Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:392685
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA”TENAX” darbības analīze    5
1.1.  SIA”TENAX” apgrozījuma dinamikas un struktūras analīze    6
1.2.  SIA”TENAX” bilances dinamikas un struktūras analīze    9
1.3.  SIA”TENAX” peļņas un rentabilitātes rādītāju analīze    16
1.4.  Uzņēmuma kvalitātes politika    21
2.  Ražošanas uzņēmuma budžetu plānošana    26
2.1.  Budžeta mērķi, veidi un plānošanas secība    26
2.2.  Funkcionālo budžetu plānošana    34
2.3.  Finanšu budžetu plānošana    44
2.3.  Budžeta izpildes analīze un kontrole    52
3.  SIA”TENAX” budžeta plānošana    56
3.1.  Funkcionālo budžetu plānošana    57
3.2.  Finanšu budžetu plānošana    70
  Secinājumi un priekšlikumi    80
  Izmantotās literatūras saraksts    82
  Anotācijas    84
  Pielikumi    88
Darba fragmentsAizvērt

Valsts ekonomikas pamatelements ir uzņēmums. Katra uzņēmuma svarīga īpašība ir spēja elastīgi reaģēt uz pārmaiņām iekšējā un ārējā vidē. Tirgus ekonomikas apstākļos izdzīvos tikai tas, kurš pareizi noteiks tirgus prasības, izveidos un organizēs tādu produkcijas ražošanu, kura būs pieprasīta un nodrošinās uzņēmumam ienesīgumu. Padomju laikos uzņēmuma vadīšanas pamatā bija plāna izpilde, kuru vadībai iesniedza no “augšas” un pieprasīja plāna obligāto izpildi, neņemot vērā izmaiņas un reālo situāciju. Tāpēc attīstoties tirgus ekonomikai Latvijā vairāki uzņēmēji, uzsākot uzņēmējdarbību, pilnīgi atteicas no uzņēmuma darbības plānošanas, jo tirgus ekonomiku, kas ir pretstats plānošanas ekonomikai, viņi uztvēra kā pretstatu plānošanai.
Pastiprinoties konkurencei uzņēmumu vidū, tie mēģina saglabāt esošās tirgus pozīcijas un iegūt jaunas tirgus nišas, piedāvājot jaunos produktus, izmantojot augstražīgas iekārtas un modernās tehnoloģijas, bet finanšu resursu ierobežotība prasa no vadītājiem alternatīva varianta pamatotu izvēli- to nav iespējams veikt bez turpmākas darbības plānošanas. Plānošanai jānodrošina konkurētspējīgās produkcijas ražošana pie optimāla resursu sadalījuma, t.i. nodrošināt uzņēmumam elastīgu attīstību. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties