Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:691919
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Summary    5
  IEVADS    6
1.  Lauku tūrisma attīstība    9
2.  Tūrisma nozīme Latvijas tautsaimniecībā    11
3.  LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBAS ANALĪZE LATVIJĀ    20
4.  SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS PLANOŠANA un uzskaite lauku tūrisma uzņēmumos    29
4.1.  Priekšnoteikumi lauku tūrisma mītnes darbības uzsākšanai    29
4.2.  Lauku tūrisma mītņu kvalitātes standarti Latvijā    30
4.3.  Tūrisma produkta raksturojums    35
1.4.  Tūrisma produkta pieprasījums un piedāvājums    41
1.5.  Saimnieciskās darbības uzskaites plānošana    47
1.6.  Grāmatvedības uzskaites metodes    65
1.6.1.  Vienkāršā ieraksta grāmatvedības uzskaites metode    65
1.6.2.  Divkāršā ieraksta grāmatvedības uzskaites metode    72
2.  NODOKĻU PLĀNOŠANA UN UZSKAITE LAUKU TŪRISMA UZŅĒMUMOS    76
5.1.  Ienākuma nodoklis    76
5.2.  Pievienotās vērtības nodoklis    83
5.3.  Nekustamā īpašuma nodoklis    86
5.4.  Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas    87
  secinājumi un priekšlikumi    91
  Izmantotā literatūra    97
  3.Pielikums    1
  Dokumenta nosaukums, numurs, datums    1
Darba fragmentsAizvērt

1. LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBA

Līdz ar krasajām pārmaiņām valsts tautsaimniecībā 1991./1992. gadā daudzi iedzīvotāji meklējot savu vietu ekonomiskajā vidē, mainīja nodarbošanos un uzsāka arī tūrisma biznesu.
1993. gadā tika dibināta asociācija „Lauku ceļotājs” un sākās mērķtiecīga, koordinēta lauku tūrisma attīstība. Lauku tūrismu par savu nodarbošanos izvēlas tie lauku saimnieki, kuri vēlas gūt ienākumus papildu tradicionālajai lauksaimniecībai un tie, kuri pārcēlušies uz laukiem no pilsētas, atgūstot īpašumus. Tūristiem parasti tiek piedāvātas istabas saimnieku mājā.
Sakot ar 1994. gadu, lauku tūrisms pamazām kļūst populārs kā atpūtas veids. Turpmākajos gados strauji pieaug gan atpūtas vietu skaits, gan klientu skaits. Vairākus gadus tūristu skaita pieaugums ir pat 100% gadā un 2005.gadā apkalpoto personu skaits sasniedz 77 875 .
Mērķtiecīgs lauku tūrisma popularizēšanas darbs, palielina pieprasījumu gan pēc kvantitātes, gan kvalitātes, līdz ar to lauku tūrisma uzņēmēji sāk ieguldīt līdzekļus lauku tūrismā un piedāvāt tūristiem istabas ar atsevišķām labierīcībām, būvē brīvdienu mājas, kurās klienti dzīvo atsevišķi no saimniekiem. Pieaugot konkurencei un pieprasījumam, saimnieki veido papildu piedāvājumu - pirtis, izjādes, makšķerēšanu utt. 90. gadu vidū iezīmējas tendence, ka nerentablas lauku saimniecības sāk pārorientēties no tradicionālās lauksaimniecības uz lauku tūrismu vai citiem alternatīvās uzņēmējdarbības veidiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties