Mārketinga aktivitātes mūsdienās ir liela uzņēmuma sastāvdaļa, no šīm aktivitātēm
veidojas uzņēmuma tēls. Katru reizi mēs uzņēmumus asociējam ar to darbībām publiskajā telpā
un tā arī veidojas pozitīvs vai negatīvs sabiedrības viedoklis par kādu uzņēmumu.
Laikam ejot un tehnoloģijām attīstoties ir radīti dažādi mārketinga rīki, kas palīdz
uzņēmumiem veiksmīgi prezentēt sevi publiskajā telpā un veicināt zīmola attīstību, kā arī rīki
kas palīdz jau tiešajā pārdošanā bez jebkādas citas cilvēku iesaistes celt uzņēmuma apgrozījuma
un peļņas rādītājus. Dažādu mārketinga rīku mijiedarbību mūsdienās sauc par automatizāciju,
tas nozīmē, ka ar mārketinga speciālistu palīdzību un dažādiem rīkiem iespējams strādāt ar
reklāmu un pelnīt pat tiešā veidā neko nedarot, tikai sākotnēji iestatot reklāmu atbilstoši tās
vajadzībām un vēlāk uzturot reklāmas kontus, protams ik pēc laika ir jāatjauno informācija
tajos, jo šajā industrijā viss ļoti strauji mainās un praktiski katru dienu parādās dažādi
jauninājumi. …