Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:605925
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Аннотация    4
  Tabulu saraksts    6
  Attēlu saraksts    6
  Ievads    7
1.  SIA „Abonēšanas centrs Diena“ raksturojums    9
1.1.  Abonēšanas centra darbība    17
1.1.1.  Preses abonēšana un piegāde    20
1.1.2.  Papildus pakalpojumu serviss    23
1.1.3.  Tiešais pasts    23
1.1.4.  Preču un preses tirdzniecība    24
1.2.  Vadīšanas sistēmas organizācija un struktūras analīze    26
1.3.  SIA „Abonēšanas centrs Diena“ vadības sistēmas trūkumi    30
2.  Iespējamais vadības sistēmas modelis    38
2.1.  Jaunais vadības sistēmas modelis    38
2.2.  Jaunā vadības sistēmas modeļa katras struktūrvienības funkcijas    43
2.2.1.  Pārdošanas struktūrvienība    43
2.2.2.  Loģistikas nodaļa    45
2.2.4.  Mārketinga nodaļa    51
2.2.5.  Finanšu nodaļa    53
2.3.  Reorganizācijas izmaksas    53
3.  Jaunās vadības sistēmas priekšrocības salīdzinot ar iepriekšējo    55
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotā literatūra    62
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darba nosaukums ir “SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana”. Autors šo tēmu ir izvēlējies, jo darbinieku apmierinātība un izpratne par vadības organizācijas struktūru ir garants stabilam biznesam. Lai to nodrošinātu, organizācijai ir jāveic iekšējo un ārējo procesu nepārtraukta uzlabošana. Arvien svarīgāk ir izprast vadības izmaiņu tendences, prognozējot to iespējamās izpausmes un ietekmes iepriekš.
Bakalaura darba galvenais mērķis ir izanalizēt vadības procesu “Abonēšanas centrā Diena”, noteikt iepriekšējās vadības sistēmas trūkumus un veikt pētījumu par abonēšanas centrā iespējamo jauno vadības sistēmas modeli.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 6 nodaļām un 9 apakšnodaļām.
Pirmajā daļā autors skaidro SIA “Abonēšanas centrs Diena” darbību, aplūko vietu Latvijas tirgū un analizē iepriekšējo vadības sistēmu.
Otrajā daļā tiek veikta “Abonēšanas centra Diena” sīkāka katras struktūrvienības funkcijas analīze. Analīzes rezultātā autors paskaidro, kādā veidā rekonstrukcija vadības sistēmā ir skārusi katru atsevišķo nodaļu. Kā arī piedāvā praktiskus ieteikumus jaunās vadības sistēmas izveidē.
Pēdējā daļā autors noskaidro jāunās vadības sistēmas priekšrocības salīdzinot ar iepriekšējo, kā arī iesaka pārmaiņu problēmu risināšanas principus.
Darbā ietverti teorētiskie un praktiskie aspekti vadības un darbinieku attiecībās. Rakstot bakalaura darbu, autors ir izmantojis ekonomisko literatūru angļu, krievu un latviešu valodās. Statistiskā informācija tika iegūta no “Abonēšanas centrs Diena” nepublicētajiem datiem, kā arī izmantots interneta resurss.
Latvijā šobrīd ir maz tādu cilvēku kas nebūtu neko dzirdējuši par SIA “Abonēšanas centru Diena”. Šis uzņēmums ir kļuvis par spēcīgu konkurentu agrākajam monopoluzņēmumam “Latvijas pasts”. Lai gan uzņēmums pastāv jau vairāk nekā 11 gadus, tomēr par neatkarīgu juridisku personu tas ir kļuvis tikai 2005.gada 1.augustā Līdz tam laikam tā ir bijusi tikai AS DIENA struktūrvienība. Šīs pārmaiņas ir ietekmējušas abonēšanas centra darbību un vadības organizāciju.
Mūsdienās nav nevienas organizācijas, kas nebūtu pakļauta pārmaiņām. Lielāko daļu no šīm pārmaiņām organizācija pati nevar tieši ietekmēt, tāpēc vadītājiem ir noteikti jāņem vērā tas, ka organizācija eksistē mainīgā vidē un pārmaiņas ir jāieplāno. Organizācijām ir jābūt elastīgām, ja tās grib pastāvēt un attīstīties.
Pārmaiņu efektīva vadīšana ir viens no grūtākajiem organizāciju vadītāju pienākumiem. Vadītājiem ir jāapzinās pārmaiņu nepieciešamība un jānoskaidro cēloņi, kas rada pārmaiņas. Mūsdienās katrai organizācijai ir jāatrod efektīvi darbības veidi, jāmeklē jaunas attīstības iespējas, jāmaina darbības metodes, jāpārveido tehnoloģijas.
Pārmaiņu plānošana jāsāk ar iepriekšējā un pašreizējā perioda analīzi, jāparedz faktori, kuri var dažādi ietekmēt organizāciju, jānosaka pārmaiņu laika ietilpība, sākums un beigas, un iecerētais rezultāts.
Pārmaiņu īstenošanas process sākas ar mērķa noteikšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1117827
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties