Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Pakalpojuma uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšana-
Pakalpojuma uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 12 | |
1. | ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA | 15 |
1. 1. | Uzņēmuma darbības efektivitāte, imidžs un tā ietekme uz uzņēmuma konkurētspēju | 15 |
1.1.1. | Izcelsmes daba un uzņēmuma imidža jēdziens | 15 |
1.1.2. | Objekti un uzņēmuma imidža formēšanas elementi | 21 |
1.1.3. | Uzņēmuma imidža formēšanas pamatposmi | 24 |
1.2.1. | Patēriņa gaidīšanas pētījuma aktualitāte | 29 |
1.2.2. | Nepārtrauktas skalas | 30 |
1.2.3. | Diskrētas reitingu skalas | 31 |
1.2.4. | Atšķirību īpatnības starp nepārtrauktām un diskrētām reitingu skalām | 34 |
1.2.5. | Diskrētas reitingu skalas un to atšķirīgās īpatnības | 36 |
2. | Pētījumu un aprēķinu daļa | 40 |
2.1. | Suņu frizētavas „Heppi” uzņēmējdarbības analīze | 40 |
2.1.1. | Uzņēmuma un tā saimnieciskās darbības raksturojums | 40 |
2.1.2. | Uzņēmuma struktūra | 41 |
2.1.3. | Uzņēmuma «Heppi» darbības finansiāla analīze | 42 |
2.1.4. | «Heppi» salona imidža mērījums | 53 |
2.1.5. | Imidža vērtēšanas laikā saņemto rezultātu analīze | 60 |
2.2. | Pasākumu izstrādāšana par “Heppi” salona imidža paaugstināšanu ar uzņēmuma darba efektivitātes paaugstināšanas mērķi | 62 |
2.2.1. | Reklāmas kampaņas izstrādāšana | 62 |
2.2.2. | Reklāmas līdzekļu izvēle | 63 |
2.2.3. | Saņemto rezultātu analīze | 71 |
NOBEIGUMS | 76 | |
Pielikums 1 | 79 |
Jebkura uzņēmuma ilgstošo komerciālo veiksmi nosaka ienākumu stabilitāte no ražotās produkcijas (pakalpojumu) realizācijas. Komerciālā veiksme ir prasme konkurences apstākļos panākt, lai pircēji dotu priekšroku tieši šā uzņēmuma produkcijai. Stabilu komerciālo veiksmi lielā mērā veicina arī uzņēmuma pozitīvais tēls.
Dažādām sabiedrības grupām tēlu veido dažādi, tāpēc šo grupu vēlamā rīcība, kura ir saistīta ar uzņēmuma darbību, var atšķirties.
Pētījuma problēma: uzņēmuma uzņēmējdarbības efektivitātes pazemināšanās.
Pētījuma mērķis: izstrādāt pasākumus, vērstus uz uzņēmuma tēla uzlabošanu.
Pētījuma uzdevumi:
uzņēmuma tēla būtības un lomas noteikšana;
uzņēmuma darbības pakalpojumu tirgus analīze;
pētīšanas metožu noteikšana;
patērētāju gaidu novērtēšana;
faktoru, kuri nosaka salona «Heppi» imidžu, novērtēšana;
tēla ietekmes uz izmantoto pakalpojumu apjomu un patērētāju apmierinātību noteikšana;
patērētāju preferenču, izmantojot friziera un higiēnista pakalpojumus, pētīšana;
mērīšanas skalu izmantošana ar mērķi novērtēt, ko patērētāji sagaida no salona «Heppi», un iegūto rezultātu analīze;
patērētāju ilgtermiņa lojalitātes attiecībā uz doto firmu noteikšana (kādā mērā nosaka apmierinātības līmeni).
Viens no svarīgākajiem organizācijas vispārējās uztveres un novērtējuma aspektiem ir iespaids, kuru organizācija atstāj, vai, citiem vārdiem, imidžs (tēls). Imidžs ir organizācijas tēls cilvēku apziņā.
Konkrētā pētījuma objekts ir Ventspils suņu frizētava-salons „Heppi”. SIA „Heppi” izveidota 2004. gadā. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Heppi” atrodas Kuldīgas ielā 23-31, Ventspilī. Organizācijas mērķi ir sniegt pilnīgākus un kvalitatīvākus friziera, kosmetologa un higiēnista pakalpojumus. Lai arī cik nevainojams liktos kompānijas imidžs, nepārtraukti jāstrādā pie tā veidošanas. Lietderīgi veikt pētījumus, ņemot vērā visus faktus, kas attiecas uz doto organizāciju.
Piedāvāto pakalpojumu mērķis ir paplašināt tirgu, saņemt klientūru, kas pozitīvi ietekmē apgrozījumu un peļņu.
Organizācijas dokumentos ir noformulēta tās darbības pamata koncepcija, balstoties uz kuru tiek veiktas visas aktivitātes un jaunievedumi.
Firma veic atskaites par notiekošo lietvedības, grāmatvedības un statistikas jomā atbilstoši pastāvošajai likumdošanai, kā arī atbild par atskaišu ticamību.
Firmā ir Reģistrācijas dokuments, kas liecina par firmas pastāvēšanu, Nolikums, sanāksmes protokols, nodokļu maksātāja apliecība.
Finanšu analīzes pamatā ir dati no uzņēmuma bilances, kas nodota Latvijas Valsts ieņēmumu dienestā laika periodā no 2004. līdz 2007. gadam. Īstermiņa saistības un apgrozījuma līdzekļi ātri pieauga 2004. gadā.
Izanalizējot peļņas un zaudējumu aprēķinus, var izanalizēt arī pamata rādītājus, to izmaiņas un izmaiņu iemeslus.
2007. gadā apgrozījums manāmi samazinājās. Tas notika tāpēc, ka Ventspilī mainījās ekonomiskā situācija. Var arī atzīmēt, ka apgrozījums ne īpaši ietekmē peļņu: 2007. gadā tās līmenis gandrīz neizmainījās, salīdzinot ar 2006. gadu.
Salona „Heppi” problēmas raksturojums: kādas pārmaiņas ir nepieciešamas firmas administratīvajā politikā, kas pozitīvi ietekmētu iedzīvotāju apkalpošanas kvalitāti un metodes? Kādi pasākumi jāveic, lai piesaistītu klientus? Sakarā ar patērētāju preferenču maiņu, saistītu ar šā salona pakalpojumu izmantošanu, radās nepieciešamība savākt datus par salona „Heppi” imidžu.
Pētījuma objekts ir salona „Heppi” imidža mērīšana ar aptauju, veiktu ar mērīšanas diskretīvo reitinga skalu, palīdzību.
Pamata metodoloģiskā pieeja, kas izmantota dotajā darbā, ir nepieciešamo datu apkopošana.
Izvirzītas hipotēzes nepieciešams apstiprināt vai atsaukt ar sekojošu metožu palīdzību:
1.pamata un potenciālo firmas klientu anketēšanu, izmantojot dalīšanas skalās metodi ar diferenciālās semantiskās skalas palīdzību;
2.pamata patērētāju aptauju, kritēriju novērtējumu ar dalīšanas skalās metodi, proti, izmantojot Laikerta modificēto skalu;
3.datu analīzi, apkopotās informācijas nozīmes noteikšanu un anketu apstrādi, izmantojot semantiskās diferenciācijas metodi, vājo un stipro kompānijas pušu atklāšanu;
4.atsevišķo atribūtu relatīva nozīmīguma noteikšana un atsevišķo produktu (pakalpojumu) novērtējuma rezultātu iegūšana.…
Bakalaura darbs „Pakalpojuma uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšana” ir uzrakstīts latviešu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 71 lapaspuses. Darbs sastāv no 2 daļām, kurās tiek iekļautas 11 tabulas, 11 attēli un 1 pielikums. Analītiskā apskata daļā tiek izskatīti organizācijas tēla radīšanas teorētiskie pamati, kā arī tēla veidošanas objekti, elementi un etapi; veikta patērētāju gaidu pētījumu analīze, izmantojot nepārtrauktas, diskretīvas reitinga skalas, kā arī gaidu atšķirību analīze. Pētījumu un aprēķinu daļā veikta suņu frizētavas-salona „Heppi” uzņēmējdarbības analīze, šī uzņēmuma tēla mērīšana un iegūto tās rezultātā datu analīze; izstrādāti pasākumi, vērsti uz salona „Heppi” pozitīva tēla attīstību, izstrādāta reklāmas kampaņa un veikts gaidāmo rezultātu aprēķins. Nobeigumā tiek apkopoti bakalaura darba rezultāta izdarītie secinājumi un izstrādātie priekšlikumi. Pētījumu periods 2005.-2007. gads.
- Pakalpojuma uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšana
- Transporta pakalpojuma uzņēmuma SIA "Sils & Co" cenu un darbības raksturojums
- Uzņēmuma darbības plānošanas organizācija
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Diplomdarbs augstskolai63
Novērtēts! -
Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Diplomdarbs augstskolai65
-
Rentabilitātes paaugstināšana tirdzniecības uzņēmumā SIA "XXX"
Diplomdarbs augstskolai62
-
Pārvadājumu organizēšana uzņēmumā SIA "Euro Baltic Trans"
Diplomdarbs augstskolai38
Novērtēts! -
Uzņēmuma finansiālās darbības optimizācija
Diplomdarbs augstskolai45
Novērtēts!