Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:450477
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    12
1.1.  Informācija par uzņēmumu    12
1.1.1.  SIA „Gross” vispārējā informācija    12
  SIA "Gross” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kura ir dibināta 1994. gadā un ir viena no vecākajām autoskolām Latvijā. Dibinātāj persona ir : Uzņēmuma direktors – Aleksandrs Gavriļonoks. [18]    12
1.1.2.  Uzņēmuma struktūra    13
1.1.3.  Pakalpojumu raksturojums    14
1.1.4.  Pakalpojumu cenas    16
1.2.  SIA „Gross” tirgus raksturojums    18
1.2.1.  Latvijas transportlīdzekļu vadītāju statistiskie dati    18
1.2.2.  Klientu skaits autoskolā GROSS    19
1.3.  Uzņēmuma SVID analīze    25
2.  PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA    29
2.1.  Uzņēmuma pakalpojuma kvalitātes un konkurētspējas novērtēšanas projekts    29
2.1.2.  Autoskolas teorētiskas apmācības vērtēšana    31
2.1.3.  Pasniedzēju profesionalitātes vērtēšana    34
2.1.4.  Mācību materiālu vērtējums    38
2.1.5.  Autoskolas GROSS konkurētspējas novērtējums un tirgus izpēte    39
2.2.  Piemērotākas cenas izveidošanas projekts    47
2.2.1.  Projekta realizācijas vērtēšana    47
2.2.2.  Konkurences ietekme uz cenām    51
2.2.3.  Pakalpojuma cenas veidošana    52
2.2.4.  Piemērotākas cenas izveidošanas projekts    56
2.3.  Pārdošanas aktivitāšu uzlabošanas projekts    62
2.3.1.  Autoskolas pakalpojuma lietošana    62
2.3.2.  Projekta realizācijas vērtēšana    63
2.3.3.  Jaunas pārdošanas aktivitātes    65
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    72
3.1.  Ekonomiskā prognozēšanā    72
3.1.1.  Prognozēšanas procesa vadīšana    72
3.2.  Prognozēšanas process    73
3.2.1.  Ekonomiskā prognozēšana izmantojot Brauna modeli    75
3.2.2.  Ekonomiskā prognozēšana izmantojot Holta-Vintera modeli    77
4.  DARBA AIZSARDZĪBAS RISKU NOVĒRTĒŠANA UZŅĒMUMĀ    81
4.1.  Darba vides iekšējā uzraudzības plāns    81
4.1.1.  Sia „Gross” noteikumi    81
4.1.2.  Darba devēju pienākumi un tiesības darba aizsardzībā    81
4.1.3.  Darbinieku pienākumi    82
4.2.  Darba vides riski    82
4.2.1.  Darba vides raksturojums    82
4.2.2.  Darba aprīkojuma raksturojums    83
4.2.3.  Darba vides riskiem pakļautie darbinieki    83
4.2.4.  Darba vides risku novērtēšana    83
  Risku rašanās cēloņi    83
  Risku rašanās cēloņi    84
  Risku rašanās cēloņi    85
  Risku rašanās cēloņi    86
4.2.5.  Pasākumi darba vides uzlabošanai    86
4.2.6.  Darba risku novērtēšanas nepieciešamība uzņēmumā    88
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    90
  GRAFISKĀ DAĻA    110
Darba fragmentsAizvērt

Tirgū, kurā uzņēmums darbojas ir augsta konkurence, lai izdzīvotu šīs konkurences apstākļos uzņēmējam ir jācenšas uzlabot savas pozīcijas pret konkurentiem un pilnveidot savu darbību, piesaistot jaunus klientus, pilnveidojot sortimentu un paaugstinot darba kultūru.
SIA „Gross” ir viena no vispopulārākajām autoskolām Latvijā, kas šajā biznesa darbojas jau 16 gadus. Visus šos gadus autoskola GROSS ir starp top 3 lielākajām Latvijas autoskolām.
Analītiskajā daļā ir sniegts ieskats par SIA „Gross” piedāvātajiem pakalpojumiem, par Latvijas un Liepājas autoskolu tirgu un konkurenci tajā. Autoskolā strādā profesionālie un pieredzējušie pasniedzēji, bet Liepājas tirgū ir liela konkurencē. Klientu skaits ir samazinājies pēdējo gadu laikā konkurences un ekonomiskas situācijās dēļ.
Projekta daļā ir aplūkoti pakalpojuma konkurētspējas uzlabošanas ieteikumi un to pielietojums SIA „Gross”. Aprakstītas metodes un rezultāti, kas tika iegūti kvalitatīvā pētījumā – esošo klientu anketēšana un CSDD statistisko datu apkopošana un kvantitatīvajā pētījumā – potenciālo klientu aptauja. Lai novērtētu SIA “Gross” sniegto pakalpojumu kvalitāti, jāizanalizē kvalitatīvo pētījumu par mācību kvalitātēs novērtēšanas kritērijiem un kvantitatīvo pētījumu, kas ļautu salīdzināt autoskolas GROSS un nopietnāko konkurentu sniegto mācību pakalpojumu kvalitāti. Pamatojoties uz analītiskajā daļā savākto informāciju, izstrādāta jauna – piemērotāka cena krīzes apstākļos, kas ir zemāka nekā pašreizējā cena. Tas palīdzēs uzņēmumam nodrošināt klientu skaitu ekonomiskai peļņai. Kā arī apkopot iegūtos datus un sniegt ieteikumus kā uzlabot SIA “Gross” turpmāko mārketinga darbu, lai palielinātos klientu skaits.
Tehnoloģiskajā daļā autore izmantoja matemātiskas metodes klientu skaita prognozēšanai nākamajam mēnesim.
Darba aizsardzības daļā ir aplūkoti un novērtēti iespējamie riski darba vietā un piedāvāti pasākumi darba vides uzlabošanai.
Diplomprojekta darba pētījuma uzdevumi ir :
1)Izpētīt SIA „Gross” centra iekšējo un ārējo vidi;
2)Izpētīt lielākos konkurentus, viņu piedāvājumus un cenas;
3)Noteikt autoskolas GROSS stratēģijas;
4)Izveidot uzņēmuma SVID analīzi un noteikt draudus;
5)Veikt kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu, lai noskaidrotu esošo un potenciālo klientu attieksmi pret autoskolu GROSS un konkurentu piedāvātajiem pakalpojumiem;
6)Noteikt optimālo jeb piemērotāku cenu vienai personai;
7)Izstrādāt popularizēšanas stratēģijas;
8)Izveidot prognozi klientu skaitam nākotnē;
9)Novērtēt darba riskus uzņēmuma vidē, un izdomāt ieteikumus to novēršanai;
10)Izdarīt secinājumus, un izteikt priekšlikumus situācijas uzlabošanai uzņēmumā.
Pētījuma projekti:
Uzņēmuma konkurētspējas noteikšana. Pakalpojuma kvalitātes novērtēšana. Ideālās cenas noteikšana un pārdošanas aktivitāšu uzlabošana.
Diplomprojekta mērķis ir :
Pamatojoties uz akadēmisko literatūru un veiktajiem pētījumiem, noskaidrot, kā uzlabot uzņēmuma konkurētspēju autoskolas tirgū. Paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju pret šīs pašas nozares uzņēmumiem, lai arī tagadējās krīzes apstākļos tas nav viegli. Ar analīzes palīdzību iegūtie rezultāti uzņēmumam palīdzētu apzināties savu vietu starp konkurējošajiem uzņēmumiem un iegūt priekšlikumus klientu piesaistē un konkurētspējas pilnveidošanā.
Noskaidrot, kā tirgus aktivitātes ir ietekmējušas autoskolas GROSS darbību, klientu piesaisti un pārdošanas apjomus. Noskaidrot, kādi nosacījumi jāievēro, lai efektīvi veiktu un veicinātu pakalpojumu noietu, pārdošanu, pirms un pēcpārdošanas servisu, kā arī sniegt ieteikumus kā uzlabot SIA “Gross” turpmāko pārdošanas procesu un uzlabotu konkurētspēju.
Darbā kā kvalitatīvais pētījums tika esošo klientu anketēšana un CSDD statistisko datu analizēšana. Kā kvantitatīvais pētījums šajā darbā tika izmantota potenciālo klientu anketēšana internetā. Anketēšanas mērķis bija izpētīt esošo un potenciālo klientu attieksmi pret autoskolas GROSS pakalpojumiem, salīdzināt tos ar vērtējumiem par konkurentiem, sniegt rekomendācijas par autoskolas GROSS turpmākajām mārketinga aktivitātēm. Vienlaikus, noskaidrot vai kvalitatīvā pētījumā definētie pakalpojuma kvalitātes definētie kritēriji apstiprināsies ar kvantitatīvo pētījumu. Esošo klientu anketēšana bija atlasīta no 63 anketām, bet potenciālo klientu anketēšana no vairāk nekā 250 anketām. Anketēšana tika veikta 10 dienas laikā 2010. gada aprīlī.
Diplomprojekta darbā izmantots plašs teorētiskās mārketinga literatūras klāsts, SIA “Gross” iekšējie dokumenti un mācību materiāli, CSDD dati par autovadītājiem, autoskolām un transportlīdzekļiem, specializētie interneta resursi un biznesa preses materiāli, kā arī KIC veikto tirgus pētījumu dati un uzņēmuma nepublicētā informācija.
Temata ierobežojums saistīts ar faktiem, kurus uzņēmums uzskata par komercnoslēpumu. Diemžēl nav iespējas detalizētāks uzzināt informāciju par konkurentiem jo konkurentu izcenojumi ir neprecīzi, jo netiek publicētas un nosauktas patiesās cenas pakalpojumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties