāts produkts, kurš var apmierināt patērētāju vajadzības un vēlmes pēc kvalitatīvas produkcijas, ļaus firmai sasniegt savus mērķus preču vai pakalpojumu realizācijā.
2. Uzņēmuma Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements, jo pircējs nepērk preci vai nepasūta pakalpojumu, bet gan iegādājas kādu derīgumu, labumu savu vajadzību apmierināšanai.
3. Sadale ir dažādu metožu kopums, ar kuru palīdzību tiek noteikta vieta, kur produkts tiek realizēt.
4. Realizācijas veicināšana ir mārketinga komunikāciju veids ar nolūku motivēt produktu pirkšanu un pārdošanu ar dažādiem mārketinga paņēmieniem.
5. Vairumtirdzniecība pilda daudzas funkcijas, lai preču apmaiņa starp ražotāju un mazumtirgotāju padarītu pēc iespējas vienkāršāku un efektīvāku.
6. Vairumtirdzniecībā preču sortiments ir saistīts ar mazumtirgotāju prasībām nodrošināt tiem pilna sortimenta produktu piegādi un uzturēt savās noliktavās pietiekamus produktu krājumus.
7. Cenas vairumtirdzniecībā ir atkarīgas no apgrozījuma izmaksām un nepieciešamās biznesa peļņas normas.
8. Realizācijas stimulēšanas metodēm vairumtirdzniecībā nav tik liela nozīme kā mazumtirdzniecībā, tomēr ieteicams izmantot dažādus paņēmienus personiskai apkalpošanai un sabiedriskām aktivitātēm.
9. Vairumtirgotāji pamatā izvieto savus uzņēmumus vietās, kur ir zemas nomas maksas un pēc iespējas zemāki nodokļi
10. IKP uz vienu iedzīvotāju ir viens no galvenajiem rādītājiem, kas raksturo Latgales reģiona izteikto atpalicību no pārējās Latvijas daļas, kas nelielajā Latvijas teritorijā veicina aktīvāku migrāciju.
…
Darbs satur uzņēmuma produkta piemērotības analīzi un priekšlikumus produkta elementu optimālai uzlabošanai tirgus vajadzībām.
-
Latvijas ziedu tirgus konkurentspējas un attīstības iespēju analīze ES tirgus ietvaros
Diplomdarbs74 Starptautiskās organizācijas, Mārketings, reklāma, Ekonomika
-
SIA "Baltā bura" produkta piemērotība tirgus situācijai Latgales reģionā
Diplomdarbs82 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Zemes tirgus Latvijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Zemes tirgus Latvijā
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts! -
Latvijas ziedu tirgus konkurentspējas un attīstības iespēju analīze ES tirgus ietvaros
Diplomdarbs augstskolai74
Novērtēts! -
Tirgus izpēte un mārketinga iespēju noteikšana uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai43
-
Baltijas vērtspapīru tirgus un tā attīstības tendences
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts! -
Nelaimes gadījumu apdrošināšanas tirgus Latvijā
Diplomdarbs augstskolai40
Novērtēts!