Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:180432
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  Jaunākā skolas vecuma bērnu radošās domāšanas attīstības pedagoģiski psiholoģiskais aspekts    7
1.1.  Radošās domāšanas attīstības īpatnības 4.klases skolēniem    7
1.2.  Radošums un tā veicināšana mācību procesā    10
2.  Uzdevumi radošuma risinātprasmes attīstībai matemātikas stundās 4.klasē    19
2.1.  Ierosināšanas uzdevumi stundas sākumā    19
2.2.  Papildus uzdevumi stundas beigām    21
2.3.  Olimpiāžu uzdevumi    31
3.  Pētījums par 4.klases skolēnu radošo uzdevumu risinātprasmi    40
3.1.  Pētījumā izmantotās metodes, to apraksts    40
3.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati, to analīze    43
  SECINĀJUMI    52
  Izmantotā literatūra    53
  Pielikums    55
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Darba teorētiskajā daļā analizēta zinātniskā literatūra par radošumu un tās veicināšanu.
1. Teorētiskās atziņas, uz kurām balstās pētījums gūtas no P. E. Tarensa, R. Bebres, R. Fišera, I. Freiberga u.c. autoriem
Radošumu ietekmē – radoša vide, radošā cilvēka personība, radīšanas process, radītā ideja vai produkts;
Radošums ir process, kas ietver spēju saskatīt problēmas, nepilnības un robus zināšanās, trūkstošos elementus, spēju saskatīt grūtības, meklēt risinājumus, izdarīt minējumus vai formulēt hipotēzes par trūkumiem, atkārtoti pārbaudīt hipotēzes.
Radošai darbībai svarīgs ir veiksmīgs rezultāts;
Bērnus aizrauj pats radīšanas process, iespēja varēt iegūtās zināšanas un prasmes;
Bērna radošuma veicināšanā, svarīgi ir ļaut viņam brīvi izpausties un darboties.
2. Darba metodiskajā daļā apkopoti uzdevumi no dažādiem avotiem – interneta, grāmatām, olimpiāžu uzdevumiem u.c., kurus iespējams izmantot veidojot darba lapas, individuālos uzdevumus, uzdevumus grupu vai pāru darbiem.
3. Skolotāju viedokļu analīze liecina, ka skolotāji cenšas mācību procesā piedāvāt nestandarta uzdevumus piemērojot tos skolēnu zināšanu un prasmju līmenim, kādai konkrētai tēmai, bērnu interesēm u.c.
4. Pētījums liecina, ka 4.klase, kurā vadīju stundas ir labi sagatavoti matemātikā un bērni ar interesi risināja radošos, nestandarta, olimpiāžu uzdevumus. Šos uzdevumus saprata un spēja atrisināt aptuveni puse klases skolēnu. Regulāri iesaistot skolēnus nestandarta uzdevumu risināšanā, uzlabojas arī skolēnu radošo uzdevumu risinātprasme.
5. Vērojumi liecina, ka daži skolēni labprāt meklē un atrod uzdevumam dažādus risinājumus. Tādējādi pārliecinājos, ka radošuma rosināšanai liela nozīme ir arī skolotāja prasmei ieinteresēt bērnus, piedāvājot nestandarta uzdevumus.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties