Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:915575
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Skolas un ģimenes sadarbības jēdziena skaidrojums    5
2.  Skolas un ģimenes audzināšanas problēmas vēsturiskajā skatījumā    7
2.1.  Audzināšanas problēmas Latviešu pedagogu un psihologu skatījumā    7
2.2.  Audzināšanas problēmas ārzemju pedagogu un psihologu skatījumā    9
3.  Skolas un ģimenes sadarbības formas    12
3.1.  Skolas un ģimenes sadarbības formu sistēma    12
3.2.  Skolas un ģimenes sadarbības formu saturs    14
3.2.1.  Individuālās sadarbības formas    15
3.2.2.  Grupālās sadarbības formas    21
3.2.3.  Frontālās sadarbības formas    24
4.  Skolas un ģimenes sadarbības pamatprincipi    29
4.1.  Skolas un ģimenes sadarbība    29
4.2.  Klases audzinātāja un ģimenes sadarbība    31
4.3.  Skolotāja un ģimenes sadarbības pamatprincipi    32
5.  Vecāku loma ģimenē    34
6.  Pētījuma rezultāti    37
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra    48
  Anotācija    50
  Pielikums    51
Darba fragmentsAizvērt

Veiksmīga skolēna personības attīstība lielā mērā atkarīga ne tikai no vecāku darba mājās un augsti kvalificētu pedagogu darba izglītības iestādē, bet arī no abu pušu (skolas un ģimenes) sadarbības, spēku apvienošanas kopīgā mērķa labā – vispusīgi attīstīta, laimīga, sabiedrībai noderīga cilvēka izveidošana.
V. Ļubkina un A. Grudule atzīst, ka bērna pirmā skola ir ģimene. Skolai svarīgi turpināt ģimenē iesākto bērna personības veidošanas procesu, nevis lauzt tur izveidojušos, sabiedrībā pieņemtajām uzvedības normām neatbilstošo stereotipu. Audzināšanai ģimenē un skolā jābūt saskaņotai [15 – 27].
Mūsdienās tēma ‘Skolas un ģimenes sadarbība’’ kļūst aizvien aktuālāka, jo nekad agrāk nav pievērsta tik liela uzmanība skolas un ģimenes sadarbības pozitīvajai ietekmei uz mācību procesu, skolēna personības attīstību un visa atbildība par produktīvu pedagoģisko procesu vairs negulstas tikai uz pedagogu pleciem.
Pētnieciskajā darbā izmantotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas: I. Plotnieks, A. Baldiņš, A. Raževa, V. Pisarenko, J. Pisarenko u.c.
Pētījuma objekts: skolas un ģimenes sadarbība pedagoģiskajā procesā.
Pētījuma priekšmets: skolas un ģimenes sadarbības formas.
Pētījuma metodes: darbs ar literatūru: literatūras izpēte, analīze, salīdzināšana, sistematizēšana, anketēšana.
Pētījuma mērķis: skolas un ģimenes sadarbības formu izpēte.
Hipotēze: Pareiza un optimāla skolas un ģimenes sadarbība veicina sekmīgu skolēnu iesaistīšanos mācību un audzināšanas procesā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties