Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:498205
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Annotazione    5
  IEVADS    6
1.  Projektu vadības teorētiskie aspekti un specifika Erasmus+ programmu kontekstā    8
1.2.  Projekta īstenošana process    15
1.3.  Projektu specifika Erasmus+ programmās    17
2.  Organizācijas darbības raksturojums    33
2.1.  Nevaltiskās organizācijas “Mine Vaganti NGO” darbības analīze    33
2.2.  Organizācijas “Mine Vaganti NGO” iesniegto apmācību projektu analīze    38
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. “Mine Vaganti NGO” ir vienīgā nevalstiskā organizācija Sardīnijas reģionā Itālijā, kura strādā neformālās izglītības jomā, lai iesaistītu iedzīvotājus sabiedriskās aktivitātēs un veicinātu to iesaisti aktuālu prblēmu risināšanā. Tomēr pasākumi, kurus organizācija organizē vietējiem iedzīvotājiem ir nepietiekami.
2. Analizējot un novērojot organizācijas darbību, autore secina, ka tā ir haotiska, jo nav vienotas sistēmas, kur būtu norādīts, kuri darbinieki strādā pie konkrētiem projektiem. Nereti darbiniekiem nākas strādāt pie vairākiem dažāda līmeņa projektiem vienalaicīgi un neilgi pirms iesniegšanas termiņa, kas mazina projektu kvalitāti.
3. Viens no organizācijas uzdevumiem ir izmantot sportu kā neformālās izglītības metodi un veicināt cilvēku iekļaušanu apkārtējā sabiedrībā. Nekvalitatīvi izstrādātu un organizētu projektu dēļ, šo uzdevumu nav iespējams veikt pilnīgi.
4. Analizējot jaunatnes darbinieku apmācības projekta “Education through Sport 2014” rezultātus, autore secina, ka dalībnieki tā laikā ir attīstījuši gan sporta kā neformālās izglītības metodes, gan arī uzlabojuši vispārīgas zināšanas par neformālo izglītību, kā to sekmīgi pielietot, kā arī valodu prasmes un prezentācijas prasmes.
5. Ņemot vērā projekta pieteikuma formu “Inclusion through Sports” autore secina, ka tas ir nepilnīgi izstrādāts. Nav norādīts pietiekams projekta pamatojums, kuros būtu atspoguļoti fakti. Netiek norādītas metodes, kā tiks izmērīti un apzināti projekta gaitā sasniegtie rezultāti, kā arī kā tiks starpkontenintālam projektam tiks piesaistīts papildus finansējums un sponsori.
6. Projekts “Inclusion through Sports” ir starpkontinentāls un apjomīgs projekts, kura mērķis ir veidot sadarbību starp organizācijām visā pasaulē, tomēr autore uzskata, ka šādi projekti ir riskanti, jo, iespējams, iesaistītās organizācijas nav pietiekami pieredzējušas un kompetentas šādā sadarbības veikšanā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −17,69 €
Materiālu komplekts Nr. 1355693
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties