Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Bankas, finanses, vērtspapīri
Mārketinga stratēģiju pamatojumi un pētījumi a/s "BigBank...-
Mārketinga stratēģiju pamatojumi un pētījumi a/s "BigBank" Latvijas tirgū
Diplomdarbs64 Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Saīsinājumu saraksts | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Mārketinga vadība mūsdienu tirgus apstākļos | 8 |
1.1. | Mārketings, tā būtība un pamatprincipi | 8 |
1.2. | Mārketinga vadības pamatkoncepcijas | 16 |
1.3. | Pakalpojumi un to īpatnības | 22 |
1.4. | Banku bizness | 24 |
2. | Mārketinga darbības AS BIGBANK Latvijas tirgus apstākļos | 26 |
2.1 | AS BIGBANK darbības analīze | 26 |
2.2 | Pakalpojumu veidi | 31 |
2.3 | Konkurences analīze | 37 |
2.4 | SWOT analīze | 43 |
3. | Mārketinga stratēģijas izstrādāšana | 54 |
3.1 | BCG matrica | 54 |
3.2 | Mak-Kensi matrica | 56 |
3.3 | Anketēšana | 60 |
Secinājumi | 65 | |
Priekšlikumi | 68 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 70 | |
Galvojums | 72 | |
Vērtējums | 73 |
Mārketings – tā ir uzņēmuma ražošanas un realizācijas darbības organizācija un vadības sistēma, tirgus izpēte, lai izveidotu un apmierinātu pieprasījumu pēc produktiem un pakalpojumiem, un gūtu peļņu.
Terminā „mārketings” speciālisti iekļauj divējādu nozīmi: tā ir viena no vadības funkcijām, un veselu vadības koncepciju tirgus attiecību apstākļos.
Kā vadības funkcijai, mārketingam ir ne vairāk un ne mazāk nozīmes par jebkuru darbību, kas saistīta ar finansēm, ražošanu, zinātniskiem pētījumiem.
Kā vadības (biznesa filozofijas) koncepcija mārketings pieprasa, lai uzņēmums izskatītu patēriņu kā «demokrātijas» procesu, kurā patērētājiem ir tiesības "balsot" par viņiem nepieciešamo produktu ar savu naudu. Tas nosaka uzņēmuma panākumus un ļauj optimāli apmierināt patērētāja vajadzības. [3,85]
Mārketings ir kas vairāk nekā tikai preču un pakalpojumu kustība tirgū. Piespiest klientu iegādāties to, ko var piedāvāt uzņēmums ir noieta uzdevums. Ar mārketinga palīdzību kompānija ir spiesta darīt to, kas ir nepieciešams patērētājam. Mārketings ir divpusējs process, kas balstās uz ražošanas spēka un patērētāja kopsakarību.
Tādējādi mārketings - ir izstrādājumu un pakalpojumu, cenu politikas plānošanas un vadības process, veicinot preces virzību pie patērētāja un noietu, lai tādā veidā sasniegtu daudzveidība apmierinātu gan atsevišķus indivīdus, gan organizācijas vajadzības. [1,52]
Var izdalīt sekojošus mārketinga pamatprincipus:
1. Rūpīga vajadzību, stāvokļa un pieprasījumu dinamikas un tirgus konjuktūras uzskaite, pieņemot ekonomiskus lēmumus.
Problēma ir tā, ka patērētāji bieži nezina, ko tieši viņi vēlas. Viņi vēlas tikai pēc iespējas labāk un ātrāk atrisināt savas problēmas. Tādēļ viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir saprast, ko vēlas patērētāji.
2. Radīt nosacījumus, lai ražošanu maksimāli pieskaņotu tirgus prasībām, noieta struktūrai (nevis pamatojoties uz īstermiņa peļņu, bet uz ilgtermiņa perspektīvu).
Mūsdienu mārketinga koncepcija balstās uz to, lai visi uzņēmuma darbības veidi, balstītos uz patērētāju pieprasījumu zināšanām un to perspektīvām izmaiņām. Bez tam viens no mārketinga mērķiem ir pircēju neizpildāmo prasību atklāšana, lai orientētu ražošanu šo pieprasījumu apmierināšanai. Mārketinga sistēma nostāda preču ražošanu funkcionālā atkarībā no pieprasījumiem un pieprasa ražot tāda sortimenta un daudzumu preces, kādas nepieciešamas patērētājam. Kad 1776.gadā Ādams Smits teica, ka patēriņš ir vienīgais galīgais ražošanas mērķis, viņš faktiski domāja par to, kas vēlāk tika saukts par mārketingu. [10,87]
Realizējot mārketinga koncepciju saimniecības jautājumu pieņemšanā, centrs tiek pārbīdīts no uzņēmuma ražošanas daļas līmeņa uz līmeni, kas jūt tirgus pulsu. Mārketinga dienests ir uzņēmuma smadzeņu centrs, tas apstrādā informāciju, kas nāk no tirgus un no uzņēmuma ražošanas līmeņiem, pieņem lēmumus, pamatojoties uz informācijas analīzi, lemj jautājumus par tās vai citas preces ražošanas nepieciešamību, rentabilitāti, lietderību.
3. Ietekme uz tirgu, pircēju ar visu pieejamo līdzekļu palīdzību, pirmkārt ar reklāmu. [7,46]…
Mārketings ir viens no svarīgākajiem ekonomikas darbības virzieniem. Mārketinga mērķis ir uzlabot preču un pakalpojumu uzlabošanu, tas uzlabos dzīves līmeni valstī, pateicoties mārketingam attīstās konkurence. Dotā darba tēma ir «Mārketinga stratēģiju pamatojumi un pētījumi AS BigBank Latvijas tirgū ». Kārtējais posms Latvijas ekonomikas attīstībā ļāva saprast uzņēmumiem mārketinga pielietošanas nepieciešamību savā nozarē. Dotā darba mērķis ir mārketinga stratēģiju izstrādāšana un pamatojumi AS BigBank Latvijas tirgū. Dotais mērķis nosaka galvenos uzdevumus dotajā darbā: - AS BigBank Latvijas tirgus apstākļos, - finanšu un mārketinga darbība , - mārketinga stratēģijas izstrādāšana un pamatojums. Galvenie informācijas veidi darbā uzrakstīšanai kalpoja Latvijas un ārzemju autoru darbi, kur tika aprakstīts mārketings un tā darbība.
- Kredīta veidi AS "Hansabanka"
-
Mārketinga stratēģiju pamatojumi un pētījumi a/s "BigBank" Latvijas tirgū
Diplomdarbs64 Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Diplomdarbs70 Bankas, finanses, vērtspapīri, Vadība, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai70
-
Kredīta veidi AS "Hansabanka"
Diplomdarbs augstskolai65
-
Viesu māja Bauskā
Diplomdarbs augstskolai58
-
Celtniecības uzņēmumu attīstības tendences Vidzemes reģionā
Diplomdarbs augstskolai41
Novērtēts! -
Saistību pastiprināšanas līdzekļi
Diplomdarbs augstskolai45