Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Mārketinga pasākumu komplekss viesnīcas "Toss" konkurence...-
Mārketinga pasākumu komplekss viesnīcas "Toss" konkurences pozīciju nostiprināšanai tirgū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācijas | 2 | |
Ievads | 5 | |
1. | Viesnīcas kā pakalpojumu sfēras uzņēmumi | 8 |
1.1. | Viesnīcu klasifikācija kategorizācija | 8 |
1.2. | Viesnīcu funkcijas un pakalpojumi | 11 |
1.3. | Viesnīcu mērķauditorijas segmentācija | 13 |
2. | Mārketinga darbība viesnīcās | 15 |
2.1. | Uzņēmumu misija, vīzija, mārketinga mērķi | 15 |
2.2. | Tirgus izpēte | 17 |
2.3. | Mārketinga plānošanas process un mērķi | 20 |
2.4. | Produkta virzība tirgū | 23 |
2.5. | Attiecību mārketings | 25 |
2.6. | Iekšējais mārketings | 29 |
3. | Viesnīcas ,,TOSS,, uzņēmējdarbības raksturojums | 33 |
3.1. | Vispārējs uzņēmuma raksturojums | 33 |
3.2. | Uzņēmuma misija, vīzija un pakalpojumu pozicionēšana | 33 |
3.3. | Uzņēmuma patreizējais piedāvājums | 34 |
3.4. | Uzņēmuma konkurences priekšrocības | 36 |
3.5. | Mērķauditorijas raksturojums | 38 |
3.6. | Esošā mārketinga darbība | 39 |
3.6. | Finanšu darbības izvērtējums | 43 |
4. | Mārketinga pasākumu komplekss TOSS konkurences pozīciju uzlabošanā | 48 |
Secinājumi un priekšlikumi | 58 | |
Izmantotā literatūra | 60 | |
Pielikumi | 63 |
Secinājumi un priekšlikumi
Viesu apkalpošanas augsta kvalitāte tiek nodrošina ar visu viesnīcas TOSS dienestu darbinieku kolektīvām pūlēm, pastāvīgu un efektīvu kontroli no administrācijas puses, darba vadīšanas formu un apkalpošanas metožu pilnveidošanu, jaunas tehnikas un tehnoloģiju ieviešanu, asortimenta paplašinājumu un piedāvāto pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanu.
Viesnīcas galvenās konkurences priekšrocības ir ērts novietojums (blakus centram), iespēja izvietot lielu klientu skaitu, augsts drošības līmenis.
"TOSS" viesnīca atšķiras no konkurentiem ar elastīgu cenu politiku, kā arī lielu izklaides pakalpojumu daudzumu.
Tas viss "TOSS" viesnīcu padara par konkurētspējīgu uzņēmumu.
Viesnīcai ir iespēja pilnveidot mārketinga darbu ar klientiem, piedāvājot papildus pakalpojumus klientu ģimeņu locekļiem, piedāvājot dažādas akcijas svētku dienās, kā arī izvietojot žurnālos atlaižu kuponus.
Autore ir pārliecināta, ka piedāvāto mārketinga pasākumu ieviešanas plāns 2011. gadam pierāda, ka tas nesīs peļņu un sekmēs viesnīcas konkurences pozīcijas nostiprinājumu.
Priekšlikumi:
Autore ir sagatavojusi sekojošus priekšlikumus:
Turpināt regulāri veikt mārketinga pētījumus, lai varētu precīzāk noteikt klientu vēlmes;
Jāpalielina mārketinga aktivitātes – jāattīsta un jāizmanto pārdošanas iespējas;
Jāpastiprina imidža aktivitāte – lai popularizētu TOSS brenda zīmes, kas saistītos ar kvalitāti par pieņemamu cenu un klienta apmierinātību;
Veikt regulāru ( divas reizes gadā) klientu anketēšanu;
Nepieciešams veikt reklāmas pasākumus, kuru efektivitāti var veicināt dažādi marketinga pasākumi bez lielām izmaksām:
attīstīt sadarbību ar esošajiem klientiem;
tiešā saikne ar klientiem;
Interneta pakalpojumu izmantošana;
Reklāmās un bukletos jāpievērš uzmanību izklaides pasākumiem. Jāveic dažādas klientu ”pievilināšanas” akcijas, žurnālos jāizvieto kuponi ar atlaidēm.
Nepieciešams vairāk apmācīt TOSS personālu, veikt periodisku atestāciju, kvalifikācijas paaugstināšanu.
Ziemas sezonā galvenokārt akcentēt lietišķo tūrismu, atspoguļot reklāmās, kas tiek izplatītas uz šo gada laiku.
Ievietot reklāmas airBaltic žurnālā, tā sekmējot apmeklētāju skaita pakāpenisku pieaugumu.
Nepieciešams izvietot reklāmas banneri vietnē www.visitlatvia.lv.
Viesnīcai TOSS jāpiedalās Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas ALTA tūrisma izstādē “Balttour 2011.
TOSS vadībai jāpiedalās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "LEISURE 2011", kopā ar Latvijas Viesnīcu un restorānu asociāciju.
IV ceturksnī īpaši aktīvi jāveic darbs ar klientiem, izmantojot tiešo mārketingu, jāpiesaista vietējais klients, jāveido speciālie piedāvājumi Ziemassvētkiem, Jaungadam.
Kampaņa jāplāno pēc iespējas uzmanīgāk un precīzāk, lai nepieļautu nelabojamas kļūdas. Visnopietnākā no tām noteikti ir reklāmas kampaņas neizdošanās – netiek sasniegta mērķa auditorija un līdzekļi ir veltīgi iztērēti, tas, savukārt, radīs uzņēmumam zaudējumus.
Vairāk uzmanības pievērst TOSS zīmola atpazīstamībai.
…
Diplomdarba pētījuma objekts – reāli eksistējoša Rīgas viesnīca „X”, kas Latvijas viesmīlības uzņēmumu tirgū darbojas kopš 2006.gada. Darba mērķis ir izstrādāt marketinga pasākuma kompleksu, konkurences pozīcijas nostiprināšanai tirgū. Darba efektivitātes uzlabošanai bija izstrādāti uzdevumi: Raksturot v-cas kā tūrisma sektora darbības specifiku Raksturot mārketinga darbību viesnīcu biznesā Izpētīt un raksturot v-cu pakalpojumus un konkurenci 3* v-cu sektorā Izpētīt un raksturot konkurences v-cas „X” pozīcijas tirgū Izstrādāt mārketinga pasākumu kompleksu v-cai „X”
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Mārketinga pasākumu komplekss viesnīcas "Toss" konkurences pozīciju nostiprināšanai tirgū
-
Pārtikas produktu iepakojuma ekodizaina analīze
Diplomdarbs68 Dabas aizsardzība, Pārtikas tehnoloģija, kulinārija, Uzņēmējdarbība
- Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Diplomdarbs augstskolai65
-
Pārtikas produktu iepakojuma ekodizaina analīze
Diplomdarbs augstskolai68
Novērtēts! -
Mārketinga procesa vadīšana SIA "Fretbols"
Diplomdarbs augstskolai74
Novērtēts! -
Finanšu ieguldījumu nozīme Nordea bankas personāla vadīšanas īstenošanā
Diplomdarbs vidusskolai75
-
Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas ekonomiskās krīzes laikā organizācijā SIA "Vi un Ka"
Diplomdarbs augstskolai65