Secinājumi
Bakalaura darba mērķis bija iepazīties ar asinhronā dzinēja palaišanas veidiem. Teorētiski apskatīt un noteikt, kura palaišanas metode ir piemērotāka lietošanai. Kā arī veikt praktiskos mērījumus, lai labāk izprastu to darbību, kā arī, lai varētu salīdzināt teorētiski apskatītās lietas praktiski. Teorētiskajā daļā uzzināju daudz jauna, ne tikai par asinhronā dzinēja palaidējiem, bet arī izdevās paplašināt zināšanas par pašu asinhrono dzinēju un to īpatnībām. Taču, nenoliedzami, galvenais, bija izstudēt palaišanas procesu ar dažādiem palaidējiem, kā arī apzināt to priekšrocības un trūkumus. Tika apskatītas, gan populārākās palaišanas metodes, gan arī tādas, kas tiek izmantotas retāk. Viens no galvenajiem darba uzdevumiem bija izstudēt laideno palaidēju, kas daudzos literatūras avotos tiek dēvēts arī par „mīksto” palaidēju.
Šī darba ietvaros tika arī veikti praktiskie mērījumi. Sākumā iepazinos ar aparatūru, ar kuru veicu mērījumus. Nācās arī pētīt rokasgrāmatas laidenajam palaidējam un frekfenču pārveidotājam, lai veiktu tajos nepieciešamās regulācijas. Praktisko mērījumu rezultāti apliecināja, jau teorijā iegūtās zināšanas, kā arī plašāk izprast lietas būtību.
Uzskatu, ka jautājums, par to kādu palaidēju vai palaišanas metodi izvēlēties ir diezgan aktuāls gan mājsaimniecībās, gan vēl jo vairāk rūpniecības uzņēmumos, kur dzinēji tiek izmantoti ļoti plaši, no izvēlētā palaidēja un tā piemērotības būs atkarīgs dzinēja kalpošanas laiks.
…