Pirmā daļa ir teorētiskās analīzes daļa - veikta zinātniskās literatūras analīze, izzinot un analizējot klienta vajadzības un vēlmes, klienta apmierinātību, to ietekmējošos faktorus, patērētāju koncepciju un rīcības psiholoģiju, vajadzību apmierināšanas etapus, kā arī jaunu produktu vai pakalpojumu attīstību, darba autora izstrādātas panākumu atslēgas. Otrajā daļā sniegts uzņēmuma „GIZMA” izaugsmes iespējas un raksturojums, kā arī apkopojums par mājdzīvnieku pakalpojumu tirgu Latvijā un uzņēmumā ”GIZMA, piedāvāti jauni potenciālā produkta vai pakalpojuma ieviešana uzņēmumā. Trešajā daļā, izmantojot empīriskā pētījuma metodi, tika noskaidrota kādi pakalpojumi un produkti ietekmē apgrozījuma palielināšanu uzņēmumā, mājdzīvnieku saimnieka izvēles kritēriji iegādājoties produktus vai pakalpojumus un pamatojoties uz iegūto rezultātu novērtējumu, tika izstrādāti secinājumi un piedāvāti uzņēmuma apgrozījuma uzlabošanas pasākumi.