Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:197633
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  BĪSTAMĀS KRAVAS    9
1.1.  Bīstamo kravu klasifikācija    9
1.2.  Bīstamo kravu pārvadāšanas vispārējie nosacījumi    10
1.3.  Iepakojums, marķēšana, pieņemšana un izdošana    12
1.4.  Atsevišķu bīstamo kravu veidu pārvadāšanas speciālie nosacījumi    15
2.  LEJAMĀS KRAVAS    22
2.1.  Lejamo kravu klasifikācija    22
2.2.  Naftas produktu noliktavas    23
2.3.  Ritošais sastāvs    24
2.4.  Lejamo kravu masas noteikšana un to pieņemšana    27
2.5.  Ieliešana un noliešana    28
2.6.  Tukšo cisternu atgriešanas kārtība    35
2.7.  Cisternas iztīrīšana un iztvaicēšana    36
2.8.  Augstas viskozitātes un cietējošas lejamās kravas    37
2.9.  Ķīmiskās kravas    38
2.10.  Drošības tehnika un ugunsdzēšamie līdzekļi    40
2.11.  Avārijas situāciju ar bīstamām kravām likvidēšanas kārtība    41
3.  NAFTAS PRODUKTU IZKRAUŠANAS TEHNOLOĢIJAS APRAKSTS UN APRĒĶINS    43
3.1.  Naftas produktu saņemšana pa dzelzceļu    43
3.2.  Naftas produktu noliešanas metožu salīdzinājums    46
3.3.  Vilciena sastāva izformēšanas laika aprēķins    51
3.4.  Dzelzceļa cisternu noliešanas aprēķins    52
3.5.  Dzelzceļa estakāžu aprēķins    57
3.6.  Naftas produktu daudzuma noteikšana    59
3.7.  Naftas produktu sildīšana noliešanas procesā    60
3.8.  Cisternas pašizmaksas aprēķins    61
  Secinājumi    65
  Bibliogrāfiskais saraksts    66
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas naftas tranzītkoridors ir multimodāls koridors, kurā nozīmīgu vietu kā transporta sistēmas pamatelementi ieņem: dzelzceļu tīkls, naftas un naftas produktu pārkraušanas termināli un ostas. Multimodālais tranzītkoridors kā savstarpēji saistītu elementu kopums spēj efektīvi funkcionēt tikai iepriekšminēto elementu nepārtrauktas un saskaņotas savstarpējās sadarbības gadījumā. Latvijas dzelzceļa tranzītlīnijas var uzskatīt kā Latvijas galveno ostu un austrumu virziena dzelzceļa līniju savienotājposmu. Ventspils osta ir universālākais naftas un naftas produktu pārkraušanas punkts Baltijā ne tikai pēc ģeogrāfiskā stāvokļa un klimatiskajiem apstākļiem, bet arī pēc tehniskā nodrošinājuma. Tieši nafta un naftas produkti ieņem nozīmīgu vietu dzelzceļa kravu pārvadājumos uz Ventspili, jo šeit atrodas lielākie naftas un naftas produktu pārkraušanas uzņēmumi.
Daudzi celtniecības un ražošanas uzņēmumi piedāvā savus pakalpojumus lielākajiem naftas produktu pārkraušanas uzņēmumiem, tādiem kā AS „Ventbunkers”, SIA „”Ventspils nafta” termināls” un AS „Ventamonjaks” gan rezervuāru un estakāžu būvēšanā, gan uzņēmumu aprīkošanā ar noliešanas tehnoloģiskajām ierīcēm, tomēr pirms lēmumu pieņemšanas ir rūpīgi jāizvērtē projekta atmaksāšanās laiks, izdevumu lielums, esošo tehnoloģiju savietojuma iespēja ar jaunajām iekārtām, noliešanas laika iekļaušanās noteiktajā normatīvajā laikā un jāizvēlas visizdevīgākais piedāvājums. Pie esošā inflācijas līmeņa un degvielas cenu kāpuma pasaules naftas tirgū ir gandrīz neiespējami samazināt nolejamo naftas produktu pašizmaksu, bet ir iespējams palielināt ieņēmumu daļu, palielinot maksu par sniegtajiem pakalpojumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties