Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Pārdošanas veicināšanas pakalpojumi uzņēmumā "Bite Latvij...-
Pārdošanas veicināšanas pakalpojumi uzņēmumā "Bite Latvija" un Tele2
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 7 | |
1. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PAŅĒMIENU TEORĒTISKIE ASPEKTI | 11 |
1.1. | Pārdošanas veicināšanas jēdziens | 11 |
1.2. | Pārdošanas veicināšanas būtība, loma un mērķi | 15 |
1.3. | Pārdošanas veicināšanas metodes | 20 |
1.3.1. | Pārdošanas veicināšanas budžeta noteikšanas metodes | 20 |
1.3.2. | Pārdošanas veicināšanas cenas metodes | 23 |
1.3.3. | Pārdošanas veicināšanas ārpus cenas metodes | 27 |
2. | PAKALPOJUMS KĀ MĀRKETINGA SASTĀVDAĻA | 39 |
2.1. | Pakalpojumu klasifikācija | 44 |
2.2. | Pircēja rīcība tirgū | 45 |
3. | MOBĪLO TELEKOMUNIKĀCIJU ANALĪZE CEĻĀ UZ 5G | 54 |
3.2. | Pārdošanas veicināšanas salīdzināšana uzņēmumos | 58 |
3.2.1. | Dinamisko rindu analīze | 60 |
3.3. | Pētījuma metodoloģija un rezultāti | 61 |
3.3.4. | M. Portera 5 spēku analīze | 72 |
4. | BITE LATVIJA UN TELE2 ATTĪSTĪBAS SCENĀRIJS | 77 |
SECINĀJUMI | 88 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 92 |
SECINĀJUMI
1. Telekomunikācijas nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz diezgan sīvos apstākļos, kurus apgrūtina fakts, ka ir minimālas iespējas izgudrot ko jaunu un sensacionālu un cenas ir ļoti līdzīgas starp uzņēmumiem.
2. Latvijā telekomunikāciju tirgus darbojas kā oligopols, kas rada uzņēmumu savstarpējo atkarību vienam no otra.
3. Pārdošanas veicināšana ir visvieglāk izmērāmais un novērtējamais komunikāciju kompleksa lielums, kas vērsts uz īstermiņa pasākumiem, taču pēdējā laikā mārketinga speciālisti meklē ilgtermiņa pasākumus, piemēram,lojalitātes kartes.
4. Cenu atlaides un kuponi, reklāma ir vieni no izplatītākajiem pārdošanas veicināšanas paņēmieniem.
5. Katra telekomunikācijas uzņēmuma pamatmērķis ir klienta izpēte, psiholoģiskais novērtējums un maksimāla iepazīšana, bez tā neizpildīšanas netiks apzinātas klienta vajadzības un piemēroti attiecīgi pakalpojumi.
6. Pirms izdarīt lēmumu – pirkt vai nepirkt kādu no „Bites” vai konkurentu pakalpojumiem, pircējs iziet cauri vairākiem pirkuma lēmuma pieņemšanas posmiem.
7. Var secināt, ka abiem uzņēmumiem ir diezgan līdzīgi pārdošanas veicināšanas pasākumi, tomēr Tele 2 aktīvāk izmanto televīzijas reklāmas mārketingu, līdz ar to abu uzņēmumu starpā ir sīva konkurence un grūtības piedāvāt nebijušus un inovatīvus pakalpojumus.
8. Ne vienmēr uzņēmumu pārdošanas veicināšanas pasākumi atbilst patērētāju vēlmēm, piemēram, reklāmas kampaņas, kas sola tikpat labus pakalpjumus kā Eiropā.
9. Pielietojot cikla metodi var secināt, ka pieaugot SIM kartes patēriņam, pieaug arī klientu skaits.
10. Telekomunikāciju nozares uzņēmumu attīstību ietekmē darbinieku trūkums un noturēšana, kā arī darbinieku noturēšanai nepietiek tikai ar atalgojumu, bet nozīmīga ir uzņēmuma iekšējā kultūra, karjeras izaugsmes un mācību iespējas, kā arī pozitīvas pārmaiņas.…
IEVADS 7 1. PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PAŅĒMIENU TEORĒTISKIE ASPEKTI 11 1.1 Pārdošanas veicināšanas jēdziens 11 1.2. Pārdošanas veicināšanas būtība, loma un mērķi 15 1.3. Pārdošanas veicināšanas metodes 20 1.3.1. Pārdošanas veicināšanas budžeta noteikšanas metodes 20 1.3.2 Pārdošanas veicināšanas cenas metodes 23 1.3.3. Pārdošanas veicināšanas ārpus cenas metodes 27 2. PAKALPOJUMS KĀ MĀRKETINGA SASTĀVDAĻA 39 2.1 Pakalpojumu klasifikācija 44 2.2 Pircēja rīcība tirgū 45 2.3 Pārdošanas veicināšanas analīzes metodes 50 3. MOBĪLO TELEKOMUNIKĀCIJU ANALĪZE CEĻĀ UZ 5G 54 3.1 Telekomunikācijas no likumdošanas aspekta 54 3.2 Pārdošanas veicināšanas salīdzināšana uzņēmumos 58 3.2.1 Dinamisko rindu analīze 60 3.3 Pētījuma metodoloģija un rezultāti 61 3.3.4 M. Portera 5 spēku analīze 72 4. BITE LATVIJA UN TELE2 ATTĪSTĪBAS SCENĀRIJS 77 SECINĀJUMI 88
PDF formāts.
- Pārdošanas veicināšanas pakalpojumi uzņēmumā "Bite Latvija" un Tele2
- Patērētāju uzvedība: sociālekonomisko faktoru reģionālā pētījuma pieredze
- Personāla apmācība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Starptautisko tālsarunu telekaršu tirgu ietekmējošie faktori un problēmas
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Investīciju novērtējums inovāciju projektā un to ietekme uz uzņēmuma finansiālās darbības rādītājiem
Diplomdarbs augstskolai69
-
A/s "Parex banka" mārketinga raksturojums
Diplomdarbs augstskolai61
-
Interneta aptaujas
Diplomdarbs augstskolai79
-
SIA "Studio Moderna" zīmola "Kosmodisk" attīstības stratēģijas izveide
Diplomdarbs augstskolai70