Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:539330
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
DARBĪBAS PAMATPRINCIPI UZŅĒMUMĀ SIA „OGREBURGER”    10
1.1  SIA „OGREBURGER” vēsture    10
1.2  Personāla vadība uzņēmumā    13
1.3  Personāla piesaistīšana    24
PERSONĀLA MOTIVĀCIJAS TEORĒTISKĀ PIEEJA    30
2.1  Personāla motivacijas pieejas noteikšana    30
2.2  Personāla motivēšanas nozīme    31
2.3  Motivēšanas teorijas    33
EKONOMISKIE FAKTORI KA PAMATA NOSACĪJUMI MOTIVĀCIJAS PRINCIPU REALIZĒŠANAI „OGREBURGER” DARBĪBĀ    39
3.1  Finanšu vadības mērķi un uzdevumi    39
3.2  Īzmaksu struktūra    42
3.3  Finanšu pārskatu horizontālā un vertikālā analīze    45
3.3.1  Horizontālās analīzes metode    45
3.3.2  Vertikālās analīzes metode    46
3.4  Finanšu pārskatu koeficientu analīze    46
3.4.1  Likviditātes rādītāji    48
3.4.2  Maksātspējas rādītāji    50
3.4.3  Līdzekļu izmantošanas efektivitātes rādītāji    51
3.4.4  Rentabilitātes (ienesīguma) rādītāji    53
3.5  Darba samaksas fondu analīze    56
UZŅĒMUMA motivĀcijas sistĒmas    59
4.1.  Kopējais uzņēmuma un darbinieku raksturojums    59
4.2.  Darbinieku apmierinātības analīze uzņēmumā    63
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI SIA „OGREBURGER” DARBASPĒJAS UZLABOŠANA    72
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    75
Darba fragmentsAizvērt


Cilvēkiem vienmēr ir iemesls, kas skaidro ko viņi dara, pat ja citiem un reizēm viņiem pašiem tas nav skaidrs. Tieši menedžeriem ir ļoti svarīgi izprast, kāpēc darbinieki uzvedās tieši tā un bet ne savadāk. Tas dod vadītājiem vērtīgu informāciju par to, kādas vajadzības darbinieki grib apmierināt savā darbā.
Ir tāda vajadzību rinda, kas ļauj noskaidrot cilvēku motivāciju. Galvenais – pievērst uzmanību tieši tam, ko gri cilvēki no sava darba, un kā viņu vajadzības var apmierināt ar labi izstradātiem stimulācijas metodēm, tādiem ka finanšu un nefinanšu apbalvojums.
Stimulācijas pamatā ir ārējo faktoru mijiedarbība – stimulu. Stimulēšana – ir viens no veidiem, ar ko var veikt darbības motivēšanu.
Tēmas aktuālitāte: Lai sasniegtu noteiktus mērķus, uzņēmuma personālam jāstrādā efektīvi – tam ir jāsasniedz maksimālus rezultātus, un tam jānotiem ne no bailēm vai spēka. Labākais veids ka sasniegt iecerēto – darbinieka atalgojums un viņa personālitātes attīstība.
Diplomdarba mērķis: izanalīzēt uzņēmuma SIA „OgreBurger” darbību un izstrādāt priekšlikumus darba aktivitātes uzlabošanai.
Pētījuma objekts: SIA „OgreBurger” darbība.
Pētījuma priekšmets: motivācijas metodes, kas ļautu paaugstināt personāla aktivitāti. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −28,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1250031
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties