Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga loma SIA "InternetLink" Vidzemes nodaļas mērķu...-
Mārketinga loma SIA "InternetLink" Vidzemes nodaļas mērķu attīstībā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga jēdziens, būtība, veidi, tā loma uzņēmumu mērķu attīstībā | 7 |
1.1. | Mārketinga definīcijas, tā būtība | 7 |
1.2. | Uzņēmuma mērķu un mārketinga mērķu saistība | 9 |
1.3. | Uzņēmuma mērķauditorijas un kanāli to sasniegšanai | 12 |
1.4. | Mārketinga loma uzņēmumu mērķu attīstībā | 14 |
2. | SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas mērķi un mārketinga loma to attīstībā | 18 |
2.1. | SIA „InternetLink” raksturojums, organizatoriskā struktūra un Vidzemes nodaļas saimnieciskās darbības mērķi | 18 |
2.2. | Vidzemes nodaļas klientu raksturojums un realizēto mārketinga aktivitāšu analīze | 21 |
2.3. | Turpmāko Vidzemes nodaļas mārketinga aktivitāšu nozīme klientu piesaistīšanā un noturēšanā | 27 |
Secinājumi un priekšlikumi | 42 | |
Nobeigums | 44 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 45 | |
Pielikums „Pašvaldību aptaujas anketa” | 46 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Veicot dažādas mārketinga aktivitātes, SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas darbinieki kopš 2007. gada piesaistījuši 1101 fizisku personu. Visefektīvākā mārketinga aktivitāte fizisku personu piesaistē bijusi informatīvie pasta sūtījumi 2008. gadā, kad piesaistīti 657 klienti, tomēr 2009. gadā šī pati aktivitāte nav devusi gaidīto rezultātu, jo piesaistīti tikai 310 jauni klienti.
2. Vidzemes lauku reģionos ir apmēram 2000 uzņēmumu, taču SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas klienti ir tikai 48 no šiem uzņēmumiem. Tas liecina par to, ka uz šo mērķauditoriju vērstās mārketinga aktivitātes nav bijušas pietiekami efektīvas.
3. SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļa kopš 2007. gada piesaistījusi 116 pašvaldības. Pašvaldību skaits pieaudzis no 71 – 2007. gadā līdz 116 – 2009. gadā, taču ieņēmumi kopš 2008. gada ir samazinājušies no 14121Ls mēnesī līdz 13627Ls mēnesī. Tas liecina, ka iedarbīgākais mārketinga rīks pašvaldību piesaistīšanai un noturēšanai bijusi cenu samazināšana.
4. SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas nozīmīgākā klientu grupa ir pašvaldības, jo kopējo klientu skaitā tās sastāda vien 9,2%, taču to radīto ieņēmumu īpatsvars ir 43,3%. Tas nozīmē, ka lielākā uzmanība no mārketinga viedokļa jāpievērš tieši pašvaldību noturēšanai.
5. Pašvaldību anketēšanas rezultātā noskaidrots, ka 100% respondentu nozīmīga ir individuāla pieeja problēmu risināšanā, pakalpojuma pēcpārdošanas servisa nodrošināšanā un pakalpojuma pārdošanas procesā. Tas nozīmē, ka turpmāk pašvaldību noturēšanā un piesaistīšanā no mārketinga viedokļa liela nozīme būs individuālas pieejas realizēšanai.
6. Lielākā daļa respondentu ir tikai daļēji apmierināti ar pakalpojuma cenu (63%) un pakalpojuma kvalitāti (51%). Tikai 19% respondentu uzskata, ka pakalpojuma cena atbilst tā kvalitātei, kas liecina, ka cenas un kvalitātes līdzsvarošana būs viens no turpmākajiem mārketinga uzdevumiem.
Priekšlikumi
1. SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas mērķa – 2010. gadā piesaistīt fiziskas personas vismaz 2009. gada līmenī – sasniegšanai Vidzemes nodaļas vadītājai jāapsver pakalpojuma cenas samazināšana iespēju robežās, lai klients varētu izvēlēties savām iespējām atbilstošāko variantu.
2. Lielākā daļa Vidzemes uzņēmumu ir koncentrējušies pilsētās, tāpēc turpmākās mārketinga aktivitātes Vidzemes nodaļas darbiniekiem uzņēmumu piesaistīšanai jārealizē tieši pilsētās, kurās jau ir SIA „InternetLink” infrastruktūra. Uzņēmumu piesaistīšana dos ieguldījumu SIA „InternetLink” finanšu mērķa sasniegšanā.
3. Vidzemes nodaļas darbiniekiem jāveic klientu audits attiecībā uz pašvaldībām, lai vienuviet apkopotu informāciju par katrā pašvaldībā realizētajām mārketinga aktivitātēm, pakalpojuma veidu, maksu, pieteikto atrisināto un neatrisināto problēmu skaitu. Rezultāts ļaus identificēt klientus, kuriem jāpievērš pastiprināta uzmanība, un noteikt mārketinga aktivitātes, kas būs visatbilstošākās šo klientu noturēšanai.
4. Lai SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļa kļūtu par uzticamu partneri pašvaldībām, tās darbiniekiem jārealizē individuāla pieeja problēmu risināšanā, pakalpojuma pēcpārdošanas servisa nodrošināšanā un pārdošanas procesā. Tāpat Vidzemes nodaļas vadītājai jārod iespēja līdzsvarot pakalpojuma cenu ar tā kvalitāti.
…
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un analizēt mārketinga lomu SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas mērķu attīstībā un izstrādāt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu uzlabošanai. Lai sasniegtu darba mērķi, autors izvirzījis šādus uzdevumus: 1.Izpētīt un izanalizēt teorētisko literatūru par mārketinga lomu uzņēmuma mērķu attīstībā. 2.Izpētīt un analizēt uzņēmuma SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas darbību un mārketinga lomu tās mērķu attīstībā. 3.Noteikt turpmāko SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas mārketinga aktivitāšu lomu uzņēmuma mērķu attīstībā. 4.Izdarīt secinājumus par mārketinga lomu Vidzemes nodaļas mērķu attīstībā un izstrādāt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu uzlabošanai.
- Mārketinga loma SIA "InternetLink" Vidzemes nodaļas mērķu attīstībā
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga plāns
Diplomdarbs augstskolai48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs augstskolai83
Novērtēts!