Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:947475
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Аннотация    7
  Jēdzienu skaidrojums    9
  Ievads    10
1.  E-pakalpojumi pašvaldībās    12
1.1.  Pašvaldība un tās funkcijas    12
1.2.  E-pakalpojumu būtība    14
1.3.  E- pakalpojumi pašvaldības kontekstā    15
2.  E- pakalpojumi Zemgales reģionā    17
2.1.  Pašvaldības Zemgales plānošanas reģionā    17
2.2.  E-pakalpojumu piedāvājums Zemgales reģiona pašvaldībās    19
3.  E-Pakalpojumu pašvaldībā izpratnes socioloģiskā perspektīva    26
4.1.  Pētījuma metodoloģija    32
4.2.  Pašvaldības sniegto atbilžu analīze    34
4.3.  Iedzīvotāju aptaujas rezultātu analīze    36
  Secinājumi    49
  Priekšlikumi pašvaldību e-pakalpojumu darbības uzlabošanai    51
  Izmantotās literatūras saraksts    52
  Pielikums    56
Darba fragmentsAizvērt

PRIEKŠLIKUMI PAŠVALDĪBU E-PAKALPOJUMU DARBĪBAS UZLABOŠANAI
Osborne, Radnor un Nasi nosauca laba pakalpojuma rādītājus. Tie iekļauj: zināšanas, kas ir pakalpojuma lietotājs, viņu gaidas, vajadzības un vērtības; pakalpojuma attīstību, stabilitāti un (neaizstājama) pakalpojuma solījumus vai piedāvājumu; pakalpojuma dizainu un tehnisko izstrādi, kas sola to veiksmīgi nogādāt klientam; pakalpojuma kultūras veidošanu un uz lietotāju vērstu domāšanu; pakalpojuma izmērīšanu un novērtējumu no lietotāja puses.
Tātad, apvienojot šos rādītājus ar Zemgales plānošanas reģiona iedzīvotāju sniegtajiem viedokļiem, pašvaldības pakalpojumiem jākļūst:
Caurspīdīgiem – lai ir pilnībā skaidrs, kas kurā pakalpojuma saņemšanas solī notiek, un būtu pārliecība, ka viss ir izdarīts pareizi;
Vienkāršiem – lai ikviens, pat cilvēks, kas internetā nedarbojas ikdienā, spēj bez problēmām lietot e-pakalpojumus;
Ar vienkāršu valodu – lai neviens neapmulstu terminu gūzmā;
Ar ātru atbildes reakciju – lai iedzīvotājiem nav jāgaida atbilde mēnesi, lai ierosinājumi tiktu ņemti vērā un problēmas ātri risinātas;
Vajadzīgiem – lai pašvaldības mājas lapas kalpo ne tikai par formālu objektu, bet lai tās kalpo par galveno informācijas avotu pašvaldības iedzīvotājiem (nevis tikai pašvaldības darbiniekiem);
Aktuāliem – lai informācija mājas lapā nav novecojusi, ir pieejami aktuālie pašvaldības normatīvi, iespēja lejupielādēt veidlapas;
Patīkamiem – lai vizuāli pakalpojumu sniegšana rada baudījumu, nevis vēlmi pēc iespējas ātrāk mājas lapu aizvērt ciet;
Ar atgriezenisko saiti – lai lietotājs var vērtēt pakalpojumu kvalitāti, ieteikt vēl labākus risinājumus; pašvaldībai tie jāņem vērā.
Iedzīvotāji ierosina izveidot bukletu ar informāciju, kādi e-pakalpojumi ir pieejami, kādas ir to priekšrocības un kā tie jālieto, un to izsūtīt visiem pašvaldības iedzīvotājiem uz mājām, kā arī sniegt iespēju šādu informatīvo materiālu saņemt pašvaldības telpās. Zemgales reģiona iedzīvotāji arī rosina pašvaldības darbiniekus sniegt praktisku palīdzību tiem, kas e-pakalpojumus tikai sāk lietot; organizēt apmācības.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties