Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketings, interneta mārketings, uzņēmuma virzīšana-
Mārketings, interneta mārketings, uzņēmuma virzīšana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | VISPĀRĒJIE JAUTĀJUMI VEICINĀŠANA | 4 |
1.1. | Kopējais mārketinga jēdziens | 4 |
1.2. | Mārketing filozofija | 5 |
1.3. | Mārketing mērķis | 6 |
1.4. | Mārketinga principi | 6 |
1.5. | Mārketing pamata uzdevumi | 7 |
1.6. | Mārketinga funkcijas un veidi | 7 |
1.7. | Mārketing veidi | 8 |
1.8. | Mārketing pieprasījuma stāvoklis | 8 |
1.9. | Mārketings kā tirgus vadības koncepcija | 9 |
1.10. | Mūsdienīga mārketinga mērķis | 10 |
1.11. | Tirgi | 10 |
1.12. | Mūsdienīgs mārketings | 11 |
1.13. | Mārketinga komplekss (4P) | 12 |
1.14. | Virzīšana (Promotion) | 13 |
1.15. | Preces virzīšanas veidi | 14 |
1.16. | Virzīšanas plānošana | 15 |
1.17. | Iedarbības hierarhija un virzīšanas mērķi | 16 |
1.18. | Virzīšanas instrumenti | 16 |
1.19. | Virzīšanas budžets | 17 |
1.20. | Pārskatīti noteikumi | 19 |
1.21. | Digitālā revolūcija | 19 |
2. | DAŽĀDU INTERNET RESURSU IZMANTOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI | 22 |
2.1. | Pamata biznesa veikšanas tīklā instruments — ir personiskā mājas lapa | 22 |
2.2. | Sociālie tīkli | 23 |
2.3. | Baneru reklāmas priekšrocības un trūkumi | 25 |
2.4. | Bloga vešanas priekšrocības sociālajā tīklā | 25 |
2.5. | 26 | |
3. | UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE | 27 |
3.1. | Izpētes priekšmets | 27 |
3.2. | Galvenie konkurenti | 28 |
3.3. | Galvenie pricēji | 31 |
3.4. | Krīzes ietekme uz tirdzniecības apjomu izmaiņām | 32 |
3.5. | Uzņēmēju komentāri Latvijā | 33 |
3.6. | Konkurētspējas līmeņa novērtējums | 36 |
3.6.1. | Cenu politika | 36 |
3.6.2. | Klienta kartīte | 36 |
3.6.3. | Izmēru skala | 36 |
3.6.4. | Kvalitāte | 37 |
3.6.5. | Pasaules brends | 37 |
3.6.6. | Organizēts personāls | 37 |
4. | VIRZĪŠANAS SISTĒMA | 39 |
4.1. | Tradicionālā virzīšanas sistēma | 39 |
4.2. | Pašreizējā virzīšanas sistēma uzņēmumā | 40 |
4.3. | Mūsdienu informācijas resursu īpatnības | 41 |
4.4. | Interneta izmantošana Latvijā | 41 |
4.5. | Aptauja klientu pozīcijas precizēšanai | 42 |
4.6. | Mūsdienīgu informācijas resursu īpatnības uzņēmuma virzīšanā | 43 |
4.7. | Sociālo tīklu princips | 45 |
4.8. | Jauna virzīšanas sistēma | 45 |
NOBEIGUMS | 47 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI | 48 |
NOBEIGUMS
Darba gaitā bija veikta uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze. Uzņēmuma ienākumi atrodas pēdējā vietā salīdzinājumā ar galvenajiem uzņēmuma konkurentiem. Bija noskaidrota pētāma uzņēmuma ienākumu daļa par 2010.gadu, kura sastāda 1,7% (395 164 Ls) no visiem konkurentu ienākumiem, kuru summa- 17 459 079 Ls. No 2003.gada līdz 2007.gadam uzņēmumā tika novērots ienākumu pieaugums, bet 2008.gadā un 2009.gadā tika novērots kritums, kurš notika ekonomiskās krīzes iespaidā. Konkurētspējas līmeņa noskaidrošanā, kurš bija novērtēts ar ekspertiem no Pierre Cardin uzņēmuma, ar divu vērtējumu palīdzību- kritēriju līmeņa un nozīmīguma koeficientu, bija noskaidrots, ka uzņēmums atrodas pirmajā vietā savu konkurentu vidū. Esošas pretrunas starp augstu konkurētspējas līmeni un zemiem finansiāliem rādītājiem noveda pie jaunas virzīšanas sistēmas radīšanas. Tās izstrādei nepieciešams bija pašreizējā virzīšanas sistēmā noskaidrot galvenos trūkumus. Pašreizējā virzīšanas sistēma ietvēra sevī tradicionālus un mārketinga instrumentus, tādus kā: reklāma televīzijā un glancētos žurnālos, tēriņi, kuriem sastāda Ls 2500 gadā, bet turklāt gaidāmais rezultāts netika novērots. Radot jaunu virzīšanas sistēmu, bija pieņemts lēmums izmantots mūsdienīgus Internet resursus tādus kā: sociālie tīkli, web- vietne, blogs un Twitters, kuri pēc ekspertu datiem ir jāpaaugstina uzņēmuma atpazīstamība, pateicoties lielai auditorijas aptveršanai Internetā. Izstrādātā jauna virzīšanas sistēma ietver sevī kā tradicionālos virzīšanas instrumentus- glancētie žurnāli, tā arī mūsdienīgus instrumentus- wb-vietne, sociālie tīkli, Twitter, blogs. Pirmajā gadā izdevumi sastādīs 2500 Ls, bet jau otrajā jaunās sistēmas izmantošanas gadā izdevumi samazināsies gandrīz divās reizēs, tāpēc ka web- vietnes izstrāde ir vienreizēji izdevumi.
Jaunas virzīšanas sistēmas ieviešana notiks pakāpeniski. No sākuma virzīšanas sistēmā tiks iekļauti tie Internet resursi, kuri neprasa izdevumus. Vēlāk (gada laikā) lielas klientu plūsmas gadījumā un uzņēmuma atpazīstamībai tiks ieviesta web- vietne, tam, lai pievilinātu auditoriju no sociāliem tīkliem uz personisko web- vietni. Izņemot to, ka par vēl vienu web- vietnes priekšrocībām ir tas, ka var pasūtīt kolekcijas atbilstoši nākotnes klientu prasībām, kuri atstās vietnē savas atsauksmes un novēlējumus.
…
Šodien Internets ir kļuvis par neatņemamu biznesa veikšanas daļu. Internets var kalpot kā pārrunām, naudas līdzekļu pārskaitījumiem, sadarbībai ar ārzemju uzņēmumiem, tā arī uzņēmuma virzīšanai un jaunu klientu piesaistīšanai. Interneta lietotāju auditorija ar katru gadu jūtami palielinās, tāpēc ir nepieciešams izmantot „šodien dienas” virzīšanas instrumentus. Lielo uzņēmumu vairākums ļoti aktīvi izmanto Internetu preces reklāmai, kā arī visiem viņiem ir sava mājas lapa Internetā vai personiskā web-vietne, kuru var apmeklēt un iepazīties ar uzņēmumu kopumā, kā arī ar tās precēm un pakalpojumiem. Tāpēc bija pieņemts lēmums neatstāt no mūsdienīgiem uzņēmumiem un šodien dienas virzīšanas, bet kļūt par šīs daudzfunkcionālās sistēmas daļu.
- Holistiskais mārketings
-
Interneta mārketings
Referāts21 Ekonomika, Datori, elektronika, programmēšana, Mārketings, reklāma
- Mārketings, interneta mārketings, uzņēmuma virzīšana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketings
Diplomdarbs augstskolai48
-
Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Diplomdarbs augstskolai84
Novērtēts! -
Ekoloģiskais mārketings Latvijā
Diplomdarbs augstskolai66
-
Interneta resursu zīmola veidošana Latvijā
Diplomdarbs augstskolai58
Novērtēts! -
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai95
Novērtēts!