Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:946850
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.1.  Zīmols, tā veidi, elementi un sastāvdaļas    5
1.2.  Zīmola maiņa un komunikācija    11
1.3.  Komunikācijas procesa būtība un modeļi    17
1.4.  Nekustamo īpašumu tirgus segmenta īpatnības. (SIA Balsts apraksts)    26
2.1.  Pētniecības metodes    29
2.2.  Pētījuma apraksts    33
2.3.  Anketēšanas rezultātu analīze    35
2.4.  Zīmola maiņas komunikācijas analīze atbilstoši komunikācijas modelim    45
2.5.  Kvalitatīvo interviju interpretācija    47
  Nobeigums    49
  Izmantotie informācijas avoti    50
  Anotācija    52
  Annotation    53
  Aннотация    54
  Izmantoto jēdzienu saraksts    55
1.pielikums.  Pārradītu zīmolu piemēri    57
2.pielikums.  Intervija ar SIA Balsts mārketinga daļas vadītāju Evitu strazdiņu    58
3.pielikums.  Intervija ar SIA Balsts Siguldas nodaļas vadītāju Ati Blindu    61
4.pielikums.  Aptaujas anketas paraugs    64
5.pielikums.  Anketēšanas rezultātu tabula    66
6.pielikums.  Digitālās anketas paraugs    67
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu brīvā tirgus ekonomikas situācijā konkurence starp uzņēmumiem un to piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem turpina pieaug. Tieši tādēļ uzņēmumi seko līdzi tirgus tendencēm un konkurentu darbībai, lai spētu pastāvēt, piedāvājot klientiem ko tādu, kas pārspēj konkurentus, vai vismaz ļauj turēties uzņēmumam noteiktā līmenī.
2007. gada rudenī varējām sekot līdzi nekustamo īpašumu uzņēmuma SIA Balsts (turpmāk darbā– SIA Balsts) zīmola attīstībai un pārveidei. To iespējams ir noteikuši arī jaunu papildus pakalpojumu ieviešana uzņēmuma piedāvājumā, taču iespējams tas noticis tikai tādēļ, ka uzņēmums seko līdzi jaunākajām tendencēm zīmolu attīstībā.
Ņemot vērā, ka SIA Balsts ir pastāvējis jau sešpadsmit gadu, un pakalpojumu lietotāji ir pieraduši pie šī zīmola, ir aktuāli noskaidrot, vai mērķauditorija ir atkodējuši šo vēstījumu atbilstoši uzņēmuma gaidām un iecerēm. Lai to noskaidrotu ir nepieciešams saprast, kāpēc uzņēmums SIA Balsts ir mainījis savu zīmolu un kādu vēstījumu uzņēmums plānoja ar šīm izmaiņām sniegt mērķauditorijai. Iepriekš teiktais pamato pētījuma tēmas “SIA Balsts zīmola maiņas vēstījuma atkodēšana” izvēli.
Pētījuma priekšmets: zīmola vēstījuma atkodēšana.
Pētījuma objekts: SIA Balsts mērķauditorija.
Pētījumam tika izvirzīta hipotēze: SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums ir atkodēts kā uzticamu un mūsdienīgu uzņēmumu raksturojošs.
Pētījuma mērķis ir: Noskaidrot, vai mērķauditorija ir atkodējusi SIA Balsts zīmola maiņas vēstījumu.
Lai sasniegtu pētījuma mērķi, nepieciešams veikt vairākus uzdevumus:
11.) teorētisko un empīrisko datu apkopošana;
22.) izpētīt zīmola maiņas iemeslus un komunikācijas procesu;
3.) izpētīt, kāds ir auditorijas uztvertais vēstījums par SIA Balsts zīmolu un zīmola maiņu.
Izmantotās pētījuma metodes:
1.)zinātniskās literatūras analīze;
2.)anketēšana ar digitālo interneta aptaujas starpniecību;
3.)divas padziļinātās intervijas, ar SIA Balsts mārketinga pārstāvjiem.
Pētījums notika laika posmā no 2007. gada decembra līdz 2008. gada maijam Rīgā un tās rajonā. Pētījuma sākumā tika veikts novērojums. Ar tā palīdzību tika apzināta problēma un izvirzīta hipotēze. Lai to pierādītu, bija nepieciešams gūt teorētisko pamatojumu, izpētot zinātnisko literatūru. Teorētiskā bāze balstīta uz tādu mārketinga un reklāmas speciālistu darbiem, kā M. J. Baker, A. Fink, Ž. N. Kapfers, V. Olinss, A. Wheeler u.c.
Pētījumā piedalījās 100 respondenti, ekonomiski aktīvi iedzīvotāji no 18-65 gadiem, kas tika atlasīti pēc kvotu izlases principa atbilstoši SIA Balsts mērķauditorijai, lai iegūtu lielāku reprezentativitāti. Aptauja, galvenokārt, tika veikta internetā ar digitālo anketu palīdzību, kas ļauj īsākā laika posmā iegūt datus, kā arī sniedz ērtāku rezultātu apkopošanu.
Tika veiktas divas padziļinātās intervijas ar SIA Balsts mārketinga vadītāju Evitu Strazdiņu un SIA Balsts Siguldas nodaļas vadītāju Ati Blindu. Tās ļāva noskaidrot kāpēc uzņēmums SIA Balsts ir mainījis savu zīmolu un kādu vēstījumu uzņēmums plānoja ar šīm izmaiņām sniegt mērķauditorijai.
Darbā tiek iztirzāts Latvijas nekustamā īpašuma uzņēmuma SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums, pamatojoties uz zinātnisko literatūru par zīmolu, zīmola maiņu un komunikācijas procesu. Izvēloties pilnīgāko modeli, tiek pētīts un analizēts SIA Balsts zīmola maiņas vēstījums.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties