Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:449206
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Pašvērtēšana un tās nozīme mācību procesā    7
2.  Pašvērtēšanas prasmju pilnveides izpēte 8.klasē latviešu valodas stundās    19
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    19
2.2.  Pedagoģiskā novērojuma analīze    20
2.3.  8.klases skolēnu anketēšanas rezultātu analīze    24
2.4.  Latviešu valodas skolotāju anketēšanas rezultātu analīze    33
2.5.  Pašvērtēšanas prasmes latviešu valodas stundā    37
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    42
  Literatūras un avotu saraksts    43
  Pielikumi    45
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Pētījumu par pašvērtēšanu Latvijas izglītības sistēmā ir maz. Nav atrodama teorija tieši par latviešu valodas mācību priekšmetu. Informāciju par pašvērtēšanu latviešu valodas stundās var atrast tikai to sasaistot un analizējot pedagoģijas teorijas par vērtēšanu, pašvērtēšanu un to savstarpējo saistību mācību procesā.
2. Pašvērtēšana saprotama gan kā process, kas skolēnam liek domāt un rakstīt par savu mācīšanos, gan kā rezultāts un progress, jo tiek analizēti, aprakstīti un plānoti savas mācīšanās uzlabojumi.
3. Pašvērtēšana ir neatņemama izglītošanās procesa sastāvdaļa, kam ir liela nozīme skolēna un skolotāja sadarbībā. Skolotāja vērtējuma, kā arī skolēnu paveiktā savstarpējā vērtējuma, un pašvērtēšanas uzdevums ir veicināt skolēna sasniegumu uzlabošanos, tāpēc nepieciešams kopīgi veidot pašvērtēšanas sistēmu, izvirzīt konkrētus kritērijus.
4. Pašvērtēšanas process latviešu valodas mācību stundās notiek, ja skolēns ir pieņēmis izvirzītos kritērijus un izmantojis tos savas mācību darbības vērtēšanā.
5. Latvijas skolās kritērijus pārsvarā izvirzījuši paši skolotāji vai mācību priekšmetu metodiskajās komisijās, tāpēc to formulējums dažkārt ir pārāk zinātnisks un skolēniem nesaprotams, līdz ar to neīstenojas atgriezeniskās saites process un būtībā nenotiek pašvērtēšana, bet tikai atdarināšana - tiek izpildīti skolotāja norādījumi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties