Pētījuma aktualitāte
Augstas konkurences apstākļos izdevīgāku pozīciju iegūst tās viesnīcas, kuras primāri cenšas apmierināt patērētāju vēlmes. Veiksmīgas viesnīcas, lai sasniegtu ekonomisku izdevīgumu no savas darbības, nodrošina klientu vēlmju apmierināšanu un apmierina viņu sociālās vajadzības. Lai maksimāli realizētu šos mērķus, viesnīcas integrē savas darbībā jaunas tehnoloģijas, izstrādā jaunas personāla pārvaldīšanas metodes, un piedāvā jaunus pakalpojumus kompleksus, jo kvalitatīvā klientu apkalpošana ir svarīgs viesnīcas vadības elements.
Pētījuma aktualitāti pamato arī divi citi aspekti. Pirmais aspekts ir tajā, ka 2018. gadā par nozīmīgu tūristu piesaistes objektu ir kļuvuši spa pakalpojumi, kurus ir nepieciešams nodrošināt ar labu pakalpojuma kvalitāti un pieņemamām cenām dažādām patērētāju grupām. Otrs aspekts, kurš pamata pētījuma tēmas aktualitāti, pirmsdiploma prakses laikā konstatētais augstais negatīvo vērtējumu skaits viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" sniegtajiem pakalpojumiem, kas norāda uz nepieciešamību veikt plašu pētījumu, lai noteiktu tik augstas neapmierinātības iemeslus un izvirzīt priekšlikumus, kā viesnīcai uzlabot situāciju.
Pētījuma mērķis – veikt "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes izvērtēšanu un izstrādāt pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas iespējas.…