Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:800865
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6-10
1.  REKLĀMAS ATTĪSTĪBA EIROPĀ 19. GADSIMTA BEIGĀS UN 20. GADSIMTA PIRMAJĀ PUSĒ    11-14
2.  VĒSTURISKĀS SITUĀCIJAS IETEKME UZ RŪPNIECĪBAS UN REKLĀMAS ATTĪSTĪBU LATVIJĀ 20. GADSIMTA 20. – 30. GADOS    15-23
3.  REKLĀMAS STILISTISKĀS TENDENCES EIROPĀ UN LATVIJĀ 20. GADSIMTA 20. – 30. GADOS    24-28
3.1.  Eiropas prakses ietekme uz reklāmu attīstību un stilistikas iezīmēm Latvijā    24-25
3.2.  Vizuālās mākslas impulsi reklāmā Latvijā 20. gadsimta 20. – 30. Gados    26-28
4.  VIZUĀLĀS PĒTNIECĪBAS METODES SKAIDROJUMS    29-35
4.1.  Metodes attīstība    29-31
4.2.  Metodes apraksts    32-35
5.  LATVIJĀ VEIDOTO REKLĀMU VIZUĀLĀ ANALĪZE UN SALĪDZINĀJUMS AR ĀRZEMJU REKLĀMĀM    36
5.1.  Tēli, simboli un kompozīcijas    36-45
5.2.  Latvijas un ārzemju reklāmu kopīgās un atšķirīgās iezīmes un tendences    46-50
  NOBEIGUMS    51-52
  SECINĀJUMI    53-54
  PIELIKUMI (ATTĒLI    55-68
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    69-70
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma, kuras galvenais mērķis ir iedvesmot cilvēku vai cilvēku grupu patērēt kādu produktu vai pakalpojumu, laika gaitā ir kļuvusi par neatņemamu mūsdienu sabiedrības ikdienas sastāvdaļu. Galvenās funkcijas, ko veic reklāma, ir parādīt produktu vai pakalpojumu no vislabākās puses, izceļot tā pozitīvās, bet noslēpjot negatīvās īpašības, tāpat reklāma lieliski strādā kā daļa no produkta vai pakalpojuma sniedzēja vizuālās identitātes.
Jāmin, ka mūsdienās reklāma ir kļuvusi arī par svarīgu kultūras dzīves un telpas sastāvdaļu, kas tā bijis arī 20. un 19. gadsimtā, tomēr ne tik apzināti kā šodien. Kultūras pasākumi, zīmoli un kultūrai svarīgas personības tiek popularizētas ar reklāmas palīdzību, tāpat reklāma noder kā lielisks informācijas sniegšanas instruments. Tomēr, ņemot vēra mūsdienu sabiedrības preču un pakalpojumu patēriņa tendences, reklāmas tiek veidotas, ražotas un mainītas krietni biežāk un ātrāk, kā tas bijis pirms, piemēram, 100 gadiem. Tādejādi, tieši reklāmas, kas veidotas pirms masu patērētāju sabiedrības uzplaukuma, iespējams vairāk skatīt kā mākslas darbus. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1399324
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties