Diplomdarbs
Tehnoloģijas
Transports, sakari
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»-
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Saturs | 2 | |
Ievads | 4 | |
1. | Mārketinga vide A/S LNT pārraidei „LNT brokastis” | 6 |
1.1. | LNT iekšējā mārketinga vide | 6 |
1.2. | Ārējā mārketinga vide | 9 |
1.2.1. | Makrovides faktoru raksturojums | 9 |
1.2.2. | Tirgus raksturojums | 15 |
1.2.3. | TV reklāmas tirgus segmentēšanas īpatnības | 21 |
1.2.4. | Konkurence | 26 |
1.2.5. | Piegādātāji | 30 |
1.3. | Situācijas analīze (SVID) | 31 |
1.3.1. | Pilnā SVID analīze LNT | 33 |
2. | A/S LNT pārraides „LNT brokastis” mārketinga mērķi un radošā stratēģija | 38 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 38 |
2.1.1. | Mārketinga mērķi LNT | 39 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 40 |
2.2.1. | LNT Brokastu konkurējošās pozīcijas stratēģija | 40 |
2.2.2. | Tirgus aptveršanas stratēģijas | 41 |
2.2.3. | LNT Brokastu dzīves cikla stratēģija | 43 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 45 |
2.3.1. | Sekundārās mārketinga stratēģijas. Vispārējs ieskats | 45 |
2.3.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas raidījumam LNT Brokastis | 46 |
3. | Mārketinga programma A/S LNT pārraidei „LNT brokastis” | 48 |
3.1. | Ar produktu saistītās aktivitātes | 48 |
3.2. | Cenas veidošanās | 51 |
3.3 | Vietas un sadales kanālu veidi, izvēle un organizēšana | 52 |
3.4 | Produkta virzīšana tirgū | 54 |
4. | Reklāmas plāns A/S LNT pārraidei „LNT brokastis” | 60 |
4.1. | Reklāmas mērķi | 60 |
4.2 | Reklāmas stratēģija | 61 |
4.2.1. | Reklāmas līdzekļi | 61 |
4.2.2. | Reklāmas koncepcija | 62 |
4.2.3. | Reklāmas ziņojums | 63 |
4.3. | Reklāmas budžets | 64 |
4.3.1. | LNT Brokastu reklāmas budžeta atšifrējums | 66 |
7. | Secinājumi un priekšlikumi | 67 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 70 |
Latvijas TV tirgū šobrīd ir 6 televīzijas – LTV1, LTV7, TV3, BPK, TV5-Rīga un LNT. LNT, pirmās privātās televīzijas Latvijā, prasme pastāvīgi sekot norisēm TV tirgū un profesionāli, operatīvi reaģēt uz tām, nodrošina TV kanālam stabilu reitingu un palīdz joprojām saglabāt pirmo vietu Latvijas komerctelevīziju tirgū.
Par kvalifikācijas darba tēma tika izvēlēta mārketinga aktivitāšu plāna izstrāde raidījumam LNT Brokastis. Pētījuma aktualitāti nosaka fakts, ka pārraide LNT Brokastis pēdējo divu TV sezonu laikā ir zaudējusi vadošo vietu rīta raidījumu tirgū, tādēļ nepieciešams veikt aktivitātes reitinga atjaunošanai.
Darba mērķis – analizēt TV tirgu un izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu raidījuma LNT Brokastis konkurētspējas palielināšanai
Saskaņā ar darba mērķi, tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1)iepazīties ar LNT mārketinga vidi, vispārējo situāciju TV tirgū un LNT vietu tajā:
izstudēt Latvijas kopējo komerctelevīziju tirgu, LNT veidošanās vēsturi, mārketinga vidi, tirgus segmentācijas īpatnības, konkurentus; veikt LNT vispārējo SVID analīzi;
2)noteikt LNT Brokastu pozīciju, definēt mārketinga mērķus, izvēlēties tirgus stratēģijas:
aprakstīt un analizēt LNT produktu LNT Brokastis, noteikt tā pozīciju Latvijas TV tirgū attiecībā pret citu TV kanālu rīta bloka raidījumiem, definēt mārketinga mērķus, atbilstoši tiem izvēlēties tirgus aptveršanas un sekundārās tirgus stratēģijas;
3)izstrādāt mārketinga programmu LNT brokastīm:
piemērot mārketinga MIX elementus LNT Brokastu mārketinga programmai, noteikt LNT Brokastu mērķa tirgu, analizēt konkrētā produkta tirgus segmenta atrašanu un virzīšanas tirgū stratēģiju;
4)izveidot reklāmas plānu:
izstudēt teorijas materiālus par veiksmīgas reklāmas izstrādes pamatnosacījumiem, definēt LNT Brokastu reklāmas mērķus, izvēlēties atbilstošu reklāmas stratēģiju un līdzekļus, saplānot budžetu.…
LNT vēsture, Latvijas TV tirgus analīze, LNT vieta tajā, vispārēja mārketinga teorija, mārketinga aktivitāšu plāns/tā pamatojums TV raidījuma konkurētspējas palielināšanai.
- Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
- Naftas produktu izkraušanas tehnoloģija
-
Rīgas ostas muitas uzraudzība
Diplomdarbs72 Transports, sakari, Ekonomika, Bankas, finanses, vērtspapīri
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
Diplomdarbs augstskolai72
-
Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
Diplomdarbs augstskolai87
-
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Diplomdarbs augstskolai70
Novērtēts! -
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
Diplomdarbs augstskolai59
-
Skaistumkopšanas salona “X” imidžs un tā iespējamais korekcijas plāns
Diplomdarbs augstskolai85