3. Secinājumi
1. Sakrālajā figūrā ir attēlots svētais Aloizijs Gonzaga.
2. Lietišķā pētījuma izpētes objekts, iespējams, izgatavots 19. gs., jo 18. gadsimtā izgatavotā skulptūra ir diezgan robusta, salīdzinājumā ar pārējiem, bet 20. gadsimtā izgatavotā skulptūra ir glancētāka nekā lietišķā pētījuma izpētes objekts, lai arī jāņem vērā, ka, ļoti iespējams, lietišķā pētījuma izpētes objektam nav bijuši tik labi saglabāšanās apstākļi un 20.gs objekts (Objekts VII) ir atkārtoti apstrādāts.
3. Ja lietišķā pētījuma skulptūrai rokās ir bijis kāds priekšmets, visticamāk, tas bijis krusts, jo visvairāk atrodamas skulptūras, kam ir vai nu tikai krusts, vai arī krusts kopā ar liliju.
4. Ir daudz avotu par svētā Aloizija Gonzagas dzīvi, bet nav vai arī netika atrasts viens vienots, kur būtu visi fakti.
5. Ir vēl daudz citu sv. Aloizija Gonzagas attēlojumu skulptūrās – gan polihromi krāsoti, gan balti, gan no 21. gs., gan 17. gs.
6. Sv. Aloizija Gonzagas skulptūras atrodamas ne tikai Itālijā un vispār Eiropā, bet arī citur pasaulē, piemēram, Brazīlijā.
7. Sakrālā skulptūra orģināli stāvējusi uz sūnu zaļas pamatnes.
8. Pārējā skulptūra laika gaitā nav būtiski mainījusi savu izskatu, izņemot komžas ornamentālā josla, kas, iespējams, bijusi viscaur gaiši zila un mati, kas bijuši tumši brūni. Komža – balta, sutana – melna ar zeltītiem stilizētu liliju ziedu atveidiem, apavi – melni, rokas – viegli sārtas.…