Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīša...-
Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | LG Electronics mārketinga vides analīze | 6 |
1.1. | LG Electronics iekšējās vides raksturojums | 6 |
1.1.1. | LG Electronics produktu apraksts | 8 |
1.1.2. | LG Electronics visaptverošie mārketinga mērķi un stratēģijas | 11 |
1.2. | LG Electronics ārējas vides analīze | 14 |
1.2.1. | LG Electronics makrovides faktori | 14 |
1.2.1.1. | Sociālekonomiskie faktori | 14 |
1.2.1.2. | Demogrāfiskie faktori | 16 |
1.2.1.3. | Tehnoloģiskie faktori | 18 |
1.2.1.4. | Politiskie un tiesiskie faktori | 19 |
1.2.1.5. | Kultūras faktori | 20 |
1.2.1.6. | Mērķa tirgus | 20 |
1.2.2. | LG Electronics mikrovides faktori | 23 |
1.2.2.1. | Pircēji | 24 |
1.2.2.2. | Konkurenti | 26 |
1.2.2.3. | Starpnieki | 36 |
1.3. | SVID analīze | 38 |
2. | LG Electronics mārketinga mērķi | 41 |
3. | LG Electronics mārketinga stratēģijas | 43 |
3.1. | Primārās mārketinga stratēģijas | 43 |
3.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 44 |
4. | Mārketinga programma mobilā telefona modelim G 7100 | 45 |
4.1. | Ar produktu saistītās aktivitātes | 46 |
4.2. | Cenu veidošanas lēmumi | 50 |
4.3. | Sadales aktivitātes | 53 |
4.4. | Virzības tirgū aktivitātes | 54 |
5. | Sadales kanālu plāns | 54 |
6. | Mobilā telefona modeļa G 7100 virzīšanas aktivitātes plāns | 58 |
Secinājumi un priekšlikumi | 65 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 67 |
Mūsdienās ļoti strauju attīstās tehnoloģija un arvien vairāk tirgū paradās jaunumu un iepriekšējas produkcijas uzlabojumi.
Kvalifikācijas darbā tiek izvēlēts apskatīt mobilo telefonu tirgu, tieši LG Electronics mobilos telefonus (modelis G7100). Šī tēma ir ļoti aktuāla, jo tagad mobilie telefoni ir ļoti izplatīts un populārs sakaru līdzeklis, kas ir pieejams gandrīz katram Latvijas iedzīvotājam. Ja salīdzināt ar iepriekšējiem gadiem, kad mobilos telefonus tikai saka ievest Latvijas tirgū, tie bija pieejami tikai ļoti šauram iedzīvotāju lokam, bet dizains bija daudz sliktāks, tie nebija tik ērti lietošanā un funkcijas – vienkāršas. Šodienas mobilos telefonus ar iepriekšējiem var salīdzināt ar krāsaino un melnbalto kino. Tas liecina par strauju modernizāciju.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt detalizētu mārketinga plānu LG Electronics mobila telefona modelim G 7100, lai izvērtētu tirgus iespējas un plānotu nepieciešamas mārketinga aktivitātes, lai palielinātu produkcijas realizācijas apjomu un plašāku atpazīstamību Latvijas tirgū.
Izvirzīta mērķa sasniegšanai, noteiktie risināmie uzdevumi ir:
Izanalizēt LG Electronics iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu kompānijas stiprās un vājās puses;
Izanalizēt LG Electronics ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu potenciālās iespējas un iespējamos draudus, kā arī pozīcijas tirgū salīdzinot ar konkurentiem;
Izstrādāt LG Electronics mārketinga mērķus, lai izvēlēties optimālākās stratēģijas mērķu īstenošanai;
Izvēlēties mārketinga stratēģijas, lai noteiktu uz izveidotu efektīvākus mārketinga darbības pasākumus mobilā telefona modelim G 7100 virzīšanai Latvijas tirgū;
Sastādīt mārketinga programmu, lai optimizētu LG Electronics kompānijas stratēģijas;
Sastādīt virzīšanas aktivitāšu plānu, lai spētu noteikt, kādas aktivitātes un pasākumus ir paredzēts virzīt noteiktā laika periodā mobilā telefona modeļa tālākai virzīšanai, un cik liels reklāmas budžets ir paredzēts to realizēšanai;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai LG Electronics darbībai.
Atbilstoši izvirzītajam mērķim un risināmajiem uzdevumiem ir veidota kvalifikācijas darba uzbūve. Kvalifikācijas darba praktiskā daļa balstīta, galvenokārt, uz LG Electronics Latvijas galvenā filiālē iegūtiem datiem , kā arī no vadības vārdiem, internetā un presē iegūtas informācijas, kā arī autores personīgiem vērojumiem un pētījumiem. Arī kvalifikācijas darbā ir izmantoti latviešu un ārzemju autoru mācības grāmatas mārketinga teorijas jautājumos, LG Electronics nepublicētie materiāli, informācijas, tāpat metodiskie norādījumi kvalifikācijas darba izstrādāšanai.
Kā galvenās pētīšanas metodes kvalifikācijas darbā ir izmantotas statistiskās analīzes metodes (salīdzināšana, grupēšana u.c.) un ekonomiskās analīzes metodes.
Darbā ir dotas atsauces uz pirmavotiem, no kuriem tiek ņemti citāti un statistikas dati.
Pētījuma periods 2003.gads – 2004.gads
Kvalifikācijas darbā ir šādi ierobežojumi:
No visa sortimenta izvēlēts tikai viens mobilā telefona modelis –
G7100, lai veiktu detalizētu analīzi un mārketingu plānu, kā arī noteikt precīzāku mērķa tirgus un mārketinga programmu preces virzīšanai.
Daži statistikas dati ir līdz 2001. gadam, jo netika iegūta jaunāka informācija;
Visi LG Electronics finansu dati nav atspoguļoti, jo vadība to uzskata par konfidenciālo informāciju. Tāpēc finansu rādītāju patiesību un to izmaiņas nevar pārbaudīt, jāvadās tikai no autores vārdiem;
Aptaujā par mobiliem telefoniem piedalījās tikai 100 cilvēki, tāpēc aptaujas rezultāti nevar būt tik precīzi.
Virzīšanas (reklāmas) izmaksas plānotas tikai 2 mēnešiem, jo nav jēgas plānot ilgākam laikam. Katru gadu izlaiž vairākus mobilo telefonu modeļus un katra modeļa reklāma neilgst vairāk kā par 2-3 mēnešiem gadā.…
Kvalifikācijas darbs ir par LG Electronics mobila telefona modeli G 7100, kura tālākai sekmīgai virzīšanai Latvijas tirgū tika izstrādāts mārketinga plāns un virzīšanas aktivitāšu analīze. Izstrādājot kvalifikācijas darbu, tika veikta LG Electronics iekšējās un ārējās vides analīze, kuras rezultātā tika noteiktas kompānijas stiprās un vājās puses, kā arī tika izpētīti ārējās vides draudi un iespējas. Darbā arī ir apkopoti un analīzēti pētījumi par konkurentiem un statistikas informāciju. Tāpat tika noteikti mārketinga mērķi, kuri galvenokārt tendēti uz LG Electronics tirgus daļas palielināšanos un imidža uzlabošanu mobilo telefonu tirgū. Izvirzīto mērķu īstenošanai, kvalifikācijas darbā izstādātas atbilstošas mārketinga stratēģijas, mārketinga programma, sadales un virzīšanas aktivitāšu plāni. Darba beigās tika piedāvāti autores novērtējumi un priekšlikumi par LG Electronics darbību kopumā.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
- SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga plāns
Diplomdarbs augstskolai56
-
SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
Diplomdarbs augstskolai72
-
Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
Diplomdarbs augstskolai87
-
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Diplomdarbs augstskolai70
Novērtēts! -
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
Diplomdarbs augstskolai59