Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:610787
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 53 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Analītiskā daļa    7
1.1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.2.  Tirgus analīze    8
1.2.1.  “Google Search”    9
1.2.2.  Konkurentu salīdzinājums    12
1.3.  Uzņēmuma vides analīze    15
1.3.1.  Iekšējās vides analīze    15
1.3.2.  Ārējās vides analīze    16
1.3.3.  Uzņēmuma SVID analīze    21
1.3.4.  PEST analīze    22
1.3.5.  Bostonas matrica    23
1.4.  Mārketinga kanālu izpēte    24
2.  Projekta daļa    28
2.1.  Pārdošanas piltuves izveide    28
2.2.  Auditoriju segmentācija    30
2.2.1.  klienta iepazīšanas process    30
2.2.2.  Segmentācija LTV un LR    33
2.2.3.  Maslova piramīda    34
2.3.  Mārketinga aktivitāšu plāns    35
2.4.  Aktivitātes mēnesim    41
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    51
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga aktivitātes mūsdienās ir liela uzņēmuma sastāvdaļa, no šīm aktivitātēm
veidojas uzņēmuma tēls. Katru reizi mēs uzņēmumus asociējam ar to darbībām publiskajā telpā
un tā arī veidojas pozitīvs vai negatīvs sabiedrības viedoklis par kādu uzņēmumu.
Laikam ejot un tehnoloģijām attīstoties ir radīti dažādi mārketinga rīki, kas palīdz
uzņēmumiem veiksmīgi prezentēt sevi publiskajā telpā un veicināt zīmola attīstību, kā arī rīki
kas palīdz jau tiešajā pārdošanā bez jebkādas citas cilvēku iesaistes celt uzņēmuma apgrozījuma
un peļņas rādītājus. Dažādu mārketinga rīku mijiedarbību mūsdienās sauc par automatizāciju,
tas nozīmē, ka ar mārketinga speciālistu palīdzību un dažādiem rīkiem iespējams strādāt ar
reklāmu un pelnīt pat tiešā veidā neko nedarot, tikai sākotnēji iestatot reklāmu atbilstoši tās
vajadzībām un vēlāk uzturot reklāmas kontus, protams ik pēc laika ir jāatjauno informācija
tajos, jo šajā industrijā viss ļoti strauji mainās un praktiski katru dienu parādās dažādi
jauninājumi. …

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1402721
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties