Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:108257
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 49 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    2
  Ievads    5
1.  Viesnīcas kā pakalpojumu sfēras uzņēmumi    8
1.1.  Viesnīcu klasifikācija kategorizācija    8
1.2.  Viesnīcu funkcijas un pakalpojumi    11
1.3.  Viesnīcu mērķauditorijas segmentācija    13
2.  Mārketinga darbība viesnīcās    15
2.1.  Uzņēmumu misija, vīzija, mārketinga mērķi    15
2.2.  Tirgus izpēte    17
2.3.  Mārketinga plānošanas process un mērķi    20
2.4.  Produkta virzība tirgū    23
2.5.  Attiecību mārketings    25
2.6.  Iekšējais mārketings    29
3.  Viesnīcas ,,TOSS,, uzņēmējdarbības raksturojums    33
3.1.  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    33
3.2.  Uzņēmuma misija, vīzija un pakalpojumu pozicionēšana    33
3.3.  Uzņēmuma patreizējais piedāvājums    34
3.4.  Uzņēmuma konkurences priekšrocības    36
3.5.  Mērķauditorijas raksturojums    38
3.6.  Esošā mārketinga darbība    39
3.6.  Finanšu darbības izvērtējums    43
4.  Mārketinga pasākumu komplekss TOSS konkurences pozīciju uzlabošanā    48
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotā literatūra    60
  Pielikumi    63
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Viesu apkalpošanas augsta kvalitāte tiek nodrošina ar visu viesnīcas TOSS dienestu darbinieku kolektīvām pūlēm, pastāvīgu un efektīvu kontroli no administrācijas puses, darba vadīšanas formu un apkalpošanas metožu pilnveidošanu, jaunas tehnikas un tehnoloģiju ieviešanu, asortimenta paplašinājumu un piedāvāto pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanu.
Viesnīcas galvenās konkurences priekšrocības ir ērts novietojums (blakus centram), iespēja izvietot lielu klientu skaitu, augsts drošības līmenis.
"TOSS" viesnīca atšķiras no konkurentiem ar elastīgu cenu politiku, kā arī lielu izklaides pakalpojumu daudzumu.
Tas viss "TOSS" viesnīcu padara par konkurētspējīgu uzņēmumu.
Viesnīcai ir iespēja pilnveidot mārketinga darbu ar klientiem, piedāvājot papildus pakalpojumus klientu ģimeņu locekļiem, piedāvājot dažādas akcijas svētku dienās, kā arī izvietojot žurnālos atlaižu kuponus.
Autore ir pārliecināta, ka piedāvāto mārketinga pasākumu ieviešanas plāns 2011. gadam pierāda, ka tas nesīs peļņu un sekmēs viesnīcas konkurences pozīcijas nostiprinājumu.

Priekšlikumi:
Autore ir sagatavojusi sekojošus priekšlikumus:
Turpināt regulāri veikt mārketinga pētījumus, lai varētu precīzāk noteikt klientu vēlmes;
Jāpalielina mārketinga aktivitātes – jāattīsta un jāizmanto pārdošanas iespējas;
Jāpastiprina imidža aktivitāte – lai popularizētu TOSS brenda zīmes, kas saistītos ar kvalitāti par pieņemamu cenu un klienta apmierinātību;
Veikt regulāru ( divas reizes gadā) klientu anketēšanu;
Nepieciešams veikt reklāmas pasākumus, kuru efektivitāti var veicināt dažādi marketinga pasākumi bez lielām izmaksām:
attīstīt sadarbību ar esošajiem klientiem;
tiešā saikne ar klientiem;
Interneta pakalpojumu izmantošana;
Reklāmās un bukletos jāpievērš uzmanību izklaides pasākumiem. Jāveic dažādas klientu ”pievilināšanas” akcijas, žurnālos jāizvieto kuponi ar atlaidēm.
Nepieciešams vairāk apmācīt TOSS personālu, veikt periodisku atestāciju, kvalifikācijas paaugstināšanu.
Ziemas sezonā galvenokārt akcentēt lietišķo tūrismu, atspoguļot reklāmās, kas tiek izplatītas uz šo gada laiku.
Ievietot reklāmas airBaltic žurnālā, tā sekmējot apmeklētāju skaita pakāpenisku pieaugumu.
Nepieciešams izvietot reklāmas banneri vietnē www.visitlatvia.lv.
Viesnīcai TOSS jāpiedalās Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas ALTA tūrisma izstādē “Balttour 2011.
TOSS vadībai jāpiedalās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "LEISURE 2011", kopā ar Latvijas Viesnīcu un restorānu asociāciju.
IV ceturksnī īpaši aktīvi jāveic darbs ar klientiem, izmantojot tiešo mārketingu, jāpiesaista vietējais klients, jāveido speciālie piedāvājumi Ziemassvētkiem, Jaungadam.
Kampaņa jāplāno pēc iespējas uzmanīgāk un precīzāk, lai nepieļautu nelabojamas kļūdas. Visnopietnākā no tām noteikti ir reklāmas kampaņas neizdošanās – netiek sasniegta mērķa auditorija un līdzekļi ir veltīgi iztērēti, tas, savukārt, radīs uzņēmumam zaudējumus.
Vairāk uzmanības pievērst TOSS zīmola atpazīstamībai.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1314676
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties