Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Uzņēmējdarbība
Pakalpojumu diferencēšana viesnīcā "Zemgale"-
Pakalpojumu diferencēšana viesnīcā "Zemgale"
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Viesnīcu tirgus segmentēšanas un mārketinga mix elementu raksturojums | 7 |
1.1. | Tirgus segmentēšanas būtība un raksturlielumi | 7 |
1.2. | Viesnīcu produkta diferenciācija un pozicionēšana tirgū | 13 |
1.3. | Viesnīcu produkta mārketinga elementi | 16 |
2. | Viesnīcas „Zemgale” darbības analīze | 20 |
2.1.1. | Viesnīcas ‘’Zemgale’’ piedāvātie pakalpojumi | 21 |
2.1.2. | Viesnīcas ‘’Zemgale’’ patērētāji | 26 |
2.1.3. | Viesnīcas ‘’Zemgale’’ konkurenti | 26 |
2.1.4. | Viesnīcas ‘’Zemgale’’ SVID analīze | 29 |
2.2. | Viesnīcas „Zemgale” finansiālās darbības analīze | 30 |
2.2.1. | Viesnīcas „Zemgale” peļņas vai zaudējumu aprēķins | 30 |
2.2.2. | Viesnīcas „Zemgale” bilance | 34 |
2.2.3. | Viesnīcas „Zemgale” maksātspējas rādītāji | 37 |
2.3. | Viesnīcas „Zemgale” mārketinga elementi | 40 |
2.3.1. | Viesnīcas „Zemgale” produkts | 40 |
2.3.2. | Viesnīcas „Zemgale” cenas | 41 |
2.3.3. | Viesnīcas ‘’Zemgale” vieta tirgū | 44 |
2.3.4. | Viesnīcas ‘’Zemgale” virzīšana tirgū | 44 |
3. | Jaunu pakalpojumu izstrāde un ieviešana viesnīcā ‘’Zemgale’’ | 46 |
Secinājumi un priekšlikumi | 52 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 54 | |
Apliecinājums | 56 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts un izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Ir noskaidrotas iespējas jaunu pakalpojumu ieviešanā un realizēšanā viesnīcas ‘’Zemgale’’ darbībā.
2. Mūsdienās ir pieejamas daudz un dažādas viesnīcas un daudzveidīgs pakalpojumu klāsts. Tieši šo iemeslu dēļ katrai viesnīcai ir jāspēj ar kaut ko atšķirties un aptvert aizvien jaunus un plašākus tirgus segmentus.
3. Viesnīcas ‘’Zemgale’’ pakalpojumi tendēti uz šauru mērķtirgu – tūristi un vietējie iedzīvotāji, kam ir interese par sportu, vai arī sportisti, kas papildus sporta treniņiem un aktivitātēm izmanto arī nakšņošanas un ēdināšanas pakalpojumus.
4. Viesnīcā piedāvāto pakalpojumu klāsts vienā viesnīcā ir ļoti plašs un rūpīgi pārdomāts, cenas dažādiem pakalpojumiem ir zemākas vai līdzvērtīgas konkurentu cenām.
5. Viesnīcai ‘’Zemgale’’ Jelgavā ir mazs konkurentu skaits, kas nodrošina kompleksos pakalpojumus, viesnīca ‘’Zemgale’’ izvirzās līderos, ja klients atpūtu vēlas saistīt ar sportiskām aktivitātēm, jo tā vienīgā Jelgavā un tuvākajā apkārtnē piedāvā šādu iespēju.
6. Izvērtējot kopējo situāciju un finanšu rādītājus, 2010.gadā un 2011.gadā uzņēmums strādā ar zaudējumiem un jaunu pakalpojumu ieviešana ir rūpīgi jāizvērtē, ņemot vērā ieguldījumu apmēru un nozīmīgumu.
7. Viesnīcā ir iespējams ieviest tikai tādus pakalpojumus, kas neprasa lielus ieguldījumus, bet, kas nākotnē varētu nest papildus ienākumus, viesnīca ‘’Zemgale’’ varētu ieviest relaksējošas procedūras, jo tad tā aptvertu jaunu mērķtirgu un paplašinātu klientu loku.
8. Relaksējošo procedūru ieviešana viesnīcā ‘’Zemgale’’ varētu būt veiksmīga, jo arī pakalpojumu cenas plānotas maksimāli zemas, lai piesaistītu klientu interesi par jaunajiem pakalpojumiem.
…
1. Viesnīcu tirgus segmentēšanas un mārketinga mix elementu raksturojums 2. Viesnīcas „Zemgale” darbības analīze 3. Jaunu pakalpojumu izstrāde un ieviešana viesnīcā ‘’Zemgale’’
- Pakalpojumu diferencēšana viesnīcā "Zemgale"
- Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
- Pakalpojumu sortimenta organizēšanas politika tūrisma aģentūrā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Diplomdarbs augstskolai47
Novērtēts! -
BITE pakalpojumu analīze un to pielietojums Latvijā
Diplomdarbs augstskolai67
Novērtēts! -
ES fondu piesaiste Latvijas transporta pakalpojumu uzņēmuma SIA "SS" attīstībai
Diplomdarbs augstskolai54
-
VAS "Latvijas Pasts" pakalpojumu konkurence un konkurētspējas kāpināšanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai45
-
VAS "Latvijas Pasts" pakalpojumu konkurētspēja
Diplomdarbs augstskolai71