Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:204884
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
1.  Vispārējā informācija par viesnīcu kompleksa „MARTINA”uzņēmumu    19
2.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” vadības raksturojums    21
3.  Tūrisma nozares raksturojums Latvijā    22
4.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” plānotās darbības, produktu un pakalpojumu rakstutojums    44
5.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” plānotais mārketinga plāns    49
5.1.  Tendences Latvijas tūrismā    49
5.2.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” būtiskākie konkurenti, to tirgus daļas    51
5.3.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” mārketinga stratēģijas īss raksturojums    55
6.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta īstenošanas plāns    57
6.1.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta mērķi    57
6.2.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta paredzamais rezultāts    57
6.3.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta realizācijas vieta    59
6.4.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta realizācijai nepieciešamie tehniskie līdzekļi    61
7.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” plānotais finanšu plāns    72
7.1.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta plānotais peļņas un zaudējumu aprēķins    72
7.2.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta plānotā bilance    74
7.3.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” projekta plānotais naudas plūsmas pārskats    76
8.  Viesnīcu kompleksa „MARTINA” riski un to samazināšanas pasākumi    77
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    80
  Pielikumi    82
Darba fragmentsAizvērt

Projekta mērķis ir izstrādāt projektu uzņēmumam, kurš nodarbosies ar viesnīcas pakalpojumiem vienā no Limbažu rajona pagastiem. Tiek dibināta Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „SIMUS”.
Analizējot situāciju Latvijas tūrisma sfērā, uzņēmuma dibinātāji nolēma izvēlēties tādu darbības veidu kā viesnīcas pakalpojumi. Protams, viesnīcā iekļaus sevī daudzveidīgu pakalpojumu klāstu, bet par galveno uzskatāmi izmitināšanas pakalpojumi. Pēc NACE klasifikatora uzņēmuma pamatdarbības veids attiecīgi apzīmēts kā - 55.11. Viesnīcas.
Viesnīcas darbība, galvenokārt, būs orientēta uz vidusmēra maksātspējīgo iedzīvotāju slāni – gan Latvijas, gan ārzemju tūristiem, un tuvāko reģionu iedzīvotājiem.
Par uzņēmuma pamatdarbības vietu tiek izvēlēts Liepupes pagasts, kurš atrodas Limbažu rajonā.
Uz projekta sākumu Z.S jau pieder 3 ha zemes, tuvu šosejai VIA Baltika, ar ēku (1.,2.,3., un 4.pielikumi). Zeme atrodas starp Liepupes pagasta padomi un Minhauzena muzeju. Uzņēmuma veiksmīgas darbības nodrošināšanai nepieciešami vairāki pamatlīdzekļi, nozīmīgākie no tiem ir iekārtas, programmas, licences. Iekārtas pārsvarā, tiek pirkti uz līzingu, vai nomaksu.
Uzņēmumā tiks nodarbināti vairāku profesiju pārstāvji. Uzņēmumā tiks nodarbināti : grāmatvede, jurists, izpilddirektors, administratori, konsjeri, apsardze, šoferi, istabenes, tehniskie darbinieki, noliktavas pārzinis, zāles pārzinis, viesmīļi, virtuves darbinieki, aukles, medmāsa utt..
Z.S. – būs galvenā uzņēmuma vadība. Pēc lēmējvaras nākamie būs uzņēmuma otrais īpašnieks, jurists un grāmatvedis, un vēl izpilddirektors.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties