Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Profesionāli motivēta skolotāja un skolēnu mācīšanās motivācijas mijsakarības sākumskolā

     

    Diplomdarbs54 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:543427
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 44 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Anotation    3
  Ievads    5
1.  Skolotāja un skolēnu motivāciju veidojošie komponenti un to ietekmējošie faktori    7
1.1.  Motivācijas būtība, tās veidi un raksturojums    7
1.2.  Skolotāja profesionālās darbības motivāciju ietekmējošie faktori un motivācijas izpausmes pedagoģiskā darbība    14
1.3.  Jaunākā skolas vecuma skolēna mācīšanās motivāciju ietekmējoša pedagoga darbības    20
2.  Jaunāko skolēnu mācīšanās motivāciju veicinoša skolotāja darbība (Empīriskā pētījuma raksturojums un iegūto datu analīze)    26
2.1.  Pētījuma metodes izvēles pamatojums un raksturojums    26
2.2.  Pētījuma rezultātu apkopošana un analīze    28
  Secinājumi    47
  Priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras avoti    49
  PIELIKUMI    51
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Analizējot teorētisko literatūru par skolotāju un skolēnu mācīšanās motivāciju, darba autore secina, ka:
1. Pastāv iekšējā un ārējā motivācija. Skolēniem vairāk labvēlīga ir iekšējā motivācija, jo ar ārējo motivāciju pastāv risks, ka skolēnam interesēs nevis mācības, bet atalgojums un atzinība, situācijā, kad skolēnam mācībās dominē atalgojuma sistēma, viņi necenšas apgūt mācību vielu, bet gan iemantot pasniedzējas atzinību un piesolītās dāvanas;
2. Skolotājiem ir vairāki faktori, lai viņi būtu motivēti un liela atbildība šajā jomā ir jāuzņemas iestādes vadītājam, jo viņš , iepazīstot savus skolotājus, uzzin kāds cilvēks ir kā personība un kāds motivācijas veids viņam ir nepieciešams;
3. Sākumskolas skolotājs ir skolēnam autoritāte un pateicoties savam augstajam statusam skolēna acīs, skolotāja var palīdzēt skolēniem ne tikai veidot tādu mācību vidi, lai motivētu skolēnus mācīties, bet arī palīdz veidot skolēnu pašapziņu;
4. Nevar motivēt skolēnu kā personību, bet var palielināt mācīšanās motivāciju un to var izdarīt skolotājs, nodrošinot tam atbilstošus mācību apstākļus;
5. Skolotājam jāveido tāda mācību vide, lai skolēns sev vajadzīgajā tempā un laikā spētu attīstīt savus dotumus, tādejādi tiks radīta mācīšanās motivācija skolēnam;
6. Jaunākajā skolas vecumposmā ir svarīgi lietot uzskates mācību līdzekļus un materiālus, jo šajā laikā nostiprinās uztveres, uzmanības, iztēles un atmiņas, domāšanas procesi;

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1382071
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties