Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:575938
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija svešvalodās    4
  Ievads    6
1.  Reklāmas loma efektīvas komercdarbības nodrošināšanā    8
1.1.  Reklāma, tās galvenie uzdevumi un veicinošie faktori    9
1.2.  Reklāmas izplatīšanas veidi un kanāli    13
1.2.1.  Radio    13
1.2.2.  Televīzija    16
1.2.3.  Prese    16
1.2.4.  Vides reklāma    19
1.3.  Reklāmas iespējas mūsdienu komunikācijās    22
1.4.  Reklāmas budžeta plānošana    24
1.5.  Reklāmas loma klientu piesaistīšanā    27
1.6.  Reklāma, tai noteiktās prasības likumdošanā    30
1.7.  Reklāmās biežāk pieļautās kļūdas    33
2.  Reklāmas stratēģija un tās īstenošana SIA „Ventspils tirgus”    35
2.1.  Informācija par uzņēmumu    36
2.1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    37
2.1.2.  Uzņēmuma infrastruktūras raksturojums    38
2.1.3.  Galvenie uzņēmuma darbības veidi    39
2.2.  Pasākumi uzņēmuma darbības popularizēšanai    41
2.3.  Konkurences izpēte    43
2.3.1.  Veikali    44
2.3.2.  Slēgtā tipa tirgi    45
2.4.  Reklāmas koncepcijas būtība    47
2.4.1.  Reklāmas mērķauditorijas plānošana    48
2.4.2.  Reklāmas darbs uzņēmumā    49
2.4.3.  Reklāmas koncepcijas efektivitātes izvērtējums    50
2.5.  Reklāmas pasākumu veikšana konkurences apstākļos    52
2.6.  Reklāmas budžeta plānošana un realizēšana    55
  Secinājumi un priekšlikumi    59
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    60
  Pielikumi    62
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darbs izstrādāts kā pētījuma darbs Ekonomikas un pārvaldības fakultātes Mārketinga un Loģistikas specialitātē. Darbs izpildīts latviešu valodā un darbā izmantoti 7 attēli, 7 tabulas un 5 pielikumi.
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas pasākumu organizēšana mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus” mūsdienu konkurences apstākļos”.
Bakalaura darba mērķis ir veikt pētījumu par reklāmas stratēģiju SIA „Ventspils tirgus” un izstrādāt priekšlikumus tās efektīvai īstenošanai šajā uzņēmumā. Lai realizētu bakalaura darba mērķi, veikti šādi uzdevumi:
1)izpētīti teorētiskie aspekti, kas raksturo reklāmas definējumu un būtību;
2)analizētas reklāmai noteiktās prasības likumdošanā;
3)izpētīti un raksturoti reklāmas izplatīšanas veidi, to priekšrocības un trūkumi;
4)izpētīts un analizēts, kā tiek veikts reklāmas darbs konkrētā uzņēmumā SIA ”Ventspils tirgus”;
5)izpētīts, kāda ir reklāmas stratēģija uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus”;
6)analizēts, vai reklāmas stratēģija uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus” efektīvi īstenojas praktiskajā dzīvē;
7)izstrādāti priekšlikumi reklāmas stratēģijas efektīvai īstenošanai uzņēmumā SIA „Ventspils tirgus”.
Bakalaura darbā izmantotas sekojošas pētniecības metodes:
1)monogrāfiskā jeb aprakstošā metode;
2)analīzes metode;
3)induktīvā metode;
4)kvalitatīvā metode.
Bakalaura darbā izmantota Latvijas Republikas likumdošana un normatīvie akti, speciālā un mācību literatūra par mārketingu un reklāmu, periodiskie izdevumi, informācija no Internet datu bāzes un SIA „Ventspils tirgus” nepublicētie materiāli, t.i., kopā izmantoti 32 literatūras avoti.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −27,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1170538
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties