Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Produkta konkurētspējas novērtējums digitālā mārketinga u...-
Produkta konkurētspējas novērtējums digitālā mārketinga uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS | 7 |
1.1. | Mārketinga iekšējo faktoru raksturojums | 7 |
1.2. | Mārketinga ārējās vides raksturojums | 9 |
1.3. | SVID analīze | 12 |
2. | KONKURENCES UN KONKURĒTSPĒJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 14 |
2.1. | Konkurence un tās veidi | 14 |
2.2. | Konkurētspējas analīzes būtība | 15 |
2.3. | Konkurētspējas novērtēšanas metožu raksturojums | 17 |
3. | UZŅĒMUMA SIA „XXX” RAKSTUROJUMS | 22 |
3.1. | SIA „XXX” vispārīgs raksturojums | 22 |
3.2. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 22 |
3.3. | Uzņēmuma iekšējās vides analīze | 28 |
3.4. | Uzņēmuma ārējās vides analīze | 29 |
3.5. | Uzņēmuma SVID analīze | 31 |
4. | SIA „XXX” KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS | 34 |
4.1. | Anketas aptaujas rezultātu analīze | 34 |
4.2. | Konkurentu analīze | 40 |
4.3. | Konkurētspējas salīdzinājums | 43 |
5. | KONKURĒTSPĒJAS ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS | 49 |
SECINĀJUMI | 50 | |
PRIEKŠLIKUMI | 51 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 52 | |
PIELIKUMI | 54 |
SECINĀJUMI
1. Svarīgi ir analizēt uzņēmuma mārketinga vidi, to ietekmējošos faktorus un regulāri veikt SVID analīzi, jo tas palīdz izprast paša uzņēmuma stiprās puses, gan arī priekšrocības pār konkurentiem.
2. Pirms tirgus konkurētspējas novērtējuma, uzņēmumam sākotnēji būtu jāsāk ar savas vides izpēti un analīzi, lai tas gūtu padziļinātu izpratni par notiekošo uzņēmuma iekšienē un spētu korekti definēt savas stiprās, vājās puses, kā arī draudus un iespējas.
3. Visi netieši ietekmējošās ārējās vides faktori ir vienlīdz svarīgi uzņēmuma izaugsmes un attīstības kontekstā, bet bez šī gadsimta inovācijām tehnoloģiskājā vidē SIA „XXX” pakalpojumu sniegšana nebūtu iespējama. Straujā tehnoloģiju attīstība ir ne tikai devusi iespēju šādiem uzņēmumiem eksistēt, bet arī realizēt savus un klientu izaugsmes plānus ar ierobežotiem resursiem.
4. No iegūtajiem aptaujas rezultātiem izriet, ka, neatkarīgi no pārstāvētās nozares, visaugstāk aptaujas respondenti vērtē Google platformas sniegtās mārketinga priekšrocības un to efektivitāti.
5. Starp konkurentiem uzņēmums „XXX” izceļas ar piedāvātā SEO produkta daudzveidību, proti, „XXX” piedāvā pāris specifiskus pakalpojumus, par kuriem konkurējošo uzņēmumu mājaslapās nekas nav minēts. Viens no tiem būtu - mazo mājaslapu izveide un vadības pakalpojums.
6. Uzņēmuma „XXX” darbības modelis ir konkurētspējīgs Latvijas reklāmas nozares tirgū. Par to liecina uzņēmuma struktūra, kas ir ievērojama ar praktikantu pozīcijas utilizāciju. Veiktās aptaujas rezultāti, kuros SEO pakalpojumi un Google platformas reklāmas tiek vērtētas izteikti augstu. Kā arī veikto analīžu rezultāti, kas norāda uz tehnoloģisko spēku dominanci un nākotnes perspektīvām reklāmas nozarē.
…
Kvalifikācijas darba mērķis ir veikt konkurētspējas novērtējumu digitālā mārketinga uzņēmumā “XXX” un sniegt konkurētspējas attīstības priekšlikumus. Digitālā mārketinga aģentūra “XXX” ir darba autora prakses vieta. Uzņēmums specializējas digitalo un sociālo mediju reklāmu, informācijas tehnoloģiju un pilna spektra meklētājprogrammu optimizācijas pakalpojumu sniegšanā. Mērķa sasniegšanai izvirzītie darba uzdevumi ir izpētīt literatūras avotus un interneta resursus par mārketinga vidi, konkurences veidiem un analīzes būtību, konkurētspējas novērtēšanas metodēm, veikt uzņēmuma “XXX” iekšējās un ārējās vides analīzi, izstrādāt aptauju par mārketinga kampaņu paradumiem, veikt uzņēmuma „XXX” SVID analīzi, ar M.Portera un nozaru apvienošanas metodi analizēt reklāmas nozari, un izstrādāt priekšlikumus „XXX” konkurētspējas paaugstināšanai. Darba autors kvalifikācijas darba izstrādei pielietoja kvantatīvo metodi - aptauja, ar kuras palīdzību tika aptaujāti uzņēmumu pārstāvji. Kvalitatīvās pētīšānas metodi – literatūras analīzi un sekundāro datu analīzi. Kvalifikācijas darbs sastāv no 5 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta teorētiskā informācija par mārketinga vidi, otrajā nodaļā darba autors sniedz konkurences un konkurētspējas teorētisko aspektu analīzi. Trešajā nodaļā darba autors sniedz uzņēmuma SIA „XXX” raksturojumu. Ceturtajā nodaļā kvalifikācijas darba autors veic SIA „XXX” konkurētspējas novērtējumu, bet piektajā nodaļā darba autors izsaka uzņēmuma SIA „XXX” konkurētspējas attīstības iespējas.
Koledžas darbs.
-
Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm
Referāts17 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Vēsture, kultūra
- Produkta konkurētspējas novērtējums digitālā mārketinga uzņēmumā
-
SIA "X" konkurētspējas novērtējums
Prezentācija26 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!“RSK apdrošināšanas” AS produktu raksturojums un to konkurētspējas attīstības novērtējums apdrošināšanas nozarē
Diplomdarbs augstskolai67
-
Tūrisma produkta izveide Latvijas laukos
Diplomdarbs augstskolai124
-
Latvijas kokrūpniecības nozares konkurētspējas paaugstināšanas iespējas ES kontekstā
Diplomdarbs augstskolai59
-
Jauna produkta ieviešana Latvijā
Diplomdarbs augstskolai51
-
SIA "Libanons Latvija" mārketinga aktivitāšu vadība jaunā produkta virzībai Latvijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai76