Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
SIA "AgroCorp" izmantoto reklāmas kanālu novērtējums-
SIA "AgroCorp" izmantoto reklāmas kanālu novērtējums
TOP 500
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 6 | |
1. | Reklāmas būtības teorētiskā analīze | 8 |
1.1. | Reklāmas jēdziena definējums un būtība | 8 |
1.2. | Reklāmas kanālu ietekme uz zīmola tēlu un atpazīstamību | 12 |
1.3. | Reklāmas kanālu efektivitātes novērtējums mērķauditorijas sasniegšanā | 18 |
1.4. | Reklāmas pielietojuma ētiskie apsvērumi un psiholoģiskie apsvērumi | 21 |
1.5. | Teorētiskās nodaļas secinājumi | 24 |
2. | SIA “AgroCorp” darbības un līdzšinējo reklāmas kanālu raksturojums | 27 |
2.1. | Uzņēmuma darbības un kanālu raksturojums | 27 |
2.2. | Analītiskās nodaļas secinājumi | 28 |
3. | SIA “AgroCorp” reklāmas kanālu izmantošanas novērtējums | 29 |
3.1. | Respondentu anketēšanas rezultāti | 29 |
3.2. | Padziļināto intervijas rezultāti | 51 |
3.3. | Priekšlikumu izstrāde reklāmas kanālu izmantošanas pilnveidošanai | 52 |
3.4. | Empīriskās nodaļas secinājumi | 53 |
Nobeigums | 55 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 56 | |
1.pielikums. Aptaujas anketa | 64 | |
2.pielikums. Intervijas veidlapa | 67 | |
3.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma vadītāju | 68 | |
4.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma grāmatvedi | 69 | |
5.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma dārzniecības vadītāju | 70 |
Pētījuma aktualitāte
Pētījums par SIA “AgroCorp” izmantoto reklāmas kanālu novērtējums ir īpaši aktuāls mūsdienu dinamiskajā komercijas vidē, kurā sabiedrības, tehnoloģiju un patērētāju uzvedība mainīgums prasa no uzņēmumiem būt soli priekšā, lai efektīvi sasneigtu savu mērķauditoriju un nodrošinātu konkurētspēju. Ņemot vērā uzņēmuma fokusu uz ilgtspējību un vides aizsardzību, ir būtiski analizēt, kā šīs vērtības tiek komunicētas caur dažādiem reklāmas kanāliem, jo patērētāji arvien vairāk novērtē uzņēmumus, kas ne tikai piedāvā kvalitatīvus produktus, bet arī rūpējas par sociālo un ekoloģisko ietekmi. Patērētāju uzvedības izpēte ir svarīga, lai optimizētu mārketinga budžetu un uzlabotu atdevi no ieguldījumiem, jo patērētāju uzvedība mainās un ir svarīgi izsekot šīm tendencēm un pielāgot reklāmas stratēģijas atbilstoši. Digitālās tehnoloģijas piedāvā jaunas, inovatīvas reklāmas pieejas, kas var ievērojami uzlabot klientu iesaisti un zīmola atpazīstamību. Analizējot SIA "AgroCorp" pašreizējo izmantošanu šajā jomā, var identificēt iespējas efektivitātes uzlabošanai. Turklāt svarīgi ir arī izprast, kā reklāmas kanāli atbilst dažādiem juridiskiem un ētiskiem standartiem, jo īpaši attiecībā uz patērētāju privātuma aizsardzību un godīgu reklāmas praksi. Pētījums sniegs ieskatu arī par to, kā uzņēmums pozicionējas salīdzinājumā ar konkurentiem, un identificē iespējas uzlabot tirgus pozīcijas, kas ir būtiski, lai SIA "AgroCorp" varētu veiksmīgāk sasniegt savus mārketinga mērķus, efektīvi komunicēt ar saviem klientiem un veicināt ilgtspējīgu izaugsmi.…
- Patstāvīgais darbs vizuālās reklāmas pamatos
- Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā AS "Aldaris"
- SIA "AgroCorp" izmantoto reklāmas kanālu novērtējums
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Diplomdarbs augstskolai67
Novērtēts! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Diplomdarbs augstskolai84
Novērtēts! -
Mārketinga procesa vadīšana SIA "Fretbols"
Diplomdarbs augstskolai74
Novērtēts! -
Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā
Diplomdarbs augstskolai40