Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:723937
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Preču virzības pasākumu kompleksa vēsturiskā attīstība    6
2.  Virzīšanas tirgū būtība    10
2.1.  Reklāma    15
2.2.  Preču realizācijas stimulēšana    22
2.3.  Sabiedriskās attiecības    26
2.4.  Personiskā apkalpošana    30
3.  Likumdošanas aktu prasības Mārketinga komunikācijām    33
3.1.  Mārketinga komunikāciju saturs    33
3.2.  Ierobežojumi mārketinga komunikācijām    34
3.3.  Mārketinga komunikāciju izvietošana    36
4.  Pētījumu metodoloģija    37
5.  Uzņēmuma „X” darbības analīze un attīstības iespējas    39
5.1.  Patērētāju aptaujas rezultātu analīze    39
5.2.  Uzņēmuma „X” aptaujas datu analīze    44
5.3.  Uzņēmuma „X” SVID analīze    47
5.4.  Uzņēmuma „X” preču pārdošanas veicināšanas stratēģija    54
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Literatūras un informācijas avotu saraksts    64
  Pielikumi    67
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Mārketinga komunikāciju kompleksu veido četri savstarpēji saistīti elementi – reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, kā arī personiskā apkalpošana, kuri nemitīgi mainās, mainoties apmeklētāju vajadzībām.
• Aptaujā sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu apmeklētājiem tika noskaidrots, ka visvairāk patērētāju izvēli ietekmē citu klientu rekomendācijas, kā arī dažādas akcijas un atlaides, bet kā visuzticamākie informācijas avoti tiek minēti rekomendācijas un raksti žurnālos.
• Kā stiprās uzņēmuma “X” puses var minēt atmosfēru, cenu un ēdienu kvalitāti, bet atrašanās vieta un darba laiks tiek uzskatītas par vājajām pusēm.
• Visvairāk apmeklētāju uzņēmumā iegriežas reizi dienā pusdienās iztērējot no 1.50 – 2.50Ls, bet tikai 4% uzņēmumu apmeklē katru dienu iztērējot 2.50Ls;
• Uzņēmumā “X” tiek pielietotas vājas mārketinga aktivitātes neizmantojot nevienu no patērētāju izvēli visvairāk ietekmējošajiem faktoriem;
• Pielietojot izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju plānotais vidējais apmeklētāju skaita palielinājums ir no 650 - 783 apmeklētāji dienā, no kā var secināt, ka stratēģijas mērķis ir sasniegts;
• Īstenojot autores izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju uzņēmums „X” ieguldot 16 tūkstošus, palielinās ienākumus par 177 tūkstošiem;
• Katram sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam vajadzētu, sakomplektēt un pielietot visas četras metodes produktu virzīšanai, lai panāktu maksimālu apmeklētāju piesaistīšanas un noturēšanas rezultātu;
• Tā kā citu klientu rekomendācijas tiek minētas gan kā uzticamākais, gan kā izvēli visvairāk ietekmējošais faktors, tad viesmīlības uzņēmumiem vajadzētu nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu, izmantojot personisko apkalpošanu, kuru uzņēmuma klienti ieteiktu citiem;
• Uzņēmumam būtu ieteicams izmantot vairāk mārketinga aktivitātes, kas ir saistītas ar cenu samazinājumiem, tādā veidā veicinot apmeklētāju skaita palielināšanos, kas ievērojami palielinās ienākumus minimāli samazinot peļņu;
• Tā kā uzņēmumā „X” katru dienu mainās ēdienkarte, būtu ieteicams izmantot laimīgās stundas, lai veicinātu visu ēdienu pārdošanu līdz dienas beigām.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1359683
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties