Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde-
Mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 4 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 6 | |
Ievads | 8 | |
1. | Elektroniskā komercija | 10 |
1.1. | Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība | 11 |
1.2. | Elektroniskās komercijas dalībnieki | 12 |
1.3. | Interneta mārketings | 16 |
1.4. | Interneta mārketinga rīki | 18 |
2. | Esošās situācijas apskats | 25 |
2.1. | SS.LV | 25 |
2.2. | ZIP.LV | 28 |
2.3. | BALU.LV | 29 |
2.4. | REKLAMA.LV | 30 |
2.5. | PILSETA24.LV | 31 |
2.6. | KOMERSA.LV | 32 |
2.7. | DARĀM.LV | 34 |
2.8. | OKIDOKI.LV | 35 |
2.9. | AVITO.RU | 37 |
2.10. | LETGO.COM | 38 |
3. | Pētījums par esošo situāciju interneta mārketingā Latvijā | 41 |
3.1. | Latvijas interneta lietotāju paradumi | 41 |
3.2. | Ekspertu viedokļi par situāciju interneta mārketingā Latvijā | 50 |
4. | Interneta mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde | 58 |
4.1. | Esošā un plānotā produkta apraksts | 58 |
4.2. | Tehnoloģiskā procesa apraksts | 62 |
4.3. | Tirgus un konkurentu apraksts | 65 |
4.4. | Produkta realizācija un mārketings | 68 |
4.5. | Projekta riski un problēmas | 69 |
4.6. | Projekta realizācijas apraksts un pamatojums | 71 |
4.7. | Plānotie platformas ienākumi | 72 |
4.8. | Finansējums | 72 |
Secinājumi | 74 | |
Priekšlikumi | 75 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 77 | |
PIELIKUMI | 82 |
Elektroniskās komercijas platformas dod iespējas straujāk un efektīvāk attīstīt
uzņēmējdarbību, jo tās ekonomē finanšu un cilvēku resursus. Tās dod iespējas efektīvāk
pārdot preces un piedāvāt pakalpojumus plašam cilvēku lokam.
Pašlaik tirgū ir vairākas sludinājumu platformas, kuras preču un pakalpojumu
popularizēšanai izmanto kā privātpersonas un individuālie komersanti, kā arī mazie, vidējie
un lielie uzņēmumi. Esošo mārketinga platformu lietojamība nenodrošina plašas
sludinājumu veicināšanas iespējas un nedod iespējas maziem, vidējiem uzņēmējiem izcelties
virs lielajiem uzņēmumiem, lai veicinātu savus pārdošanas apjomus.
Darba mērķis - izstrādāt jauna tipa mārketinga platformas attīstības stratēģiju.
Darba uzdevumi:
1. Izpētīt mūsdienu interneta mārketinga rīkus un to tendences.
2. Izpētīt Latvijā un tās tuvumā esošo valstu interneta mārketinga platformas un
lietotāju vajadzības.
3. Apkopot pieejamās iespējas finansējuma piesaistei un izstrādāt plānoto
naudas plūsmu.
4. Izstrādāt mārketinga platformas attīstības plānu.
Pētījuma objekts - Latvijā un tās tuvumā esošo valstu mārketinga platformas.
Pētījuma priekšmets - Interneta mārketings
Pētījuma jautājumi:
1. Kādas ir Latvijā un tās tuvumā esošo valstu mārketinga platformu
priekšrocības un trūkumi?
2. Kādas ir lietotāju vajadzības?
3. Kāda funkcionalitāte un tehnoloģijas ir nepieciešamas inovatīvai interneta
mārketinga platformai?
Pētījuma metodes:
• Teorētiskā metode,
• Kvantitatīvā metode,
• Satura analīzes metode,
• Kvalitatīvā metode – ekspertu intervija.
o Jānis Ķīsis (Interneta mārketinga aģentūras SIA “Introskip pluss”
vadītājs)
o Reinis Zitmanis (LIKTA eksperts digitālā mārketinga jomā)
o Ina Gudele (Latvijas Interneta asociācijas valdes locekle, eksperte
digitālā mārketinga jomā)
Primāro datu vākšana tiek veikta ar aptaujām izmantojot elektronisko aptauju rīku
Google Forms. Pētījumā tika izmantoti dažādi sekundārie dati: statistika, citu autoru vai
uzņēmumu vāktie dati, finanšu rādītāji.…
Šī darba tēma ir “Mārketinga platformas ‘Dalder.lv’ stratēģijas izstrāde”. Bakalaura darba mērķis: izstrādāt jauna tipa mārketinga platformas attīstības stratēģiju. Izvēlētās tēmas aktualitāti var skaidrot ar to, ka elektroniskās komercijas platformas dod iespējas straujāk un efektīvāk attīstīt uzņēmējdarbību, jo tās ekonomē finanšu un cilvēku resursus. Tās dod iespējas efektīvāk pārdot preces un piedāvāt pakalpojumus plašam cilvēku lokam. Bakalaura darba struktūra sastāv no ievada, četrām pamatdaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, nobeiguma, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta, un pielikumiem. Pirmajā nodaļā uzskaitīta teorētiskā pētījuma rezultāti par elektronisko komerciju.
Materiāls ir PDF formātā.
- "Greenpeace" aktīvistu aizturēšana Krievijā, rāmējumi ziņu portālu "Delfi.lv" un "Tvnet.lv" publikācijās
- Mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde
- Uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrāde
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Diplomdarbs augstskolai103
-
Viesnīcas mārketinga darbības analīze un mārketinga aktivitāšu izstrāde
Diplomdarbs augstskolai65
-
Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai68
-
Mārketinga un e-komercijas instrumentu pielietošana modernajos tirdzniecības apstākļos
Diplomdarbs augstskolai72
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"
Diplomdarbs augstskolai63