Secinājumi
1. Kultūras vide atšķiras no komerciālā biznesa vides, tādēļ kultūras pasākumu plānošanā jārēķinās ar kultūrai raksturīgajiem neparedzamajiem faktoriem.
2. Kultūras pasākumu plānošanu var pielīdzināt projektu veidošanai, tādēļ plānojot pasākumus var izmantot jau zināmas metodes, kas palīdz izvairīties no lieka riska un neskaidriem jautājumiem.
3. Kuldīgas kultūrvēsturisko resursu saglabāšana un popularizēšana Kuldīgā ir viena no novada domes prioritātēm, tādēļ ir garantēts, ka vērtības tiks nodotas nākamajām paaudzēm, tādējādi iedzīvotājos rosinot atbildību, kā arī lepnumu par savu pilsētu.
4. Kuldīgas kultūras centrs interesējas, ko par kultūrvēsturisko resursu izmantošanu kultūras pasākumos domā Kuldīgas iedzīvotāji
5. Kuldīgas kultūrvēsturiskie resursi ir jau arī starptautiski atzīti par vēstures vērtībām
6. Autores veiktais pētījums liecina, ka visvairāk informācijas kultūras pasākumos trūkst par nemateriāliem kultūrvēsturiskiem resursiem.
7. Kuldīga ir vēsturiska pilsēta ar bagātu kultūras mantojumu, ko lieliski var izmantot pilsētas tēla popularizēšanā un pilnveidošanā
8. Kuldīgas pilsētas iedzīvotāji ļoti labprāt iesaistās kultūras pasākumos un svētkos gan kā skatītāji, gan kā dalībnieki, tā veidojot to gaisotni, ko paši dēvē jau par nemateriālo vērtību
9. Kuldīgas kultūrvēsturiskie resursi veicina kultūrtūrisma attīstību pilsētā, jo novada dome populārākos resursus pozicionē kā nozīmīgus apskates objektus
10. Vēstures faktus kā daļu no izglītības efektīvi ir iesaistīt kultūras un izklaides pasākumos, jo tad arī jauniešiem tas šķitīs aktuāli un interesanti, nevis kā nepatīkams skolas uzdevums.
…