Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga stratēģijas izveidošana, kas bāzēta uz SIA "Ko...-
Mārketinga stratēģijas izveidošana, kas bāzēta uz SIA "Kosmolats" piemēra Latvijas tirgus apstākļos
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Abstract | 5 | |
Ievads | 7 | |
1. | Mūsdienu biznesa stratēģiska mārketingu administrācija | 10 |
1.1. | Stratēģija – vispārējs pārskats | 10 |
1.2. | Konkurence | 12 |
1.1. | att. Konkurences priekšrocības panākuma secīgums [11.,163] | 13 |
1.3. | Mārketingu pētījumu sistēma | 16 |
Iekšējas atskaites sistēma | 17 | |
1.4. | Tirgus segmentēšana | 19 |
1.5. | Mārketingu pētījumu būtība | 24 |
1.6. | Aptauja | 26 |
1.7. | Fokusgrupa | 26 |
1.8. | Stratēģiskā plānošana | 28 |
2. | SIA „Kosmolats” mārketingu stratēģijas izstrādāšana Latvijas tirgus nosacījumos | 32 |
2.1. | SIA „Kosmolats” un tās raksturojumi | 32 |
2.2. | AS Koncerns «KAĻINA» darbības analīze Krievijas tirgū | 35 |
2.3. | Konkurentu tirgus studēšana | 39 |
2.4. | SIA „Kosmolats” ievērojamāko konkurentu finansiāli-ekonomiskā analīze Latvijas tirgū | 41 |
2.6. | Mēģinājuma aptauja | 49 |
2.7. | Aptaujas rezultātu analīze | 50 |
2.8. | Fokusgrupu darba analīze | 62 |
2.9. | Salīdzinošā konkurētspējas analīze | 68 |
2.9.1. | Uzņēmuma konkurentu salīdzinošā analīze pēc galveniem novērtējuma kritērijiem | 68 |
2.9.2. | SWOT analīze | 71 |
2.9.3. | Konkurences spēka novērtējums | 75 |
2.9.4. | MakKinsi | 78 |
2.9.5. | Boston Consulting Group (BCG) matrica | 80 |
2.9.6. | Ansoffa Matrica– «Prece - tirgus» [18.,114] | 81 |
Secinājumi un priekšlikumi | 85 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 90 | |
GALVOJUMS | 92 |
Šis darbs ir veltīts uzņēmuma mārketingu attīstības problēmai. Darba nosaukums ir „Mārketinga stratēģijas izveidošana kas bāzēta uz SIA „Kosmolats” piemēra Latvijas tirgus apstakļos”, un pilnībā atbild visām nepieciešamām prasībām, liktajiem mērķiem un uzdevumiem, kuri tiek risināti darbā.
Darbs ir izveidots uz reāli eksistējošā uzņēmuma pētījuma. Tās nosaukums ir SIA „Kosmolats” un tas ir Krievijas koncerna «KAĻINA» oficiālias pārstāvis Latvijā. Šis koncerns ir lielākais parfimērijas, kosmētikas un sadzīvju ķīmijas ražotājs Krievijā. Dotajā darbā tiek izpētīta viena no koncerna ražošanas nozarēm Latvijas teritorijā - līdzekļi sejas ādas kopšanai.
Temata aktualitāte. Temats ir aktuāls tāpēc, ka Latvija pašlaik integrējas Eiropas Savienībā, līdz ar to Eiropā ražoto preču tirdzniecība kļūst vieglāka. Eiropas precēm tiek ieviesti merēni likumi un atvieglojumi, kamēr tie paši likumi kļūst stingrāki pēcpadomju valstu importētām precēm. Produkts kas tiek izpētīts dotajā darbā, ir Krievijā ražots, un autors cenšas izmēģināt koģirēt uzņēmuma darbību, lai tā kļūtu vēl konkuretspējīgāka.
Darba mērķis. Izpētīt uzņēmuma darbību Latvijas tirgū un vadoties pēc saņemtajiem datiem izstrādāt un pilnveidot mārketinga stratēģiju ar mērķi palielināt uzņēmuma tirgus daļu.
Uzdevumi:
1.Noskaidro uznēmuma raksturojumus un noskaidrot uznēmuma problēmu;
2.Salasīt un analizēt literatūru;
3.Izpētīt konkurentu tirgu;
4.Pārtaisīt nozares finansiālo analīzi;
5.Veikt nozares konkurentu finansiālo analīzi;
6.Veikt izmēģinājuma aptauju;
7.Veikt markētinga pētījumu (aptauju);
8.Uz iegūto datu pamata veikt darbu ar fokusgrupu;
9.Analizēt darba ar pircējiem rezultātus;
10.Veikt SIA „Kosmolats” konkurentspēju Latvijas tirgū;
11.Veikt konkurentu salīdzinājuma analīzi;
Pirmajā daļā tiek izklāstīts viss darbam nepieciešamais teorētiskais materiāls. Uz šī teorētiskā materiāla bāzes tiks izpildīta darba praktiskā daļa. Tiks izskatīti arī mārketinga pārvaldes jautājumi mūsdienu biznesa apstākļos un daži SIA „Kosmolats” interesējošie jautājumi par stratēģijas izstrādi un tālāko ieturēšanu.
Praktiskā daļa satur:
Mātes uznēmuma, kas atrodas Krievijā, darbības apraksts, kā arī produkcijas izplatītāja Latvijas tirgū darbības apraksts.
SIA „Kosmolats”finansiālo rādītāju analīze un to salīdzinājums to ar divu lielāko konkurējošo uznēmumu finansiāliem koeficentiem
Konkurentu tirgus pētīšana ar galveno konkurentu un to galveno priekšrocību aprakstu.
Aptauja, kas ietver sevī izmēģinājuma aptauju (2 anketas). Izmēģinājuma aptauja, kā parasti, palīdz uztaisīt anketu, kas atbildēs visām pētnieka prasībām. Aptaujas rezultāti tiek prezentēti ar diagrammu palīdzību, un katrs punkts ietver sevī rezumējumu, kas skaidro situācijas, kurā atrodas uznēmums, cēloņus, un rīcību, kas jāizdara, lai uzlabotu situāciju, piemērus Tika aptaujāti 300 cilvēki, kas ir diezgan labs rezultāts.…
Anotācija Dotais darbs apskata uzņēmuma mārketingu stratēgiju uz SIA „Kosmolats” piemēra. Darbā ietilpst mātes uzņēmuma, kas atrodas Krievijā, darbības apraksts, kā arī produkcijas izplatītāja darbības apraksts Latvijas tirgū; SIA „Kosmolats” finansiālo rādītāju analīze un to salīdzinājums ar divu lielāko konkurējošo uzņēmumu finansiāliem koeficentiem; konkurentu tirgus pētīšana ar galveno konkurentu un to galveno priekšrocību aprakstu; iekšējie/ārējie rādītāji, kas nosaka SIA „Kosmolats” stāvokli tirgū; aptauja, kas ietver sevī izmēģinājuma aptauju; darbs ar fokusgrupu. Temata aktualitāte. Temats ir aktuāls tāpēc, ka Latvija pašlaik integrējas Eiropas Savienībā, līdz ar to Eiropā ražoto preču tirdzniecība kļūst vieglāka. Eiropas precēm tiek ieviesti merēni likumi un atvieglojumi, kamēr tie paši likumi kļūst stingrāki pēcpadomju valstu importētām precēm. Produkts kas tiek izpētīts dotajā darbā ir ražots Krievijā, un autore cenšas izmēģināt koģirēt uzņēmuma darbību, lai tā kļūtu konkuretspējīgāka. Darba mērķis: izpētīt uzņēmuma darbību Latvijas tirgū un, vadoties pēc saņemtajiem datiem, izstrādāt un pilnveidot mārketinga stratēģiju ar mērķi palielināt uzņēmuma tirgus daļu. Darba rezultāts ir uzņēmuma pozīcijas, tās daļas tirgū un galveno konkurentu noteikšana, uzņēmuma stāvokļa analīze no finanšu un mārketinga viedokļa. Darbā tika izstrādāti priekšlikumi SIA „Kosmolats” mārketinga darbības pilnveidošanai. Darbā tiek izmantoti 25 attēli un 22 tabulas, kas ir izpildītas ar MS Word un MS Excel programmu palīdzību. Darba rakstīšanai tika izmantoti 26 avoti (grāmatas, periodika, Eiropas un Latvijas datu bāzes, Internets). Darbā tiek izmantoti 8 pielikumi, atbilstošas atsauces uz kuriem ir pašā darba tekstā.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga stratēģijas izveidošana, kas bāzēta uz SIA "Kosmolats" piemēra Latvijas tirgus apstākļos
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Diplomdarbs augstskolai25
-
Mārketinga plāns
Diplomdarbs augstskolai48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts!