Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:718840
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 54 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    8
1.  Elektroniskā komercija    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība    11
1.2.  Elektroniskās komercijas dalībnieki    12
1.3.  Interneta mārketings    16
1.4.  Interneta mārketinga rīki    18
2.  Esošās situācijas apskats    25
2.1.  SS.LV    25
2.2.  ZIP.LV    28
2.3.  BALU.LV    29
2.4.  REKLAMA.LV    30
2.5.  PILSETA24.LV    31
2.6.  KOMERSA.LV    32
2.7.  DARĀM.LV    34
2.8.  OKIDOKI.LV    35
2.9.  AVITO.RU    37
2.10.  LETGO.COM    38
3.  Pētījums par esošo situāciju interneta mārketingā Latvijā    41
3.1.  Latvijas interneta lietotāju paradumi    41
3.2.  Ekspertu viedokļi par situāciju interneta mārketingā Latvijā    50
4.  Interneta mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde    58
4.1.  Esošā un plānotā produkta apraksts    58
4.2.  Tehnoloģiskā procesa apraksts    62
4.3.  Tirgus un konkurentu apraksts    65
4.4.  Produkta realizācija un mārketings    68
4.5.  Projekta riski un problēmas    69
4.6.  Projekta realizācijas apraksts un pamatojums    71
4.7.  Plānotie platformas ienākumi    72
4.8.  Finansējums    72
  Secinājumi    74
  Priekšlikumi    75
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    77
  PIELIKUMI    82
Darba fragmentsAizvērt

Elektroniskās komercijas platformas dod iespējas straujāk un efektīvāk attīstīt
uzņēmējdarbību, jo tās ekonomē finanšu un cilvēku resursus. Tās dod iespējas efektīvāk
pārdot preces un piedāvāt pakalpojumus plašam cilvēku lokam.
Pašlaik tirgū ir vairākas sludinājumu platformas, kuras preču un pakalpojumu
popularizēšanai izmanto kā privātpersonas un individuālie komersanti, kā arī mazie, vidējie
un lielie uzņēmumi. Esošo mārketinga platformu lietojamība nenodrošina plašas
sludinājumu veicināšanas iespējas un nedod iespējas maziem, vidējiem uzņēmējiem izcelties
virs lielajiem uzņēmumiem, lai veicinātu savus pārdošanas apjomus.
Darba mērķis - izstrādāt jauna tipa mārketinga platformas attīstības stratēģiju.
Darba uzdevumi:
1. Izpētīt mūsdienu interneta mārketinga rīkus un to tendences.
2. Izpētīt Latvijā un tās tuvumā esošo valstu interneta mārketinga platformas un
lietotāju vajadzības.
3. Apkopot pieejamās iespējas finansējuma piesaistei un izstrādāt plānoto
naudas plūsmu.
4. Izstrādāt mārketinga platformas attīstības plānu.
Pētījuma objekts - Latvijā un tās tuvumā esošo valstu mārketinga platformas.
Pētījuma priekšmets - Interneta mārketings
Pētījuma jautājumi:
1. Kādas ir Latvijā un tās tuvumā esošo valstu mārketinga platformu
priekšrocības un trūkumi?
2. Kādas ir lietotāju vajadzības?
3. Kāda funkcionalitāte un tehnoloģijas ir nepieciešamas inovatīvai interneta
mārketinga platformai?
Pētījuma metodes:
• Teorētiskā metode,
• Kvantitatīvā metode,
• Satura analīzes metode,
• Kvalitatīvā metode – ekspertu intervija.
o Jānis Ķīsis (Interneta mārketinga aģentūras SIA “Introskip pluss”
vadītājs)
o Reinis Zitmanis (LIKTA eksperts digitālā mārketinga jomā)
o Ina Gudele (Latvijas Interneta asociācijas valdes locekle, eksperte
digitālā mārketinga jomā)
Primāro datu vākšana tiek veikta ar aptaujām izmantojot elektronisko aptauju rīku
Google Forms. Pētījumā tika izmantoti dažādi sekundārie dati: statistika, citu autoru vai
uzņēmumu vāktie dati, finanšu rādītāji.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties