-
SIA "Balsts" zīmola maiņa
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1.1. | Zīmols, tā veidi, elementi un sastāvdaļas | 5 |
1.2. | Zīmola maiņa un komunikācija | 11 |
1.3. | Komunikācijas procesa būtība un modeļi | 17 |
1.4. | Nekustamo īpašumu tirgus segmenta īpatnības. (SIA Balsts apraksts) | 26 |
2.1. | Pētniecības metodes | 29 |
2.2. | Pētījuma apraksts | 33 |
2.3. | Anketēšanas rezultātu analīze | 35 |
2.4. | Zīmola maiņas komunikācijas analīze atbilstoši komunikācijas modelim | 45 |
2.5. | Kvalitatīvo interviju interpretācija | 47 |
Nobeigums | 49 | |
Izmantotie informācijas avoti | 50 | |
Anotācija | 52 | |
Annotation | 53 | |
Aннотация | 54 | |
Izmantoto jēdzienu saraksts | 55 | |
1.pielikums. | Pārradītu zīmolu piemēri | 57 |
2.pielikums. | Intervija ar SIA Balsts mārketinga daļas vadītāju Evitu strazdiņu | 58 |
3.pielikums. | Intervija ar SIA Balsts Siguldas nodaļas vadītāju Ati Blindu | 61 |
4.pielikums. | Aptaujas anketas paraugs | 64 |
5.pielikums. | Anketēšanas rezultātu tabula | 66 |
6.pielikums. | Digitālās anketas paraugs | 67 |
Mūsdienu brīvā tirgus ekonomikas situācijā konkurence starp uzņēmumiem un to piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem turpina pieaug. Tieši tādēļ uzņēmumi seko līdzi tirgus tendencēm un konkurentu darbībai, lai spētu pastāvēt, piedāvājot klientiem ko tādu, kas pārspēj konkurentus, vai vismaz ļauj turēties uzņēmumam noteiktā līmenī.
2007. gada rudenī varējām sekot līdzi nekustamo īpašumu uzņēmuma SIA Balsts (turpmāk darbā– SIA Balsts) zīmola attīstībai un pārveidei. To iespējams ir noteikuši arī jaunu papildus pakalpojumu ieviešana uzņēmuma piedāvājumā, taču iespējams tas noticis tikai tādēļ, ka uzņēmums seko līdzi jaunākajām tendencēm zīmolu attīstībā.
Ņemot vērā, ka SIA Balsts ir pastāvējis jau sešpadsmit gadu, un pakalpojumu lietotāji ir pieraduši pie šī zīmola, ir aktuāli noskaidrot, vai mērķauditorija ir atkodējuši šo vēstījumu atbilstoši uzņēmuma gaidām un iecerēm. Lai to noskaidrotu ir nepieciešams saprast, kāpēc uzņēmums SIA Balsts ir mainījis savu zīmolu un kādu vēstījumu uzņēmums plānoja ar šīm izmaiņām sniegt mērķauditorijai. Iepriekš teiktais pamato pētījuma tēmas “SIA Balsts zīmola maiņas vēstījuma atkodēšana” izvēli.
Pētījuma priekšmets: zīmola vēstījuma atkodēšana.
Pētījuma objekts: SIA Balsts mērķauditorija.
Pētījumam tika izvirzīta hipotēze: SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums ir atkodēts kā uzticamu un mūsdienīgu uzņēmumu raksturojošs.
Pētījuma mērķis ir: Noskaidrot, vai mērķauditorija ir atkodējusi SIA Balsts zīmola maiņas vēstījumu.
Lai sasniegtu pētījuma mērķi, nepieciešams veikt vairākus uzdevumus:
11.) teorētisko un empīrisko datu apkopošana;
22.) izpētīt zīmola maiņas iemeslus un komunikācijas procesu;
3.) izpētīt, kāds ir auditorijas uztvertais vēstījums par SIA Balsts zīmolu un zīmola maiņu.
Izmantotās pētījuma metodes:
1.)zinātniskās literatūras analīze;
2.)anketēšana ar digitālo interneta aptaujas starpniecību;
3.)divas padziļinātās intervijas, ar SIA Balsts mārketinga pārstāvjiem.
Pētījums notika laika posmā no 2007. gada decembra līdz 2008. gada maijam Rīgā un tās rajonā. Pētījuma sākumā tika veikts novērojums. Ar tā palīdzību tika apzināta problēma un izvirzīta hipotēze. Lai to pierādītu, bija nepieciešams gūt teorētisko pamatojumu, izpētot zinātnisko literatūru. Teorētiskā bāze balstīta uz tādu mārketinga un reklāmas speciālistu darbiem, kā M. J. Baker, A. Fink, Ž. N. Kapfers, V. Olinss, A. Wheeler u.c.
Pētījumā piedalījās 100 respondenti, ekonomiski aktīvi iedzīvotāji no 18-65 gadiem, kas tika atlasīti pēc kvotu izlases principa atbilstoši SIA Balsts mērķauditorijai, lai iegūtu lielāku reprezentativitāti. Aptauja, galvenokārt, tika veikta internetā ar digitālo anketu palīdzību, kas ļauj īsākā laika posmā iegūt datus, kā arī sniedz ērtāku rezultātu apkopošanu.
Tika veiktas divas padziļinātās intervijas ar SIA Balsts mārketinga vadītāju Evitu Strazdiņu un SIA Balsts Siguldas nodaļas vadītāju Ati Blindu. Tās ļāva noskaidrot kāpēc uzņēmums SIA Balsts ir mainījis savu zīmolu un kādu vēstījumu uzņēmums plānoja ar šīm izmaiņām sniegt mērķauditorijai.
Darbā tiek iztirzāts Latvijas nekustamā īpašuma uzņēmuma SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums, pamatojoties uz zinātnisko literatūru par zīmolu, zīmola maiņu un komunikācijas procesu. Izvēloties pilnīgāko modeli, tiek pētīts un analizēts SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums.…
Mūsdienu brīvā tirgus ekonomikas situācijā konkurence starp uzņēmumiem un to piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem turpina pieaug. Tieši tādēļ uzņēmumi seko līdzi tirgus tendencēm un konkurentu darbībai, lai spētu pastāvēt, piedāvājot klientiem ko tādu, kas pārspēj konkurentus, vai vismaz ļauj turēties uzņēmumam noteiktā līmenī. 2007. gada rudenī varējām sekot līdzi nekustamo īpašumu uzņēmuma SIA Balsts (turpmāk darbā– SIA Balsts) zīmola attīstībai un pārveidei. To iespējams ir noteikuši arī jaunu papildus pakalpojumu ieviešana uzņēmuma piedāvājumā, taču iespējams tas noticis tikai tādēļ, ka uzņēmums seko līdzi jaunākajām tendencēm zīmolu attīstībā. Ņemot vērā, ka SIA Balsts ir pastāvējis jau sešpadsmit gadu, un pakalpojumu lietotāji ir pieraduši pie šī zīmola, ir aktuāli noskaidrot, vai mērķauditorija ir atkodējuši šo vēstījumu atbilstoši uzņēmuma gaidām un iecerēm. Lai to noskaidrotu ir nepieciešams saprast, kāpēc uzņēmums SIA Balsts ir mainījis savu zīmolu un kādu vēstījumu uzņēmums plānoja ar šīm izmaiņām sniegt mērķauditorijai. Iepriekš teiktais pamato pētījuma tēmas “SIA Balsts zīmola maiņas vēstījuma atkodēšana” izvēli. Pētījuma priekšmets: zīmola vēstījuma atkodēšana. Pētījuma objekts: SIA Balsts mērķauditorija. Pētījumam tika izvirzīta hipotēze: SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums ir atkodēts kā uzticamu un mūsdienīgu uzņēmumu raksturojošs. Pētījuma mērķis ir: Noskaidrot, vai mērķauditorija ir atkodējusi SIA Balsts zīmola maiņas vēstījumu. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, nepieciešams veikt vairākus uzdevumus: 1.) teorētisko un empīrisko datu apkopošana; 2.) izpētīt zīmola maiņas iemeslus un komunikācijas procesu; 3.) izpētīt, kāds ir auditorijas uztvertais vēstījums par SIA Balsts zīmolu un zīmola maiņu. Izmantotās pētījuma metodes: 1.) zinātniskās literatūras analīze; 2.) anketēšana ar digitālo interneta aptaujas starpniecību; 3.) divas padziļinātās intervijas, ar SIA Balsts mārketinga pārstāvjiem. Pētījums notika laika posmā no 2007. gada decembra līdz 2008. gada maijam Rīgā un tās rajonā. Pētījuma sākumā tika veikts novērojums. Ar tā palīdzību tika apzināta problēma un izvirzīta hipotēze. Lai to pierādītu, bija nepieciešams gūt teorētisko pamatojumu, izpētot zinātnisko literatūru. Teorētiskā bāze balstīta uz tādu mārketinga un reklāmas speciālistu darbiem, kā M. J. Baker, A. Fink, Ž. N. Kapfers, V. Olinss, A. Wheeler u.c. Pētījumā piedalījās 100 respondenti, ekonomiski aktīvi iedzīvotāji no 18-65 gadiem, kas tika atlasīti pēc kvotu izlases principa atbilstoši SIA Balsts mērķauditorijai, lai iegūtu lielāku reprezentativitāti. Aptauja, galvenokārt, tika veikta internetā ar digitālo anketu palīdzību, kas ļauj īsākā laika posmā iegūt datus, kā arī sniedz ērtāku rezultātu apkopošanu. Tika veiktas divas padziļinātās intervijas ar SIA Balsts mārketinga vadītāju Evitu Strazdiņu un SIA Balsts Siguldas nodaļas vadītāju Ati Blindu. Tās ļāva noskaidrot kāpēc uzņēmums SIA Balsts ir mainījis savu zīmolu un kādu vēstījumu uzņēmums plānoja ar šīm izmaiņām sniegt mērķauditorijai. Darbā tiek iztirzāts Latvijas nekustamā īpašuma uzņēmuma SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums, pamatojoties uz zinātnisko literatūru par zīmolu, zīmola maiņu un komunikācijas procesu. Izvēloties pilnīgāko modeli, tiek pētīts un analizēts SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums.
-
Interneta resursu zīmola veidošana Latvijā
Diplomdarbs58 Mārketings, reklāma, Datori, elektronika, programmēšana
- Konkurētspējīgas atalgojuma sistēmas izstrādāšana SIA''xxx''
- SIA "Balsts" zīmola maiņa
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Interneta resursu zīmola veidošana Latvijā
Diplomdarbs augstskolai58
Novērtēts! -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai60
-
Reklāmas līdzekļu izmantošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BaltHaus
Diplomdarbs augstskolai98
Novērtēts! -
Atpūtas bāzes SIA "Mežasmi brīvdienas" izveide Talsu rajona Ģibuļu pagastā
Diplomdarbs augstskolai67
-
SIA "Libanons Latvija" mārketinga aktivitāšu vadība jaunā produkta virzībai Latvijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai76