NOBEIGUMS
Apkopojot bakalaura darba analītiskajā daļā aprakstītās teorētiskās nostādnes un veikto uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” darbības izpēti, autore secina:
1. Latvijā populārākie masu mediji ir radio, televīzija, avīzes, žurnāli un vide, no kuriem televīzija aizņem gandrīz pusi 45% un pārējie ap 10%.
2. Nelieliem uzņēmumiem vispiemērotākais reklāmas medijs ir internets, jo tas piedāvā dažādas iespējas reklāmas ievietošanai gan finansiālā ziņā, gan izpausmes ziņā.
3. Uzņēmums SIA „Elvīras kompānija” ir informācijas tehnoloģiju un datorservisa pakalpojumu sniedzējs, kas darbojas jau vairākus gadus un sniedz savus pakalpojumus Rīgas, Ikšķiles un Ogres novados.
4. Uzņēmums SIA „Elvīras kompānija” ir izveidojis jaunu zīmolu „Print Progressive” un ar šo zīmolu sākotnēji ražos 6 veidu lāzerprinteru kasetnes.
5. „Print Progressive” zīmola ražotās lāzerprinteru kasetnes nodrošina augstu drukāšanas kvalitāti un ir paredzētas „HP” un „Canon” ražotāja lāzerprinteriem.
6. Uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” ražotajām lāzerprinteru kasetnēm cena būs 30Ls, kas ir zemāka nekā oriģinālajām kasetnē, bet līdzīga konkurentu piedāvātajām cenām.
7. Produkta mērķauditorija ir vidēji un mazi uzņēmumi, privātie patērētāji un esošie klienti, kuri izmanto lāzerprinterus un kuriem ir interneta pieslēgums.
8. Uzņēmuma reklāmas mērķi ir paaugstināt patērētāju informētību un zīmola „Print Progressive” atpazīstamību, kā arī palielināt pārdoto produktu skaitu.
9. Uzņēmumam SIA „Elvīras kompānija” vispiemērotākais reklāmas mediju veids šobrīd ir internets, jo tas ir strauji progresējošs un piedāvā plašas iespējas reklāmas jomā.
Veicot uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” darbības izpēti un sastādot reklāmas projektu, autore izsaka priekšlikumus:
1. Uzņēmumam jāpievieno www.printprogressive.lv mājas lapa interneta veikalu meklēšanas portālu datubāzēm www.salidzini.lv un www.kurpirkt.lv, jo tas ir bez maksas un nodrošina, ka ražotās lāzerprinteru kasetnes, tiks pievienotas produktu datubāzei.
…