Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Pārdošanas procesu vadība mazumtirdzniecības uzņēmumā-
Pārdošanas procesu vadība mazumtirdzniecības uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
ANNOTATION | 4 | |
Анотация | 5 | |
IEVADS | 7 | |
1. | PĀRDOŠANAS PROCESA TEORĒTISKAIS ASPEKTS | 10 |
1.1. | Pārdošanas process | 10 |
1.2. | Mārketings un pārdošanas darba organizēšanas struktūra | 15 |
1.3. | Mazumtirdzniecības raksturojums | 24 |
2. | MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA SIA “WLX” DARBĪBA UN ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS | 31 |
2.1. | SIA “WLX” raksturojums | 31 |
2.2. | SIA “WLX” finanšu rādītāju izvērtējums | 35 |
2.3. | SIA “WLX” konkurentu novērtējums | 43 |
3. | MĀRKETINGA UN PĀRDOŠANAS PROCESA IZSTRĀDE UZŅĒMUMĀ SIA “WLX” | 47 |
3.1. | SIA “WLX” pārdošanas process | 47 |
3.2. | SIA “WLX” pārdošanas organizācijas darba modelis | 57 |
3.3. | SIA “WLX” SVID analīze | 60 |
3.4. | SIA “WLX” pārdošanas vadības procesa attīstības novērtējums | 69 |
SECINĀJUMI | 74 | |
PRIEKŠLIKUMI | 76 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 78 | |
PIELIKUMI | 80 |
Mazumtirdzniecība ietver visas darbības preču un pakalpojumu pārdošanā tieši gala patērētājam personīgai, nekomerciālai lietošanai. Mazumtirdzniecība ietver mazumtirdzniecības organizācijas. Tāpat arī produkti, arī mazumtirdzniecības veikalu veidi iziet izaugsmes uz samazināšanas stadijas.
Katra uzņēmuma mērķis ir palielināt peļņu, bet to ir grūti izdarīt, nepiesaistot sev jaunus pircējus. Viens no uzņēmuma darbības pamatmērķiem ir esošo pircēju noturēšana un jaunu pircēju piesaistīšana. Tāpēc katrai uzņēmējdarbībai, lai tā būtu pēc iespējas veiksmīgāka, sava darbība būtu jāuzsāk ar pareizu, efektīvu, organizētu mārketinga darbības izpildes procesu, jo pirms darbības uzsākšanas katram uzņēmējam ir nepieciešams apzināties savu tirgu – ar ko tieši uzņēmums nodarbosies. Uzņēmuma veiksmīga darbība atkarīga no uzņēmēja spējām piemēroties tirgus apstākļiem, analizējot, izsverot uzņēmuma darbības efektivitāti un konkurētspēju. Attīstīta tirgus apstākļos ir nepieciešams ievērot pircēju rīcību attiecībā pret konkrēto preci vai pakalpojumu, jo katras uzņēmējdarbības procesa galamērķis ir pircējs ar savām vēlmēm, vajadzībām un šaubām.
Uzņēmumam ir jāfunkcionē tādā veidā, lai apmierinātu, apkalpotu un uzmanītu patērētāju vēlmes, gūstot maksimālu peļņu. Pēdējo gadu laikā kvalitātes nozīme konkurētspējīgās priekšrocības veidošanā ir ļoti palielinājusies. Daudzi uzņēmumi īpaši uzsver kvalitātes nozīmi un to, ka augstas kvalitātes sasniegšanu nevar vairs uzskatīt par vienīgo konkurētspējīgās priekšrocības sasniegšanas veidu. Daudzās nozarēs tā jau ir kļuvusi par nepieciešamību, lai izdzīvotu. Pakalpojuma kvalitāte ir pakalpojuma spēja veikt savas patērētāja funkcijas. Tos raksturo ilgmūžība, drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība, ātrums. Pakalpojuma kvalitātes līmenis var būt zems, vidējs, augsts un augstākais. Kvalitātes uzlabošana nodrošina ražotājiem iespēju cenu palielināt vairāk nekā palielināt ražošanas izmaksas.
Lai uzņēmums sekmīgi darbotos, nepieciešami augstas klases speciālisti vai profesionāli sagatavoti speciālisti. Darbs ar personālu sevī ietver darba tirgus izpēti, uzņēmuma personāla politikas veidošanu, personāla īstermiņa un ilgtermiņa plānošanu, personāla piesaistīšanu un izvēli, pieņemšanu darbā, personāla vadīšanu darba samaksas veidošanu un atlaišanu no darba. Uzņēmuma veiksmīga darbība atkarīga no uzņēmēja spējām piemēroties tirgus apstākļiem, analizējot, izsverot uzņēmuma darbības efektivitāti un konkurētspēju. Konkurētspējīgās priekšrocības ir viens no galvenajiem faktoriem, lai pieveiktu konkurentus. Reālā ekonomiskā dzīve pierāda, ka tirgus un konkurence ir galvenais mūsdienu ekonomikas attīstības mehānisms. Tirgus funkcionēšanas efektivitāte ir augstāka, ja aktīvāka ir konkurence un ja ir pēc iespējas labāki apstākļi tās izpausmei.…
- Dokumentu vadība pēc LVS EN ISO 9001:2000 standarta uzņēmumā "Venta"
- Pārdošanas procesu vadība mazumtirdzniecības uzņēmumā
-
Preču kredīts kā pārdošanas veicināšanas un debitoru vadības instruments
Diplomdarbs69 Ekonomika, Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Dokumentu vadība pēc LVS EN ISO 9001:2000 standarta uzņēmumā "Venta"
Diplomdarbs augstskolai53
-
Kvalitātes vadība lauku tūrisma uzņēmumos
Diplomdarbs augstskolai104
Novērtēts! -
Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā "Balva"
Diplomdarbs augstskolai64
Novērtēts! -
Virtuālo ražošanas sistēmu datu vadība
Diplomdarbs augstskolai83
-
Personālvadības procesu pilnveide uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai96