Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izmantošana 1.klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās

     

    Diplomdarbs64 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:451674
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pirmās klases skolēnu psiholoģiskais raksturojums    7
1.1.  Skolēnu izziņas raksturojums    7
1.2.  Atmiņas procesa raksturojums    8
1.3.  Uzmanības procesa raksturojums    10
1.4.  Domāšanas procesa raksturojums    11
2.  Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu nozīme izziņas veicināšanā    14
2.1.  Didaktiskie uzskates līdzekļi kā metode    16
2.2.  Didaktiskie uzskates līdzekļi mācību saturā    17
3.  Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izpēte 1. klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās    19
3.1.  Skolotāju viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās    19
3.2.  Skolēnu viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās    26
4.  Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu aprobācija    30
4.1.  Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantošanas raksturojums    30
4.1.1.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums matemātikas stundās    30
4.1.2.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums latviešu valodas stundās    33
4.1.3.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums dabas zinības stundās    34
4.2.  Pašdarinātu didaktisku līdzekļu izmantošanas pedagoģiskās iespējas jaunā mācību satura izstrādē    35
4.3.  Ieteikumi pedagogiem un vecākiem    38
  Secinājumi    40
  Literatūras saraksts    42
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Didaktiskie uzskates līdzekļi ir veids, kā, apgūstot un nostiprinot zināšanas un prasmes, veicināt sākumskolas skolēnu izziņas darbību, palielināt skolēnu mācību aktivitāti, radīt skolēnos interesi par mācību saturu, vienlaikus atvieglojot tā apguvi.
2. Skolēni zināšanas un prasmes apgūst pedagoga vadībā, radošā un aktivitāti veicinošā procesā, kas ļauj veidoties audzēkņu attieksmei pret lietām, parādībām, procesiem un kritiski domāt.
3. Mācību process balstās uz uztveršanu un atcerēšanos, izprašanu un didaktisko uzskates līdzekļu pielietošanu, attīstās skolēna radošā domāšana, tiek ieaudzināta pozitīva attieksme pret mācībām un sekmēta zināšanu apguve dažādās dzīves darbības situācijās.
4. Sākumskolas skolēniem ir ļoti svarīgs darbošanās process, šajā procesā nostiprinās domāšanas, iztēles, uztveres, uzmanības, atmiņas, sajūtu, un runas procesi.
5. Mācību procesā, izmantojot skolotāja piedāvātos saistošos, vizuāli pievilcīgos un mācību saturam un skolēna vecumposmam atbilstīgos didaktiskos uzskates līdzekļus, iespējams veicināt skolēnu izziņas darbību un raisīt interesi par apgūstamo mācību saturu.
6. Skolēns ātrāk apgūst mācību saturu un vieglāk to uztver, ja mācību procesā tiek izmantoti skolotāja piedāvātie didaktiskie uzskates līdzekļi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1369110
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties