Šo tēmu izvēlējos, jo vēlējos uzzināt vairāk par bērnu rotaļām. Uzzināt kā bērni veido saskarsmi ar vienaudžiem, un cik liela nozīme tajā ir arī pieaugušajiem cilvēkiem.
Rotaļa. Tā saista visus bērnus. Bet īstais rotaļas laiks ir pirmsskolas vecums. Bērnība ir sarežģīta un īpatnēja. To izmērīt grūti pat ļaudīm, kas apbruņojušies ar visjaunākajām un vismodernākajām pedagoģijas un socioloģijas pētīšanas metodēm. Bērns ne katru reizi atklāj rotaļās pieaugušajiem savas domas, centienus, un it sevišķi tad, ja rotaļās notiek kaila adminstrēšanās no pieaugušo puses.
Mūsu bērniem ir liela informācija slodze pirmsskolā, tādēļ aizvien mazāk laika paliek viņiem rotaļām. Pedagogam aktīvi jāpalīdz bērnus iesaistīt rotaļās, jo tieši rotaļās ir lielāka bērnu sadarbība ar vienaudžiem, vieņi viensa no otra daudz ko mācās un pedagogam tas jāpalīdz.
Rotaļas pirmsskolas vecumā aizņem vislielāko laiku. Rotaļā bērns dzīvo, pārdzīvo redzēto, domā; rotaļā uzņemoties noteiktu lomu, veidojas gan pozitīvās rakstura iezīmes, gan arī negatīvās. Rotaļā bērns nostiprina savas zināšanas. Ar vārdu sakot, rotaļa ir viens no visefektīvākajiem saskarsmes līdzekļiem.…