Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:973317
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 58 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Pirmsskolēnu attīstības pedagoģiski psiholoģiskā analīze problēmas skatījumā    7
1.1.  4 – 5 gadīgu bērnu psihofiziskā un sociāli emocionālā attīstība    8
1.2.  Pirmsskolēna runas attīstības likumsakarības, īpatnības    17
2.  Skaņu izrunas traucējumu daudzveidību izpausmes    22
2.1.  Izrunas traucējumu rašanās cēloņi, svelpeņu izrunas īpatnības    22
2.2.  Korekcijas darba metodes un darba posmi svelpeņu izrunas traucējumu novēršanā    30
3.  Logopēdiskā koriģējoši attīstošā darbība ar bērniem, kuriem ir priekšējo mēleņu (svelpeņu) izrunas traucējumi    35
3.1.  Bērnu grupas logopēdiskā izpēte, uzsākot pedagoģisko izmēģinājumu darbību    36
3.2.  Vingrinājumu, rotaļu izmantošana svelpeņu izrunas traucējumu novēršanā    40
3.3.  Pētījumu gaitā iegūto rezultātu dinamikas analīze    55
  Secinājumi    59
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    60
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veicot pētījumu, darba autore iepazinās ar dažāda veida zinātnisko literatūru, tika izvērtēti autoru uzskati par pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnībam un skaņu izrunas traucējumu ietekmi uz bērna attīstību veselumā.
Tika gūtas nozīmīgas atziņas.
1. Bērna runas pamatus ir īpaši nozīmīgi attīstīt līdz skolas vecumam, kā pamatnosacījumu sekmīgam mācību procesam skolas laikā. Runa var tikt traucēta dažādu sociālu un bioloģiski nelabvēlīgu faktoru ietekmē.
2. Skaņu izrunas traucējumi rada problēmas ne tikai bērna mutvārdu runas attīstībā, bet arī ietekmē bērnu fizisko un emocionālo attīstību.
3. Pedagoģiski psiholoģiskā klasifikācija palīdz sagrupēt bērnus ar skaņu izrunas traucējumiem, individuāli piemeklējot, konkrētas bērnam attiecīgās darba metodes un paņēmienus, logopēda koriģejoši attīstošajās darbībās.
4. Pirmsskolas vecuma bērnu logopēdiskā izpēte, literatūras analizē apstiprina, ka daudziem bērniem ir nepieciešama priekšējo mēleņu (svelpeņu) traucējumu korekcija.
5. Pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā praktiski tika analizētas priekšējo mēleņu (svelpeņu) skaņu pareizas izrunas sekmēšanas iespējas, izmantojot vingrinājumus un rotaļas. Darba autore secina, ka vingrinājumu un rotaļu atlase veicama, ievērojot bērnu skaņu izrunas specifiku, kā arī personības pedagoģiski psiholoģiskās rakstura īpatnības.
6. Vingrinājumi un rotaļas ir neaizvietojama bērnības sastāvdaļa, kuras audzina, pilnveido un veicina bērna socializēšanos, palīdz labvēlīgi emocionāli iejusties korekcijas darbā, sasniedzot pozitīvus rezultātus.
7. Svelpeņu izrunas traucējumu novēršana noritēs sekmīgi, ja logopēds izzinās bērnu attīstības īpatnības, atlasīs, izmantos vingrinājumus, rotaļas, ievēros bērnu specifiskās vajadzības valodas jomā – apstiprinājās.





Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −44,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1334218
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties