Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:410041
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Pasažieru aviopārvadājumu būtība    4
1.2.  Pasažieru aviopārvadājumi no ekonomiskas puses    6
1.3.  Lidostas attīstību ietekmējošie faktori    13
1.4.  Pasažieru pārvadājumi un apkārtējā vide    19
2.1.  Latvijas aviācijas attīstība    23
  Liepājas lidostas iespējas un perspektīvas    26
2.2.  Lidostas „Rīga” saimnieciskās darbības raksturojums    29
3.  A/s „Air Baltic Corporation” attīstības iespējas    44
  Nobeigums    59
  Bibliogrāfiskais saraksts    62
Darba fragmentsAizvērt

Daudziem pakalpojumiem raksturīgas augstas izmaksas un zema stabilitāte. Pieņem lēmumu esošo problēmu pakalpojumiem un industrializācijai izmantot cieto, mīksto un elastīgo tehnoloģiju.
Cietā tehnoloģija ir saistīta ar cilvēkdarba aizvietojumu ar iekārtām (apstiprina elektroniskās sistēmas izmantoto kredītu, nomainot personīgu kredītspēju). Cieto tehnoloģiju nevar pielietot sniedzot pakalpojumus, kur ir nepieciešama personīga kvalifikācija un kontakti.
Mīkstā tehnoloģija ir saistīta ar cilvēku un bieži nomaina individuālos pakalpojumus iepriekš izplānotiem kompleksiem, kas ļauj uzņēmējam izveidot un uzturēt priekšrocības konkurencē.
Elastīgā tehnoloģija savieno cieto un mīksto tehnoloģiju. (Piemēram, ir maršrutu izstrāde kravas automobiļiem un tam paredzētie specializētie pakalpojumi remontam par zemām cenām)
Izmantojot cieto, mīksto un elastīgo tehnoloģiju var paaugstināt pakalpojumu stabilitāti un kvalitāti, kā arī samazināt izmaksas.
Pakalpojumu stabilitāti var paaugstināt, uzstādot augstākas prasības darbinieku apmaksai, to virzīšanu un saglabāšanu darbības līmenī. Piemēram, firma „American airlines” izstrādāja dažādus standartus, kas firmai ļāva iekšzemes aviolīnijās gūt priekšrocības: pasūtītājiem, uz telefona zvanu ir jāatbild 20 sekunžu laikā; 85% pasažieru drīkst stāvēt rindā neilgāk par 5 min; reisi no sarakstā dotā laika nedrīkst novirzīties vairāk kā 5 min; salonos ir jābūt nepieciešamām žurnālu rezervēm; 85% reisu nedrīkst nokavēt vairāk par 15 min; durvīm jāatveras pēc 70 sekundēm, kad lidmašīna beigusi kustību; sagaidīšanas zālē pēdējo bagāžu ir jāpadod ne vēlāk kā pēc 17 min no brīža, kad pasažieri sāka izkāpt no lidmašīnas.
Netaustāmības trūkums apgrūtina pakalpojumu kustību. Atšķirībā no preču kustības, kas izdara spiedienu uz parametru tausti un patērētāju analīzi līdz pirkuma iegādei, ievērojama daļa pakalpojumu kustības ir atkarīga no ekspluatācijas aspektiem, kurus var ņemt vērā pēc pirkuma. Pakalpojumu kustības tirgū eksistē trīs galvenās pieejas:
1.Kopsadarbības uzsvars starp pakalpojuma pārdevēju un viņa patērētāju, un atiešana no pašas netaustāmības. Jūs varat pārdot kompetenci, kvalifikāciju un ierēdņa rūpes, piedāvājot pakalpojumu, tādējādi attīstot attiecības ar klientu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties