Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Uzņēmējdarbība
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"-
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Novērtēts!Diplomdarbs84 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Tirgvedības komunikāciju komplekss, tā novērtējums | 7 |
1.1. | Reklāma – vispārējais rakturojums | 9 |
1.1.1. | Reklāmas mērķi un orientācija | 11 |
1.1.2. | Reklāmas veidi un līdzekļi, to novērtējums | 14 |
1.1.3. | Reklāmas kampaņa | 20 |
1.2. | Preču realizācijas stimulēšana | 22 |
1.3. | Sabiedriskās attiecības | 25 |
1.4. | Personiskā apkalpošana | 27 |
2. | Reklāmas darbības plānošana un organizēšana | 31 |
2.1. | Reklāmas mērķu plānošana | 32 |
2.2. | Reklāmas stratēģija un taktika uzņēmumā | 33 |
2.3. | Mērķauditorijas noteikšana | 35 |
2.4. | Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle | 37 |
2.5. | Reklāmas pētījumi, to rakturojums | 38 |
3. | Reklāmas ietekmes veidi un ietekmes īstenošanas nepieciešamība | 41 |
3.1. | Reklāmas sociāli psiholoģiskā ietekme uz pircējiem | 41 |
3.1.1. | Reklāmas izteiksmes līdzekļi un to metodes | 43 |
3.1.2. | Tirdzniecības markas (brenda) nozīme patērētāju attieksmē | 45 |
3.2. | Reklāmas ekonomiskā ietekme | 45 |
3.3. | Reklāmas darbības efektivitāte un tās pilnveidošanas iespējas | 47 |
3.3.1. | Komunikatīvā. efektivitāte | 47 |
3.3.2. | Ekonomiskā efektivitāte | 48 |
4. | TC Alfas situācijas analīze tirgū | 51 |
4.1. | TC „Alfa” attīstība tirdzniecības centru tirgū 2003. – 2004. gadā | 52 |
4.2. | Tirdzniecības centra „Alfa” mērķa un uzdevumu raksturojums | 58 |
4.3. | TC „Alfa” patērētāji un to piesaistīšanas metodes | 62 |
4.3.1. | Pircēju piesaistīšanas metodes tirdzniecības centrā „Alfa” | 63 |
4.3.1. | Īpaša mediju statēģija | 69 |
4.4. | Reklāmas novērtējums tirdzniecības centrā „Alfa” | 73 |
Secinājumi | 78 | |
Priekšlikumi | 81 | |
Izmantotās literatūras sarakts | 83 |
Reklāma ir kļuvusi par ekonomisko un sociālo realitāti un ir neatlaidīgi un stabili ienākusi iedzīvotāju sadzīvē. Mūsdienās reklāma ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tā mūs pavada visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Katram iedzīvotājam, ja vien viņs nav absolūti neaktīvs, ik dienu paslīd garām aptuveni 20 tūkstoši dažādu reklāmu nosaukumi. Reklāma redzama avīzes un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģerba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības un dzīves stilu. Ir ļoti grūti atcerēties tik daudz informācijas, tādēļ uzņēmējs cīnās, lai iedzīvotāju atmiņā paliktu tieši viņa produkta vārds.
Saskarsme starp pircēju un pardevēju ar reklāmas starpniecību arvien pieaug, taču palielinās ietekme arī uz patērētāju. Reklāma informē, ietekmē un arī apspiež. Diemžēl, tā mēdz būt arī uzbāzīga. Ir pieaudzis reklāmas kritiķu skaits, kuri diskutē par tas ētikumu.
Saistoša, iedarbīga un efektīva reklāma ir rūpīgi veiktas plānošanas rezultāts. Veiksmīgas reklāmas idejas, prātā paliekošas reklāmas kampaņas nerodas uzreiz - tās veido, balstoties uz daudzu un dažādu realizāciju ietekmējošu faktoru izpēti, optimālu resursu izvēli un saskaņošanu, kā arī prasmīgu reklāmdarbības vadīšanu.
Reklāmai ir sava loma mārketingā. Reklāma ir mārketinga līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu. Būtībā mārketingu un reklāmu nevar atdalīt, jo tie tomēr ir savstarpēji saistīti. Reklāma nav iedomājama bez mārketinga.
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.…
Tirgvedības komunikāciju komplekss, tā novērtējums;Reklāmas darbības plānošana un organizēšana; Reklāmas ietekmes veidi un ietekmes īstenošanas nepieciešamība; TC Alfas situācijas analīze tirgū; Anotācija
- Latvijas mediju auditorijas un saistītās reklāmas attīstības tendences
-
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Diplomdarbs84 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
-
Reklāmas loma tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Diplomdarbs64 Tūrisms, viesmīlība, Transports, sakari, Mārketings, reklāma
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Eiro, kā starptautiska maksājumu līdzekļa, loma pasaulē un Latvijā
Diplomdarbs augstskolai60
-
Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Diplomdarbs augstskolai47
Novērtēts! -
LR nodokļu loma valsts budžeta veidošanā
Diplomdarbs augstskolai60
Novērtēts! -
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Diplomdarbs augstskolai71
Novērtēts! -
Ārvalstu investīciju piesaistīšana Rīgas brīvostas teritorijā
Diplomdarbs augstskolai83