Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:557094
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 43 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
evads    5
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
1.  Pētījumā izmantoto jēdzienu raksturojums    9
1.1.  Jēdziens “personības iezīmes”, tā raksturojums    9
1.2.  Tiešsaistes sociālā tīkla Facebook raksturojums    14
2.  Personības iezīmju un Facebook lietošanas sakarību novērtējums zinātniskos pētījumos    18
2.1.  Ekstraversija un Facebook lietošana    18
2.2.  Labvēlīgums un Facebook lietošana    19
2.3.  Neirotisms un Facebook lietošana    19
2.4.  Apzinīgums un Facebook lietošana    20
2.5.  Atvērtība pieredzei un Facebook lietošana    21
II.  EMPĪRISKĀ DAĻA    23
3.  Metode    23
3.1.  Pētījuma procedūra un dalībnieki    23
3.2.  Instrumentārijs    24
4.  Rezultāti    26
  Iegūto rezultātu interpretācija    28
  Pētījuma ierobežojumi    30
  Secinājumi    31
  Literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    36
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Atbildot uz pētījuma jautājumu vai pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp personības iezīmēm un Facebook lietošanu, tiek secināts, ka šajā pētījuma izlasē:
• Pastāv vāja, pozitīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – ekstraversija un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – labvēlīgums un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – neirotisms un Facebook lietošanas intensitāti;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – apzinīgums un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – atvērtība pieredzei un Facebook lietošanas intensitāti.
2. Balstoties uz pētījumā izvirzīto mērķi noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp sociālā tīkla Facebook lietotāju personības iezīmēm un Facebook lietošanas intensitāti, draugu skaitu un lietošanas ilgumu tiek secināts, ka:
• Pastāv vāja, pozitīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi - ekstraversija un Facebook lietotāju draugu skaitu;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – labvēlīgums un Facebook vietnē pavadīto laiku;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – apzinīgums un Facebook vietnē pavadīto laiku.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties