Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:468531
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Viesnīcu tirgus segmentēšanas un mārketinga mix elementu raksturojums    7
1.1.  Tirgus segmentēšanas būtība un raksturlielumi    7
1.2.  Viesnīcu produkta diferenciācija un pozicionēšana tirgū    13
1.3.  Viesnīcu produkta mārketinga elementi    16
2.  Viesnīcas „Zemgale” darbības analīze    20
2.1.1.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ piedāvātie pakalpojumi    21
2.1.2.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ patērētāji    26
2.1.3.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ konkurenti    26
2.1.4.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ SVID analīze    29
2.2.  Viesnīcas „Zemgale” finansiālās darbības analīze    30
2.2.1.  Viesnīcas „Zemgale” peļņas vai zaudējumu aprēķins    30
2.2.2.  Viesnīcas „Zemgale” bilance    34
2.2.3.  Viesnīcas „Zemgale” maksātspējas rādītāji    37
2.3.  Viesnīcas „Zemgale” mārketinga elementi    40
2.3.1.  Viesnīcas „Zemgale” produkts    40
2.3.2.  Viesnīcas „Zemgale” cenas    41
2.3.3.  Viesnīcas ‘’Zemgale” vieta tirgū    44
2.3.4.  Viesnīcas ‘’Zemgale” virzīšana tirgū    44
3.  Jaunu pakalpojumu izstrāde un ieviešana viesnīcā ‘’Zemgale’’    46
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    54
  Apliecinājums    56
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts un izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Ir noskaidrotas iespējas jaunu pakalpojumu ieviešanā un realizēšanā viesnīcas ‘’Zemgale’’ darbībā.
2. Mūsdienās ir pieejamas daudz un dažādas viesnīcas un daudzveidīgs pakalpojumu klāsts. Tieši šo iemeslu dēļ katrai viesnīcai ir jāspēj ar kaut ko atšķirties un aptvert aizvien jaunus un plašākus tirgus segmentus.
3. Viesnīcas ‘’Zemgale’’ pakalpojumi tendēti uz šauru mērķtirgu – tūristi un vietējie iedzīvotāji, kam ir interese par sportu, vai arī sportisti, kas papildus sporta treniņiem un aktivitātēm izmanto arī nakšņošanas un ēdināšanas pakalpojumus.
4. Viesnīcā piedāvāto pakalpojumu klāsts vienā viesnīcā ir ļoti plašs un rūpīgi pārdomāts, cenas dažādiem pakalpojumiem ir zemākas vai līdzvērtīgas konkurentu cenām.
5. Viesnīcai ‘’Zemgale’’ Jelgavā ir mazs konkurentu skaits, kas nodrošina kompleksos pakalpojumus, viesnīca ‘’Zemgale’’ izvirzās līderos, ja klients atpūtu vēlas saistīt ar sportiskām aktivitātēm, jo tā vienīgā Jelgavā un tuvākajā apkārtnē piedāvā šādu iespēju.
6. Izvērtējot kopējo situāciju un finanšu rādītājus, 2010.gadā un 2011.gadā uzņēmums strādā ar zaudējumiem un jaunu pakalpojumu ieviešana ir rūpīgi jāizvērtē, ņemot vērā ieguldījumu apmēru un nozīmīgumu.
7. Viesnīcā ir iespējams ieviest tikai tādus pakalpojumus, kas neprasa lielus ieguldījumus, bet, kas nākotnē varētu nest papildus ienākumus, viesnīca ‘’Zemgale’’ varētu ieviest relaksējošas procedūras, jo tad tā aptvertu jaunu mērķtirgu un paplašinātu klientu loku.
8. Relaksējošo procedūru ieviešana viesnīcā ‘’Zemgale’’ varētu būt veiksmīga, jo arī pakalpojumu cenas plānotas maksimāli zemas, lai piesaistītu klientu interesi par jaunajiem pakalpojumiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties