Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Rotaļas elementi 4-5 gadus veciem bērniem - skaitīšana un skaita jēdzienu apguve

     

    Diplomdarbs48 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:312635
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 42 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Skaitīšana un skaita jēdzienu apguve 4-5 gadus veciem bērniem    6
1.1.  4-5 gadus vecu bērnu attīstības īpatnības    6
1.2.  Skaitīšanas un skaita jēdziena apguves praktiskie paņēmieni 4-5 gadus veciem bērniem    9
1.3.  Rotaļas izmantošana skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē    14
2.  Rotaļas skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvei    18
2.1.  Pirmā nedēļa: skaitļu 1, 2, 3 apgūšana un skaitīšana līdz 3    19
2.2.  Otrā nedēļa: skaitļu 4, 5, 6 apgūšana un skaitīšana līdz 6    30
3.  Pētījums par 4-5 gadus veciem bērniem    38
3.1.  Pētījuma metožu apraksts    38
3.2.  Pētījuma dati, to apstrāde un rezultātu analīze    40
  Secinājumi    48
  Izmantotās literatūras saraksts    51
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

4 - 5 gadus veciem bērniem elementāro matemātisko priekšstatu veidošanai jāatvēl svarīga vieta mācību procesā. Tas ir saistīts ar vairākiem iemesliem:
informācijas daudzums;
vēlme mācību procesu padarīt interesantāku;
vecāku vēlme pēc iespējas ātrāk iemācīt bērniem prasmi skaitīt un risināt uzdevumus.
Tas savukārt nozīmē, ka galvenais mērķis ir izaudzināt bērnus, kuri prot:
loģiski domāt;
labi orientēties apkārtējā vidē;
pareizi novērtēt dažādas situācijas ar kurām sastopas dzīvē.
pieņemt patstāvīgus lēmumus.
Pētījuma tēma ‘Rotaļas elementi 4 - 5 gadus vecu bērnu skaitīšana un skaita jēdzienu apguvē’ izvēlēta, lai pētījumā teorētiski izpētītu rotaļas pielietojuma iespēju 4 - 5 gadus vecu bērnu skaitīšana un skaita jēdzienu apguvē un praktiski aprobētu izstrādātās un apkopotās didaktiskās rotaļas.
Bakalaura darba teorētiskā analīze pamatojas uz tam pedagogu un psihologu atziņām, kā Pučure I., Svence G., Belošistaja A.
Pētījuma jautājums: kā 4 - 5 gadus vecu bērnu skaita un skaitīšanas jēdzienu apguvi ietekmē rotaļa?
Pētījuma mērķis: izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības un rotaļu izmantošanas iespējas skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē.
Pētījuma uzdevumi:
1.Analizēt psiholoģisko un pedagoģisko literatūru par bērnu attīstības īpatnībām.
2.Aplūkot rotaļas pielietojuma iespēju skaita un skaitīšanas jēdzienu apgūšanai.
3.Izstrādāt un apkopot rotaļas skaita un skaitīšanas jēdzienu apgūšanai.
4.Veikt pētījumu par rotaļu izmantošanas iespējām skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē.
Pētījuma bāze: Daugavpils 18. pirmskolas izglītības iestāde, 4 - 5 gadus vecie bērni, 10 studiju programmas pirmsskolnieku skolotājas 4. studiju gada studējošo anketēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1361700
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties