Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbība bērna uzvedības prasmju veidošanā

     Novērtēts!

    Diplomdarbs109 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:930731
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 57 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    5
1.  Bērnu uzvedības prasmju pirmsskolā veidošanās veicināšanas problēma psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    9
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērnu vispārīgs raksturojums    10
1.2.  Uzvedība, tās jēdziens un būtība    23
1.3.  Uzvedība pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā    26
2.  Pedagoģiskās sadarbības problēma psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    46
2.1.  Pedagoģiskās sadarbības būtība, veidi, līmeņi    47
2.2.  Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības mērķi, uzdevumi un organizēšana    50
2.3.  Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības saturs un formas    54
2.3.1.  Ģimenes kā sadarbības partnera raksturojums    60
2.3.2.  Skolotāja sadarbība ar vecākiem    67
3.  Bērna uzvedības prasmju veidošanās veicināšanas pieredze Ludzas pilsētas speciālajā pirmsskolas izglītības iestādē „Rūķītis”    72
3.1.  Pētījuma raksturojums    72
3.2.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    74
  Secinājumi    99
  Izmantotās literatūras saraksts    103
  Pielikumi    106
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība, kā sistematizētu zināšanu un prasmju ieguves attieksmju veidošanās process un rezultāts, ir viena no cilvēku darbības svarīgākajām nozarēm, bez kuras nav domājama sabiedrības attīstība.
Viena no galvenajām izglītības pakāpēm ir pirmsskolas izglītība. Pirmsskolas izglītība ir bērna attīstīšana, mācīšana no dzimšanas līdz skolu gaitu sākumam. Par to, lai bērns pirmsskolas vecumā būtu izglītots, atbild ģimene. UNESCO starptautiskās komisijas „Izglītība divdesmit pirmajam gadsimtam” ziņojumā atzīts, ka „izglītība ir arī sociāla pieredze, caur kuru skolēni izzina sevi, attīsta starppersonu prasmes un iegūst pamatzināšanas un prasmes. Šai pieredzei ir jāsākas agrā bērnībā, dažādās formās atkarībā no situācijas, bet vienmēr ar ģime4nes un vietējās kopienas līdzdalību”[1,14].
Šodienas sociālās izmaiņas, prakse, zinātniskās atziņas prasa pārveidot pieeju pirmsskolas audzināšanai. Pirmsskolas audzināšanas turpmākās darba problēmas aplūkojamas visas izglītības pārveides kontekstā, kur bērnudārzs un pilnvērtīga bērna audzināšana un attīstīšana mājas apstākļos ir pamats, uz kura veidojama tālākā bērna izglītošana. Pirmsskolas izglītības mērķis ir attīstīt bērna aktivitāti (ētiski askētisko, intelektuālo, fizisko), veidojot iekšējo vēlmi izzināt apkārtējo pasauli un apgūt pieaugušo radīto pieredzi [2,2].…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −51,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1151584
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties